Nyt se lukee lehdessäkin vaikka kuinka av:lla yritetään kieltää ilmiö: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806222201031212_rk…
"monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan"
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että valkkaa vaan sopivan. Ja baarista nyt viimeisenä lähtisin miestä hakemaan jonkun känniurpojen joukosta.
Miksi baarista ei voi hakea raitista miestä känniurpojen joukosta? Raittiina miehenä ihmettelen aina tätä. Ihan kuin olisin muiden, varsinkin naisten, silmissä jotenkin viallinen, kun en juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti, mutta tuo ei todellakaan päde valtaosaan miehistä eli perusseppoon, joka luulee, että se pätee juuri häneen. Mitä valtaosalla suomalaisista 50v miehistä on annettavaa? Omistusasunto ja farmariauto?
Sen perussepon luulisi riittävän, kun nainen itse asuu vuokralla ja elää yli varojensa. Vai luuleeko tavisnelikymppinen hiirulainen neiti-ihminen saavansa miljonäärin, kartanon ja urheiluauton. Useampi keski-ikäinen/-iläistyvä nainen valittaa kumppaninpuutetta. Sitten ovat nämä ylisosiaaliset, jotka ovat ties kunkamonennella kierroksella.
No mitäpä luulet, kuvitteleeko joku tavis nelikymppinen pariutuvansa miehen kanssa jolla on kartano ja urheiluauto? TAAS tulit tahtomattasi paljastaneeksi että sinulle nainen = kaunein promille naisista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kelpaa viiskymppinen mies vaikka olen itse yli nelikymppinen nainen. Mieheni on minua hieman nuorempi. Kun yksin olen liikenteessä niin juttelemaan tulevat niin vanhemmat kuin nuoremmat miehet. En ymmärrä miksi minua nuoremmat naiset kiinnostuvat viiskymppisistä miehistä???? On ne aika papparaisia verrattuna saman ikäisiin naisiin:)
Niinpä.
Minun osaltani ei myöskään tarvitse "kilpailijoiden" huolestua, kun olen viiskymppinen, jolle satelee viestejä ja flirttiä kaikenikäisiltä miehiltä, siinä siis ikävälillä 20-60, eli saan ihan valita mistä vain ikäluokasta. Ja siksi olen kumppaniksi valinnutkin 15 vuotta nuoremman miehen, oman ikäisissä kun vähintään 99% miehistä tuntuu olevan aivan rupsahtaneita.
Viisikymppinen nainen ja ei kiitos,en huoli viisikymppistä miestä.Olen aina seurustellut itseäni nuorempien miesten kanssa.Siis seurustellut/ollut parisuhteessa, en paneskellut. Nytkin mieheni on 35-vuotias ja itse olen 50-vuotias.Ja naimisiin ollaan menossa. Onnellisesti. Ei ole rahan perässä kun tienaa huomattavasti enemmän kuin minä
Mulla on sellainen käsitys, että aika harva 35-vuotias nainen etsii erityisesti viiskymppisiä miehiä. Suurin osa ihmisistä tuntuu päätyvän omanikäistensä kanssa yksiin. Itse olen päälle neljänkympin, ja seuran tarjoajista ei kyllä ole puutetta. Vakavasti otettavia seurustelutarjouksia on tullut melkein 20 vuotta nuoremmilta miehiltäkin, ja hyviltä sellaisilta. Ei haittaa; tunnen usein fyysistä vetoa enemmän nuorempiin kuin vanhempiin miehiin. Nuorille naisille viisikymppinen mies voi olla erittäin hyvä vaihtoehto; vanhempi mies tajuaa jo jotain tunteista ja siitä, miten naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä. Heidän seksuaalinen halunsa saattaa myös sopia paremmin nuoren naisen haluihin. Tällaiselle kypsälle kiimapillulle, joka on jo nuorempana jauhanut tunteistaan ihan tarpeeksi, taas sopii nuorempi mies, jolla on nuoremman miehen halut. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti, mutta tuo ei todellakaan päde valtaosaan miehistä eli perusseppoon, joka luulee, että se pätee juuri häneen. Mitä valtaosalla suomalaisista 50v miehistä on annettavaa? Omistusasunto ja farmariauto?
Sen perussepon luulisi riittävän, kun nainen itse asuu vuokralla ja elää yli varojensa. Vai luuleeko tavisnelikymppinen hiirulainen neiti-ihminen saavansa miljonäärin, kartanon ja urheiluauton. Useampi keski-ikäinen/-iläistyvä nainen valittaa kumppaninpuutetta. Sitten ovat nämä ylisosiaaliset, jotka ovat ties kunkamonennella kierroksella.
Ei "kun" vaan "jos". Minä tein lapset nuorena ja nättinä, potkaisin ukon muutaman vuoden päästä pihalle ja aloin luoda uraa sekä vaurastua. Nyt olen viiskymppinen, lapset aikuisia, asunto velaton, oma firma pyörii hyvin, pääomatuloilla tekee useammankin ulkomaanmatkan vuodessa ja rahaa riittää muutenkin kaikkeen, mitä haluan. Eikä kiinnosta kakslahkeiset tipan tippaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni tuntee näitä nuori nainen-vanhempi mies -pareja? Oikeasti ja runsainmitoin? Eikö ne ole näitä ytm?
Tämä juuri. Miksi tuo ei näy todellisessa elämässä?
Vain hyvin vähän nuori nainen - selvästi vanhempi mies pareja.
Johtuuko siitä että niitä hyvännäköisiä kunnollisia 50- v. miehiä on niin helkutin vähän?
No jos tämä "Lakkauslalventajan" tieteellinen fakta antaa näille yksinäisille Jurpoille toivoa,niin hyvä.Kunhan nyt ei vaan urea pääsisi nousemaan päähän.Totuushan on nyt kuitenkin se että tämä pätee harvoihin, siis todella harvoihin, eikä tavis-Jorma valitettavasti kuulu tähän joukkoon. Teidän pitää siis edelleenkin tyytyä yrittämään iskeä ihan vaan oman ikäisiänne perus-Pirkkoja.Paino sanalla yrittämään....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että valkkaa vaan sopivan. Ja baarista nyt viimeisenä lähtisin miestä hakemaan jonkun känniurpojen joukosta.
Miksi baarista ei voi hakea raitista miestä känniurpojen joukosta? Raittiina miehenä ihmettelen aina tätä. Ihan kuin olisin muiden, varsinkin naisten, silmissä jotenkin viallinen, kun en juo.
Minä en halua miestä joka viihtyy kauheasti baareissa, joten en jaksa harvoin baarissa käydessäni lähteä selvittämään, olisiko siellä sattumalta joku muukin, joka ei niissä usein käy ja olisi vielä selväkin. Tapaan miehiä mieluummiin muualla kuin baareissa.
Maaseudulla ja pienillä paikkakunnilla on miehiä kaikissa ikäluokissa enemmän kuin naisia. 20-50 vuotiaissa jopa tuplasti enemmän. Peräkylän prinsessa voi valkata ihan kenet haluaa ja ihan minkä ikäisenä haluaa.