Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pano valehteli ikänsä

Vierailija
24.06.2018 |

Väitti olevansa 18, vaikka oli 15. Mitä seuraamuksia minulle voi tulla?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko 12-vuotiasta 16-vuotiaaksi?

Vierailija
42/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uu söpö provo ulimieheltä. :D

Sori vaan uli, mutta ei vaikuta vaikka uhri olisi poika tai tekijä olisi nainen, alaikäisten paneskelu on aina tuomittavaa ja oksettavaa.

Paitsi jos kyseessä on 16 tai 17-vuotias. Sitten ei ole sinulla mitään sanottavaa tyttäresi mies mausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko 12-vuotiasta 16-vuotiaaksi?

Luuletko 60-vuotias 70-vuotiaaksi?

Vierailija
44/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ei muka erota 15-vuotiasta poikaa täysi-ikäisestä? Ei jatkoon.

No ei välttämättä erota. Olen nainen, murrosikä alkanut aikaisin ja minua on 12-vuotiaana luultu 18-vuotiaaksi.

Sama se on pojillakin ja aikuisilla myös. Joskus oikeaa ikää on aika vaikea arvailla.

No joopa joo, perverssit on luulleet ehkä. Minullekin kasvoi rinnat jo ala-asteella, samoin kaverini oli lapsena jo tosi pitkä ja keräsi miesten (lue pervojen) huomiota. Nyt kun katsoo vanhoja kuvia, niin ei kumpikaan näytä niissä kuvissa edes 15-vuotiaalta, saati että vielä vanhemmaksi erehtyisi luulemaan. Kannattaa tiirata muutakin kuin etumusta, jos on epävarma.

Eihän sitä itse objektiivisesti voi katsoa jos olettamuksena on, että oli viaton lapsi, joten ei mitenkään voi näyttää keskiverto ikäistään vanhemmalle.

Olettamus oli, että näytettiin aikuisilta. Käyttäydyttiinkin kuin aikuiset. Mutta kuva ei valehtele.

Vierailija
45/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei välttämättä erota. Olen nainen, murrosikä alkanut aikaisin ja minua on 12-vuotiaana luultu 18-vuotiaaksi.

Sama se on pojillakin ja aikuisilla myös. Joskus oikeaa ikää on aika vaikea arvailla.

No joopa joo, perverssit on luulleet ehkä. Minullekin kasvoi rinnat jo ala-asteella, samoin kaverini oli lapsena jo tosi pitkä ja keräsi miesten (lue pervojen) huomiota. Nyt kun katsoo vanhoja kuvia, niin ei kumpikaan näytä niissä kuvissa edes 15-vuotiaalta, saati että vielä vanhemmaksi erehtyisi luulemaan. Kannattaa tiirata muutakin kuin etumusta, jos on epävarma.

Ei ole mitenkään poikkeavaa miehenä tiirailla tyttöjä, joilla on murrosikä alkanut.

Vierailija
46/47 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan minulta on tuon ikäisenä tullut esim. teinityttöjä kaupungilla kysymään josko voisin ostaa heille alkoholia.

Vierailija
47/47 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tavatko enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä