Miksi kiusaajien annetaan kiusata?
Miten voi olla mahdollista, ettei vanhemmat, sossut ja muut tukipiirit saa vajaita kakaroita kuriin?
Kommentit (79)
Koska ei osata lukea sitä kiusaamista aina. Monet kiusaajat ovat ovelia ja kääntävät kaiken päälaelleen. Tätä harjoittaa myös aikuiset. Näinhän tehdään myös esimerkiksi puuteollisuuden työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luuserilapset antaa kiusata itseään?
Kysytkö myös raiskatuilta, miksi nämä raiskatut antavat raiskata itseään?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kiusaajat ole niitä luuserilapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerrotko kuka lapsi on luuserilapsi?
Joo liha tottelee kuria. Ite huidoin yläasteella puisella harjanvarrella naamaan kiusaajaa niin että veri roiskui ja kaks hammasta irtos. Ei mua enää sit kiusattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kiusaajat ovat niin sanottujen hyvien perheiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika luuseritoimintaa on kiusata ja vainota sellaista tyyppiä, kuka on fyysisestikin jo niin heikko, ettei kykene puolustautumaan kiusaajaansa tai kiusaajiaan vastaan.
Kiusattu voittaa aina. Kiusaajat ovat oireilevia lapsia joilla on hätä. Kysymys kuuluukin, miksi ei siihen hätään jakseta puuttua? Eikö ole keinoja itsellä?
Rautaputkella saa kiusaajan kuin kiusaajan kuriin. Kyllä se ilo muuttuu itkuksi kun on polvet ja käsivarret murskana. Ja se rautaputki ei kysy ikää tai sukupuolta ja yleensä se tehoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika luuseritoimintaa on kiusata ja vainota sellaista tyyppiä, kuka on fyysisestikin jo niin heikko, ettei kykene puolustautumaan kiusaajaansa tai kiusaajiaan vastaan.
kuka siinä hakee ja mitä keneltä? usein kiusaaja hakee jotain apua tai huomiota kiusatulta. toki myös kyseessä pelkkää "pahuutta". mitä häviäjää on hakea apua toiselta vaikka lapseltakin? eikö se ole aika luonnollinen reaktio lapselta jolla on vaikka kotona hätä ja joka ei saa sieltä tarvitsemaansa. tämä on yksi näkemys kiusaamiseen. vain minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Joo liha tottelee kuria. Ite huidoin yläasteella puisella harjanvarrella naamaan kiusaajaa niin että veri roiskui ja kaks hammasta irtos. Ei mua enää sit kiusattu.
toi on yksi tapa selvitytyä. mun tuttu ei tehnyt vastarintaa ja on nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. hengissä kuitenkin eikä ole riistänyt itseltään henkeä. kukin selviytyy tavallaan.
Koska koulukiusaajat ovat hyvin usein ns. hyvistä perheistä ja heillä on (erittäin) hyvä koulumenestys.
Opettajat eivät uskalla puuttua asiaan, koska kiusaajan äiti on kansanedustaja ja/tai kaupunginvaltuutettu, isä kansainvälisen suuryrityksen johtaja, karroikoidusti sanoen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sellaisen perheen lapsi jossa vanhemmat ovat kouluttamattomia juntteja, eivätkä välitä mitä lapsensa tekee tai sanoo. Ovat yleensä myös itse ensimmäisena ajattelemassa muista pahaa. Kateus ja junttius yhdistettynä on aina sanut paljon pahaa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet kiusaajat ovat niin sanottujen hyvien perheiden lapsia.
Erikoinen näkemys sinulla "hyvästä perheestä"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sellaisen perheen lapsi jossa vanhemmat ovat kouluttamattomia juntteja, eivätkä välitä mitä lapsensa tekee tai sanoo. Ovat yleensä myös itse ensimmäisena ajattelemassa muista pahaa. Kateus ja junttius yhdistettynä on aina sanut paljon pahaa aikaan.
Oletko itse ns. hyvästä perheestä?
Vierailija kirjoitti:
Se on juurikin näin. Minua myös yritettiin koulussa alkaa kiusaamaan, mutta koska nyrkkini puhuin ensin loppui myös kiusaaminen. Joskus jopa kiusaajat tulivat pyytämään apua minulta koska heitäkin oli alettu kiusata ja niin kovin paljon pelotti mennä yksin kotiin.
Opettakaa lapsenne puolustamaan itseään niin ei tartte vikistä että koulukiusataan.
Kiusaava lapsi on pahoinvoiva ja oireilee ja osoittaa toiminnallaan sen. Onko tällainen lapsi joka näyttää tunteitaan omilla vajavaisilla taidoillaan jotenkin luuseri? Mitä ajatuksia ihmisillä on vanhemmuudesta ja sen vastuuta lasta kohtaan, jos kiusaavaa lasta syyllistetään oireilustaan? Siihen pitää puuttua, antaa lapselle huomiota ja sellainen ihmissuhde jossa hän voi olla perustarpeet huomioitu lapsi ja saada sen mitä hänelle lapsena kuuluu ilman että hänen täytyy sitä kiusaamalla kerjätä maailmalta.
Tyytyväinen lapsi ei kiusaa toisia. kiusaaminen on aina hädänhuuto.
Hyvät vanhemmat osaavat opettaa lapsellensa terveen itsetunnon. Silloin ei hötky jokaisesta "kiusaamisesta" tai pilkkasanansta vaan osaa jättää paskapuheet omana arvoonsa ja hymähtää ylenkatseellisesti kiusaamisyrityksille. Vellihousut alkavat heti porata, ja se aloittaa saman tien kierteen.
Terve itsetunto ja rakastava koti antavat lapselle myös sellaisen taustan, että lapsi ei tunne tarvetta kiusaamiseen.
Paha paikka saattaa tulle teini-iässä, ja silloin nuori tarvitsee paljon vanhempien tukea, jotta hänestä kasvaa hyvä aikuinen, joka ei halua närppiä jokaista työkaveria selän takana. Kiusaajat ovat kiusaajia lopun ikäänsä.
Kiusaajat ovat katkeria ihmisiä, jotka syyttävät muita omista ongelmistaan.