Naapurin lapset ja jatkuva meteli
Onko hyväksyttävä että naapurin lapset huutaa joka päivä niin että meille kuuluu vaikka ikkunat kiinni?
Vai pitääkö itse mennä omalle pihalle meluamaan että he tajuaa mitä aiheuttaa muille.
Omakotitaloalue ja suht isot tontit. Ei olla ihan kylkikyljessä.
Vai huudanko joku päivä pihalla noille kakaroille et turvat kiinni!!!
Kommentit (23)
Sitten on aina mahdollisuus muuttaa pöpelikköön. Ei huuda pennut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyväksyttävää. Omalla pihallaan saa huutaa. Tuskin se meteli on niin kovaa, että lain sallimat desibelirajat ylittyis. Kun kerran isot pihat ja ikkunakin kii. Eli et voi estää, koita siis sopeutua. Maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä.
Selvä. Menen sitten pihalleni huutamaan ja laitan musiikit täysille vielä. Muiden pitää vaan sopeutua?
Musiikin soittamiseen kaiuttimista ulkona kaupunkialueella tarvitaan melulupa. Poliisilta. Lasten, vaikka kovaääninenkin, leikkiminen ei tarvitse.
Suoraan saatanasta ovat kiljuvat kakarat, tai kysehän on siitä, että ne raukat ovat syntyneet heikkolahjaisille roskasakkivanhemmille.
Ei minkäänlaisia tapoja, kaikki mitä suusta lähtee on huutoa, koko ajan juostaan ja melutaan, rauhassa ei osata olla laisinkaan. Ja se, joka sanoo asiasta on väärässä. Lasten leikki on eri asia kuin häiritsevä käytös. Olen kaksi aikuiseksi kasvattanut ja itse ollut lapsi myös ja hyvin muistan, että kanssaihmiset kasvatettiin/kasvatin ottamaan huomioon. Sitten ovat nämä paskiaiset, jotka tähänkin ketjuun ovat löytäneet huutamaan, että lasten täytyy saada leikkiä. Joopa joo.