Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt se lukee lehdessäkin vaikka kuinka av:lla yritetään kieltää ilmiö: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”

Vierailija
25.06.2018 |

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806222201031212_rk…

"monet naiset elävät yhä nuoruuden illuusiossa, jossa kumppani löytyy, kun vain menee baariin ja valitsee sopivan"

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti, mutta tuo ei todellakaan päde valtaosaan miehistä eli perusseppoon, joka luulee, että se pätee juuri häneen. Mitä valtaosalla suomalaisista 50v miehistä on annettavaa? Omistusasunto ja farmariauto?

Vierailija
22/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten muuta kuin kuorimaan kermat päältä ja valkkaamaan siitä pitkästä jonosta ne kauneimmat ja nuorimmat naiset - hopi hopi!

Todellisuudessa kun on niin, että luonnonlait toimivat myös sinkkumarkkinoilla. Poikia syntyy enemmän, kuin tyttöjä, miehiä on enemmän kuin naisia,ja naaras eli nainentekee valinnan myös ihmisissä. Sinkkumiehiä on tarjolla enemmän kuin sinkkunaisia. Ja mies tarvitsee parisuhdetta kun taas nainen ei välttämättä tarvitse enää nykyaikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä maa on pullollaan hotteja viisikymppisiä äijiä,ja rumia ja rupsahtaneita,läskejä naisia?

No totta hitossa tuo "Valmentajan" viesti on nannaa kaikkien miesten korville - kukapa viisikymppinen äijä ei haluaisi päästä painamaan itseään jopa 20 vee nuorempaa näistä.No mutta kun tämä on totta vain teidän unelmissanne.....

Vierailija
24/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullinen kuva maailmasta jos kaikki on vain persettä, tissiä ja kiinteää lihaa.

Siis, kuinka alkeellinen voi ihminen olla jos 

a) maailmankuva /elämän tarkoitus on pelkästään  seksissä, seksikkyydessä, kropassa, nuoruudessa

b) laitetaan naureskeluviestejä, "että hähähh kun olet tietyn ikäinen niin pinnalliset urpot eivät halua sinua nainen, koska XXX" ( lue kohta a )

Tulee mieleen, että henkilöllä täytyy olla todella tyhjä ja surullinen elämä,  alkeellinen käsitys elämästä, ihmisyydestä, sekä alhainen ÄO.

Eihän noin alkeellisille viesteille edes voi suuttua, aivan kun lapselle suuttuisi...

Vierailija
25/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että valkkaa vaan sopivan. Ja baarista nyt viimeisenä lähtisin miestä hakemaan jonkun känniurpojen joukosta.

Vierailija
26/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viisikymppisillä miehillä on varaa valita, mutta naisilla ei!"

Siitä vaan valitsemaan - tulos on sama kuin ennenkin. Paitsi että saatat olla vieläkin katkerampi kuin ennen. Ikävää

Vierailija
27/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, miehet voivatkin nyt lopettaa täälläkin sen jokapäiväisen ulinansa että eivät muka kelpaa.

Vierailija
28/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole keski-ikässä tai lähelläkään sitä

Aika korjaa tämänkin asian. Usko pois, olet keski-ikäinen ennen kuin huomaatkaan.

Vierailija
29/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää palsta on täynnä näitä mielenterveysongelmaisten aloituksia?

Vaihda jo levyä... Tuota mt-ongelmaista huudettiin aina varsinkin tästä aiheesta, ja nyt jatkat edelleen vaikka lehdetkin jo todistivat jutun todeksi.

Vierailija
30/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
31/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa viiskymppinen mies vaikka olen itse yli nelikymppinen nainen. Mieheni on minua hieman nuorempi. Kun yksin olen liikenteessä niin juttelemaan tulevat niin vanhemmat kuin nuoremmat miehet. En ymmärrä miksi minua nuoremmat naiset kiinnostuvat viiskymppisistä miehistä???? On ne aika papparaisia verrattuna saman ikäisiin naisiin:)

Vierailija
32/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää palsta on täynnä näitä mielenterveysongelmaisten aloituksia?

Koska niillä ei ilmeisesti ole muuta tekemistä kuin päivystää täällä.

Vierailija
33/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani mutta epäilen että aika moni viiskymppinen nainen ei ole tod valmis laskemaan rimaa. Minä ainakin päinvastoin nostaisin rimaa verrattuna nuoruuteen jos nyt tulisi ero. Aika täydellinen saa mies olla ennen kuin alkaisin yhtään mihinkään. Mieluimmin sitten vaikka yksin ja sauva surisemaan.

Vierailija
34/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole keski-ikässä tai lähelläkään sitä

Keski-ikä tulee lopulta aika nopeasti. Vähän kerrassaan 35-40 -vuotiaana ihminen siirtyy nuoresta aikuisuudesta keski-ikään, vaikka moni yrittää väittää vastaan viimeiseen asti. Suunnilleen tuossa iässä huippukuntoinen ihminen ei enää pysty säilyttämään tai parantamaan fyysistä suorituskykyä, vaan alkaa vähän kerrassaan taantua. Normaalin hyvän kunnon pystyy kyllä säilyttämään.

Joskus 60-70 -vuotiaana sitten siirrytään vanhuuteen, kun vähän kerrassaan alkaa tulla tulla kulumia, iän tuomia sairauksia ja muita ongelmia. Nykyihmisillä vanhuus voi jatkua hyvinkin pitkään, mutta kyllä se vanhuus sieltä tulee nuorekkaimmillekin.

Poikkeusyksilöitä on aina, mutta he ovat nimensä mukaisesti poikkeuksia.

Vierailija
35/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmasti, mutta tuo ei todellakaan päde valtaosaan miehistä eli perusseppoon, joka luulee, että se pätee juuri häneen. Mitä valtaosalla suomalaisista 50v miehistä on annettavaa? Omistusasunto ja farmariauto?

Sen perussepon luulisi riittävän, kun nainen itse asuu vuokralla ja elää yli varojensa. Vai luuleeko tavisnelikymppinen hiirulainen neiti-ihminen saavansa miljonäärin, kartanon ja urheiluauton. Useampi keski-ikäinen/-iläistyvä nainen valittaa kumppaninpuutetta. Sitten ovat nämä ylisosiaaliset, jotka ovat ties kunkamonennella kierroksella.

Vierailija
36/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat miehet ei vanhenemalla kaunistu.

Eikä tyhmät viisastu.

Aikuinen nainen ei enää tartte miestä. Huolii vain todella hyvän. Elämä on nääs opettanut.

En ole havainnut minkäänlaista kilpailua miehistä. Sen sijaan olen kuullut monen naisen katuvan että tuli lähdettyä treffeille jonkun urpon kanssa. Nyt tunkee viestiä, puhelua ja kosiskelua joka tuutista.

Älkää naiset ainakaan tinderiin menkö.

Vierailija
37/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kelpaa viiskymppinen mies vaikka olen itse yli nelikymppinen nainen. Mieheni on minua hieman nuorempi. Kun yksin olen liikenteessä niin juttelemaan tulevat niin vanhemmat kuin nuoremmat miehet. En ymmärrä miksi minua nuoremmat naiset kiinnostuvat viiskymppisistä miehistä???? On ne aika papparaisia verrattuna saman ikäisiin naisiin:)

Vanhat miespuoliset luokkakaverit on muuttuneet parissakymmenessä vuodessa timosoineiksi ja juhasipilöiksi.

Tunnistamattomia. Naamat rutussa ja tukka poissa.

On tainnu kalja maistua.

Vierailija
38/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat miehet ei vanhenemalla kaunistu.

Eikä tyhmät viisastu.

Aikuinen nainen ei enää tartte miestä. Huolii vain todella hyvän. Elämä on nääs opettanut.

En ole havainnut minkäänlaista kilpailua miehistä. Sen sijaan olen kuullut monen naisen katuvan että tuli lähdettyä treffeille jonkun urpon kanssa. Nyt tunkee viestiä, puhelua ja kosiskelua joka tuutista.

Älkää naiset ainakaan tinderiin menkö.

Näköjään tarvitsee, kun on markkinarakoa tällaiselle deittiosaamiselle.

Vierailija
39/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sesiitä kirjoitti:

Nuoret naiset, eli alle 30v menevät kauneutensa ansiosta kuin kuumille kiville, mutta siinä se alamäki sitten alkaa kun ei ymmärretä pitää kropasta huolta, lihotaan ja kysytään tukka kananpersiiksi.

Ei pidä paikkaansa. Harva nainen on nuorenakaan noin suosittu. Ja miesten joukossa on enemmän lihavia ja itsestään huolta pitämättömiä.

Vierailija
40/50 |
25.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, miehet voivatkin nyt lopettaa täälläkin sen jokapäiväisen ulinansa että eivät muka kelpaa.

Eivät voi. Kuten jutussa sanottiin: "Hyvännäköiset ja kunnolliset vapaat viisikymppiset miehet viipyvät sinkkumarkkinoilla ehkä puoli vuotta, jos sitäkään. Heille on kova kysyntä ja hyviä naisia paljon tarjolla, sillä näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat." Väite ei siis koske edes tavallista peruskelvollista viisikymppistä saati sitten viisikymppistä ylipainoista, rumaa, kouluttamatonta ja huonosti käyttäytyvää päihderiippuvaista luuseria, jollaisia useimmat "ulisijat" lienevät.