Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako alkaa etsiä pikaisesti uuttaa vuokra-asuntoa jos putkiremonttia on alettu suunnitella?

Vierailija
13.02.2023 |

Kannattaako vain muuttaa heti kun tiedossa vai odottaa kun putki remontti kirje tulee ja lähteä pikaisesti pakoon sitten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan varmaan väliaikaismajoituksen rempan ajaksi, jos kuiten haluat siihen jäädä.

Vierailija
2/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä aloittaisin uuden asunnon etsinnän. Tosin siitä putkiremontin suunnittelusta saattaa kestää vielä pitkään ennen varsinaisten töiden aloittamista, mutta silti. Tiedän tapauksen jossa välissä oli 1,5 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aloittaisin uuden asunnon etsinnän. Tosin siitä putkiremontin suunnittelusta saattaa kestää vielä pitkään ennen varsinaisten töiden aloittamista, mutta silti. Tiedän tapauksen jossa välissä oli 1,5 vuotta.

Meillä on tiedossa, että putki- viemäri- sähköremppa alkaa noin vuonna 26.

Vierailija
4/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saathan varmaan väliaikaismajoituksen rempan ajaksi, jos kuiten haluat siihen jäädä.

Ei sitä kukaan "saa", kyllä se pitää itse järjestää. 

Vierailija
5/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vai vuora-asunto?

Vierailija
6/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pyytää vuokran alennusta jos päätät jäädä asumaan .

Vierailija
7/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vai vuora-asunto?

Vuokra

Vierailija
8/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin kysellä (tutulta vuokraisännältä) väliaikaisasuntoa noin 6 kk ennen oman asuntoni putkirempan alkua. Väliaikaisasunto löytyi hyvältä paikalta hyvin ehdoin. Turhaa hötkyilyä lähteä vuokralle vuosikausia ennen remonttia.

Vierailija
9/10 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pyytää vuokran alennusta jos päätät jäädä asumaan .

Siinä saakin kaksi kertaa: kysyä alennusta ja jäädä vaille.

Vierailija
10/10 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontti sinällään ei ole peruste vuokran alennukselle. Remontista pitää aiheutua todellista haittaa asumiselle, esim. katkoja veden ja sähkön tuloon. Joku päiväsaikainen porausääni naapurista ei ole riittävä peruste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä