Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan järkyttävää palvelua Hki keskustan Zarassa! Olen pöyristynyt.

Vierailija
24.06.2018 |

Asioimme tänään tyttäreni kanssa tyttöjen osastolla. Olimme ostamassa kasaa vaatetta, kassalla kysyin yhdestä tuotteesta vaihtoa toiseen tahrattomaan. Myyjä sanoi että katsoo onko sitä varastossa ja tämän jälkeen soitti jonnekin. Sanoi, että tuotetta etsitään varastosta ja tuodaan kohta. Jäimme lapsen kanssa seisomaan kassalle. Myyjä jätti muut tuotteet kasaan eteemme ja lähti itse pois. Ei siis ottanut hälyttimiä tai viikannut tuotteita. Pyysi meitä väistämään kun tuli muita asiakkaita, mikä tietysti meille oli ok. Muut tuotteet olivat mytyssä siinä vieressä. Noin 7-10minuutin seisomisen jälkeen kysyi , meneekö vielä kauan. Tähän myyjä tokaisi (siis oikeasti tokaisi), että varasto on ”jossain metron alla eli saattaa vähän kestää”. Jäimme siis edelleen odottamaan. Seisoskelimme ja lopulta sanoin tyttärelle että aletaan katsoa, josko löytyisi muuta ostettavaa. Noin 15 minuutin odottelun jälkeen kysyin myyjältä, olisiko minun mahdollista ostaa tahrainen tuote alennuksella, jotta ei enää tarvitsisi odottaa. Tähän myyjä totesi heti että ei. Vaikutti tässä vaiheessa jo hermostuneelta hänkin. Sanoin, että tämä on melko huonoa asiakaspalvelua. Hän sanoi, että hän ei voi sille mitään ettei se varasto ole lähempänä, että voimme ostaa muut tuotteet ja lähteä. Tämä tietysti on totta, mutta myyjä sanoin asian todella ikävästi. V-maisesti. Olin niin järkyttynyt tuosta kommentista, etten osannut sanoa mitään. Lopulta noin 25 minuutin odottelun jälkeen toinen myyjä toi takin. Pahoitteli, että aikaa oli kulunut. Toinen (kassalla oleva) myyjä ei pahoitellut tilannetta missään vaiheessa.
Kysymys kuuluu, mitä tekisitte tilanteessani? Soittaisitteko liikkeeseen ja vaatisitte puhua esimiehelle? Loukkaannuin ja jotenkin ihan järkytyin tästä todella tylystä asiakaspalvelukokemuksesta. Ja siis myyjä ei kertaakaan tervethtinyt tai ollut ystävällinen palvelussaan. Lisäksi varastosta tuotu tuote oli vielä likaisempi ja huomasimme sen vasta kotona. Myyjä ei esimerkiksi tätäkään tarkistanut kassalla. Olen järkyttynyt, auttakaa minua selviämään tästä nyt jotenkin ja saamaan oikeutta.

Kommentit (208)

Vierailija
41/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit nyt pahasti. Vieläkin kihiset kiukusta.

Vierailija
42/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaikki Zaran myyjät koulutettu olemaan tylyjä? Ihan kuin se tylyys kuuluisi siihen brändiin? Silti siellä kauppa käy, eli ketään ei oikeasti kiinnosta mitä palvelua saa, kunhan saa halpoja vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut edes lukea aloitusta, mutta siis älkää ostako Zaran vaatteita. Googlatkaapa hiukan sen toimintaperiaatteista ja muusta, niin hyi saatana. 

Mikä Zarassa on vialla

Vierailija
44/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono palvelu ollut siellä ihan aina. Vaatteita ei varata, heitä ei kiinnosta jos etsit jotain tiettyä vaatetta. Sanovat vaan että katso netistä. Siirtelevät vaatteita koko ajan (ärsyttävää), ja koska asiakkaita on niin paljon, heille on ihan sama jos löydät jonkun etsimäsi tuotteen ostaaksesi sen, tai et. Aivan sama. Ja kaikki työntekijät aivan vtunnielleitä koko ajan, niitä varmaan kohdellaan huonosti tms. 

Mitä te siellä sitten edes käytte?

Vierailija
45/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jäänyt teini-ikäisen tasolle. Välillä joutuu odottamaan, eikä kaikki ole täydellistä.

Vierailija
46/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap jäänyt teini-ikäisen tasolle. Välillä joutuu odottamaan, eikä kaikki ole täydellistä.

Voi olla että ole teini-ikäisen tasolla. Mutta eikö teini olisi saanut suuttua tällaisesta? Minusta tässä oli aihetta loukkaantumiseen, kaikesta huolimatta.

Ap

Vierailija
47/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti pääkaupunkiseudulla on tällä hetkellä monessa hommassa työvoimapula, joten on pakko ottaa töihin ne, ketkä saa, vaikka työnteon taso on todella heikkoa.

Työvoimapula? Älä naurata.

Vierailija
48/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ongelmat elämässä. Voi tulla vielä aika kun muistelet entistä Zaran traumatisoimaa elämääsi kaiholla. 

Vierailija
49/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sulla ongelmat elämässä. Voi tulla vielä aika kun muistelet entistä Zaran traumatisoimaa elämääsi kaiholla. 

Tiedätkö mitä, tämä ongelma on minulle totta. Niin kuin totta voi olla esim syöpä tai läheisen kuolema. Miksi en nyt voi kokea tätä niin kuin koen? Mikä sinä olet moralisoimaan minun kokemaa ongelmaa?

Ap

Vierailija
50/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP ikinä työskennellyt asiakaspalvelussa? Se on yhtä kiukun tunnetta päivästä toiseen. Oletko sellaisessa työpaikassa jossa kaikki työkaverit ihania eikä kukaan järkytä mielenrauhaasi koskaan hetkeänkään. 

Vierailija
51/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä, tämä ongelma on minulle totta. Niin kuin totta voi olla esim syöpä tai läheisen kuolema. Miksi en nyt voi kokea tätä niin kuin koen? Mikä sinä olet moralisoimaan minun kokemaa ongelmaa?

Ap

En moralisoi, sanon vaan että suhtetettuna ihmiselämän todellisiin ongelmiin, tämä on mikroskooppisen pieni. 

Vierailija
52/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n naiset näköjään ovat tottuneet asioimaan liikkeissä, joissa saa lokaa niskaan.

Ap, ymmärrän järkytyksesi. Itsellekin on muutaman kerran sattunut noin, että täysin arkisessa tilanteessa joku käyttäytyy uskomattoman oudosti/rumasti/ilkeästi. Ja kyllä se aina yllättää, omassa lähipiirissä (tai edes etäisemmissäkään piireissä) ei ole tapana kohdella muita huonosti eikä vastaanottaa huonoa käytöstä. Sitä on siinä tilanteessa hetken kuin shokissa.

Opetelkaa ihmiset käyttäytymään. On aika outoa, että tähänkin aloitukseen on tullut runsaasti vastauksia, jotka syyttävät ap:n reaktiota ja samalla puoltaa myyjän käytöstä sillä verukkeella, että "sellaista se nyt vaan on". No ei ole läheskään joka paikassa! Eikä useamman valituksen jälkeen tuossakaan puljussa.

Vierailija
53/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En moralisoi, sanon vaan että suhtetettuna ihmiselämän todellisiin ongelmiin, tämä on mikroskooppisen pieni. 

Joo joo, Afrakan lapset- kortti käyttöön.

Huonoa asiakaspalvelua ja ihmettelen miten kivijalkaliikkeellä voi nykyään olla varaa moiseen. Laittaisin tosiaan asiakkaana palautetta.

Vierailija
54/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä, mutta tänään minulle aivan totta.

Ap

Vierailija
55/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäs viinihana kiinni ja mene nukkumaan. Aloit jo öykkäröidä Zaramaisesti. Saat huomenna purkaa kärsimystäsi sitten potilaisiin. Kauniita unia.

Vierailija
56/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tuosta Aleksanterinkadun Zarasta on aiemminkin ollut täällä keskustelua, jossa jaoin myös oman ikävän kokemukseni.

Minä kerroin huonosta palvelusta paikan päällä toiseelle myyjälle ja lähetin useamman sähköpostin Zaraan, mutta asia meni aina vaan eteenpäin toiselle ulkomaiselle netti asiakaspalvelijalle.

Yritin vielä puoli vuotta myöhemmin kysellä joko asiani olisi edennyt tuonne Aleksanterinkadun myymälän esimiehelle, mutta mitään vastausta en koskaan saanut.

Myös minä loukkaannuin silloin kyseisen myyjän käytöksestä. Ei tarvitse enää siellä asioida.

Vierailija
57/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko AP ikinä työskennellyt asiakaspalvelussa? Se on yhtä kiukun tunnetta päivästä toiseen. Oletko sellaisessa työpaikassa jossa kaikki työkaverit ihania eikä kukaan järkytä mielenrauhaasi koskaan hetkeänkään. 

Itse asiassa olen työskennellyt. Ja vaikka kuinka on vituttanut joku oma asia tai vaikka työkaveri, en ikinä koskaan milloinkaan ole ollut ASIAKKAALLE töykeä.

Ap

Vierailija
58/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ihmisiä on enemmän ja vähemmän herkkiä: toisille toi on pikku juttu, joillekkin jää tuollanen mieleen pyörimään pidemmäksi aikaa. Joka tapauksessa näitä tilanteita varten on olemassa palautelomakkeet, niitä kannattaa käyttää! Ikävä kyllä asiakaspalvelijan työnkuvaan kuuluu käyttäytyä ystävällisesti.

Vierailija
59/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viddu mitä ulinaa. Olisit avautunut siellä kaupassa.

Vierailija
60/208 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viddu mitä ulinaa. Olisit avautunut siellä kaupassa.

No itse asiassa kyllä tavallaan avauduinkin, mutta en tietty näin kun täällä nyt. Sanoin olevani pöyristynyt, mutten jotenkin aivan huolella ragennut siellä kun nyt täällä täytyy vielä pajattaa. Ja siis aion todellakin soittaa sinne huomenna.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi