Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävää palvelua Hki keskustan Zarassa! Olen pöyristynyt.

Vierailija
24.06.2018 |

Asioimme tänään tyttäreni kanssa tyttöjen osastolla. Olimme ostamassa kasaa vaatetta, kassalla kysyin yhdestä tuotteesta vaihtoa toiseen tahrattomaan. Myyjä sanoi että katsoo onko sitä varastossa ja tämän jälkeen soitti jonnekin. Sanoi, että tuotetta etsitään varastosta ja tuodaan kohta. Jäimme lapsen kanssa seisomaan kassalle. Myyjä jätti muut tuotteet kasaan eteemme ja lähti itse pois. Ei siis ottanut hälyttimiä tai viikannut tuotteita. Pyysi meitä väistämään kun tuli muita asiakkaita, mikä tietysti meille oli ok. Muut tuotteet olivat mytyssä siinä vieressä. Noin 7-10minuutin seisomisen jälkeen kysyi , meneekö vielä kauan. Tähän myyjä tokaisi (siis oikeasti tokaisi), että varasto on ”jossain metron alla eli saattaa vähän kestää”. Jäimme siis edelleen odottamaan. Seisoskelimme ja lopulta sanoin tyttärelle että aletaan katsoa, josko löytyisi muuta ostettavaa. Noin 15 minuutin odottelun jälkeen kysyin myyjältä, olisiko minun mahdollista ostaa tahrainen tuote alennuksella, jotta ei enää tarvitsisi odottaa. Tähän myyjä totesi heti että ei. Vaikutti tässä vaiheessa jo hermostuneelta hänkin. Sanoin, että tämä on melko huonoa asiakaspalvelua. Hän sanoi, että hän ei voi sille mitään ettei se varasto ole lähempänä, että voimme ostaa muut tuotteet ja lähteä. Tämä tietysti on totta, mutta myyjä sanoin asian todella ikävästi. V-maisesti. Olin niin järkyttynyt tuosta kommentista, etten osannut sanoa mitään. Lopulta noin 25 minuutin odottelun jälkeen toinen myyjä toi takin. Pahoitteli, että aikaa oli kulunut. Toinen (kassalla oleva) myyjä ei pahoitellut tilannetta missään vaiheessa.
Kysymys kuuluu, mitä tekisitte tilanteessani? Soittaisitteko liikkeeseen ja vaatisitte puhua esimiehelle? Loukkaannuin ja jotenkin ihan järkytyin tästä todella tylystä asiakaspalvelukokemuksesta. Ja siis myyjä ei kertaakaan tervethtinyt tai ollut ystävällinen palvelussaan. Lisäksi varastosta tuotu tuote oli vielä likaisempi ja huomasimme sen vasta kotona. Myyjä ei esimerkiksi tätäkään tarkistanut kassalla. Olen järkyttynyt, auttakaa minua selviämään tästä nyt jotenkin ja saamaan oikeutta.

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noinhan siellä ulkomailla toimitaan. eli jos ei ole juuri hänen asiansa niin sitten ei tehdä mitään. Tuohan hoitui hyvin. Jossain italiassa se ensimmäinen nainen ei palaisi koskaan paikalle.

Vierailija
62/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, tuosta Aleksanterinkadun Zarasta on aiemminkin ollut täällä keskustelua, jossa jaoin myös oman ikävän kokemukseni.

Minä kerroin huonosta palvelusta paikan päällä toiseelle myyjälle ja lähetin useamman sähköpostin Zaraan, mutta asia meni aina vaan eteenpäin toiselle ulkomaiselle netti asiakaspalvelijalle.

Yritin vielä puoli vuotta myöhemmin kysellä joko asiani olisi edennyt tuonne Aleksanterinkadun myymälän esimiehelle, mutta mitään vastausta en koskaan saanut.

Myös minä loukkaannuin silloin kyseisen myyjän käytöksestä. Ei tarvitse enää siellä asioida.[/

Minäkin tosiaan sanoin toiselle myyjälle olevani pöyristynyt toisen myyjän käytöksestä. Ja sanoin törkeästi käyttäytyneellekin että palautetta tulen antamaan. Mutta en järjestänyt kohtausta tai isompaa selvitystä, mikä olisi pitänyt tehdä. Mutta minäpä yritän soittaa. Aivan käsittämätöntä tällainen palvelu ja kyllähän tämä otoskin täällä jo osoittaa, että moni on ollut pettynyt Zaran asiakaspalveluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kesä kirjoitti:

Taas on joku pissaliisa ollu pyörittelemässä purkkaa suussaan kassalla. Näitä riittää. Vaadi saada puhua päällikön kanssa että laittaa tuon asiakaspalvelijan ruotuun. Kassakuitista näet kuka teitä palveli.

Nuoret ovat ammattitaitoisempia myyjiä kuin vanhukset. Ap on vain kateellinen nuoren myyjän ulkonäöstä.

No en edes ollut! Ehkä olisin ollut kateellinen jos olisi ollut nätti JA iloinen aspa.

Ap

Ihme kitinää

Vierailija
64/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kesä kirjoitti:

Taas on joku pissaliisa ollu pyörittelemässä purkkaa suussaan kassalla. Näitä riittää. Vaadi saada puhua päällikön kanssa että laittaa tuon asiakaspalvelijan ruotuun. Kassakuitista näet kuka teitä palveli.

Nuoret ovat ammattitaitoisempia myyjiä kuin vanhukset. Ap on vain kateellinen nuoren myyjän ulkonäöstä.

No en edes ollut! Ehkä olisin ollut kateellinen jos olisi ollut nätti JA iloinen aspa.

Ap

Ihme kitinää

Mitäs itse nyt siinä kitiset?

Ap

Vierailija
65/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, tuosta Aleksanterinkadun Zarasta on aiemminkin ollut täällä keskustelua, jossa jaoin myös oman ikävän kokemukseni.

Minä kerroin huonosta palvelusta paikan päällä toiseelle myyjälle ja lähetin useamman sähköpostin Zaraan, mutta asia meni aina vaan eteenpäin toiselle ulkomaiselle netti asiakaspalvelijalle.

Yritin vielä puoli vuotta myöhemmin kysellä joko asiani olisi edennyt tuonne Aleksanterinkadun myymälän esimiehelle, mutta mitään vastausta en koskaan saanut.

Myös minä loukkaannuin silloin kyseisen myyjän käytöksestä. Ei tarvitse enää siellä asioida.[/

Minäkin tosiaan sanoin toiselle myyjälle olevani pöyristynyt toisen myyjän käytöksestä. Ja sanoin törkeästi käyttäytyneellekin että palautetta tulen antamaan. Mutta en järjestänyt kohtausta tai isompaa selvitystä, mikä olisi pitänyt tehdä. Mutta minäpä yritän soittaa. Aivan käsittämätöntä tällainen palvelu ja kyllähän tämä otoskin täällä jo osoittaa, että moni on ollut pettynyt Zaran asiakaspalveluun.

Piti lainata tuo ylempi teksti. Alempi siis ap:n.

Ap

Vierailija
66/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viddu mitä ulinaa. Olisit avautunut siellä kaupassa.

No itse asiassa kyllä tavallaan avauduinkin, mutta en tietty näin kun täällä nyt. Sanoin olevani pöyristynyt, mutten jotenkin aivan huolella ragennut siellä kun nyt täällä täytyy vielä pajattaa. Ja siis aion todellakin soittaa sinne huomenna.

Ap

AP on jotain ynissyt eikä ole reilusti sanonut asiasta. Ei mitään rageamista varsinkaan pidä vaan selvästi rauhallisesti ja silmiin selkeästi kertoo, mikä on ongelma, miten kokee sen ja mitä pyytää kauppaa tekemään asian korjatakseen.

AP on kädetön tumpelo ja sai mitä ansaitsi.

Vierailija
67/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niinqu olisin AP vetäisin kännit ja hyppäsin junaan eteen siis ei vois kestää tollasta kohtelua

Jep, suosittelen AP:tä hyppäämään

Vierailija
68/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niinqu olisin AP vetäisin kännit ja hyppäsin junaan eteen siis ei vois kestää tollasta kohtelua

Tajuatko laisinkaan miten vakava asia on ehdottaa toiselle itsemurhaa? Jos tää oli huumorimielessä niin kannattais perua tuollainen ajatus, mutta jostain syystä luulen ettei ollut huumoriläppää. Älä koskaan kehoita yhtään ketään ihmistä netissä ttappamaan itteensä, ei ole fiksua eikä kivaa. Poliisille vois lähteä tästä ilmoitus.

Vierailija
69/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhtä kaikki, kiitos vastauksista. Yhteenvetona kai voisi todeta, että olen pikkuisen herkkänahkaisena ollut tänään. Olisin voinut toimia jo aiemmin toisin, itse tilanteessa. Soitan liikkeeseen huomenna ja kerron tapauksesta. Katsotaan, miten he hoitavat asian. Olenhan sentään kuitenkin oikeassa, asiakas kun olen:-)

Älä mene kauppaan jos sulla on menkat silloin noin huono hermo.

Vierailija
70/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä työntekijöitä kohdellaan sitten huonosti jos asiakaspalvelija on ottanut hällä väliä asenteen...

Vierailija
71/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa kyllä tavallaan avauduinkin, mutta en tietty näin kun täällä nyt. Sanoin olevani pöyristynyt, mutten jotenkin aivan huolella ragennut siellä kun nyt täällä täytyy vielä pajattaa. Ja siis aion todellakin soittaa sinne huomenna.

Ap

AP on jotain ynissyt eikä ole reilusti sanonut asiasta. Ei mitään rageamista varsinkaan pidä vaan selvästi rauhallisesti ja silmiin selkeästi kertoo, mikä on ongelma, miten kokee sen ja mitä pyytää kauppaa tekemään asian korjatakseen.

Kiitos kommentistasi! Kädet minulla on, siksi täällä ynisenkin että saisin kanssasisaruksiltani tsemppiä käyttää niitä. Mutta sinä et ilmeisestikään tunne tällaista tukemista, joten olet kyllä ihan tumpelo itsekin.

ap

Vierailija
72/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko laisinkaan miten vakava asia on ehdottaa toiselle itsemurhaa? Jos tää oli huumorimielessä niin kannattais perua tuollainen ajatus, mutta jostain syystä luulen ettei ollut huumoriläppää. Älä koskaan kehoita yhtään ketään ihmistä netissä ttappamaan itteensä, ei ole fiksua eikä kivaa. Poliisille vois lähteä tästä ilmoitus.

Toivottavasti AP ei kuuntele hevilevyjä väärinpäin.

Vierailija
73/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä ei ole yhtään empatiakykyä. Vasta Suomessakin oli se tapaus jossa katolla oleva mies hyppäsi, sitä ennen olivat katselijat naureskelleet ja osa jopa kehotti miestä hyppäämään.

Vierailija
74/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos kommentistasi! Kädet minulla on, siksi täällä ynisenkin että saisin kanssasisaruksiltani tsemppiä käyttää niitä. Mutta sinä et ilmeisestikään tunne tällaista tukemista, joten olet kyllä ihan tumpelo itsekin.

ap

Miksi tumpelointia pitäisi tukea??

Vierailija
75/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ap

Miksi tumpelointia pitäisi tukea??

Miksi sitä täytyy mollata? Luuletko että se ”parantaa” minut tästä tumpeloimisesta? Kyllä olet itsekin tumpelo kun mollaat.

Ap

Vierailija
76/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Vierailija
77/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa liike haastaisi APn tapaisen perusteettomasti mollaavan brändin loukkauksesta oikeuteen.

Vierailija
78/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkee myyjä! Meilaa Zaraan tämä mitä laitoit tänne.

On aina helppo sanoa jälkikäteen että "niin siinä ja siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia". Mutta kun on siinä "hetkessä", kaikki on jotenkin sekavaa. Eikä kukaan järkevä ja hyväkäytöksinen halua siinä kassatiskillä jotain kauheeta äläkkää nostaa.

On ihan okei sanoa asiasta asialliseti jälkeenpäin. Haluaisin tietää tämän jos olisin Zaran esimiehiä.

Vierailija
79/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...niin mitä ihmeellistä tässä nyt oli?! Ei zarassa saa palvelua, ei missään muissakaan zaran liikkeissä ulkomailla. Siihen on jo niin tottunut.

Vierailija
80/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen haluaa olla kerran elämässä yhden päivä prinsessa. APllä se päivä oli kun hän kävi Zarassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme