Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua ekaa kertaa tamponi!!

Tamponitonhirveitä
24.06.2018 |

Elikkäs mä oon tällänen 14.v tyttö. Oon menossa huomenna muutaman kaverin kanssa vesipuistoon, mutta yllätyksekseni menkat alkoikin jo tänään. Menkat mulla alko noin 11vuotiaana ja siitä asti oon aina käyttänyt sidettä. Nyt laitoin tamponin sain sen kyllä sisälle mutta maatessa se tuntuu ja istuminen lähes mahdotonta mikä avuksi? Huomenna pitäisi viettää hauska päivä, mut mitä jos mua vaan sattuu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laittanut kunnolla, ota pois ja laita uudelleen. Ei sen pidä tuntua miltään. Asettimen kanssa se liukuu helpommin paikalleen tai siihen voi laittaa vaikka perusvoidetta liukasteeksi. Harjoittelemalla tulee mestariksi.

Vierailija
2/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi niin ei menkat vaivaa. Hauskaa päivää sinne vesipuistoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi kuulostaa olevan liian ”ulkona”, koska kun tamponi on oikealla paikallaan aivan emättimen takaosassa se ei tunnu lainkaan. Kokeile uudestaan uudella tamponilla, asettimellinen on helpompi yleensä. Tamponi pitää siis laittaa niin syvälle kuin menee, naru jää vain ulos. Sopivalla syvyydellä oleva tamponi on ainakin parin sentin päässä emättimen ulkosuulta! Kyllä se onnistuu kun vähän treenaat!

Vierailija
4/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ihan tarpeeksi syvällä. Kokeile uudestaan tai yritä työntää sitä sormella vähän syvemmälle.

Vierailija
5/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Näin näyttää muutkin täällä sanovan yritän uudelleen, niin eiköhän se kohta ole jo ihan hyvin!

Vierailija
6/6 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et laittanut kunnolla, ota pois ja laita uudelleen. Ei sen pidä tuntua miltään. Asettimen kanssa se liukuu helpommin paikalleen tai siihen voi laittaa vaikka perusvoidetta liukasteeksi. Harjoittelemalla tulee mestariksi.

Kiitos! Näin näyttää muutkin täällä sanovan, eiköhän se kohta mene!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi