Nainen, jos olisit naimisissa kanssani, niin millaista ruokaa tekisit mulle?
Kommentit (50)
Palkkaa kokkipiika, minulta saisit mojovan potkun perseeseesi
Netti on pullollaan reseptejä, joiden kanssa aloittelijakin voi ruveta harjoittelemaan ruoanlaittoa. Minä olen nainen, muutin 19-vuotiaana kotoa pois, enkä ollut juuri kokkaillut siihen mennessä, koska äiti aina laittoi ruoat. Pyysin mukaan muutaman reseptin äidiltä, ja rupesin kokkailemaan. Nykyään minulla on ruokablogi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta terveellistä perusruokaa arkena, vähän parempaa sitten ajan kanssa. Mitäs ruokaa sä tekisit mulle?
En itse osaa tehdä ruokaa, joten minun pitäisi tehdä sulle jotain muita palveluksia.
AP
Mies joka ei osaa kokata on totaalinen luuseri. Sä olet käynyt pakollisen köksänkurssin joten sun pitää osata kokata. Ei kukaan huoli moista miesvauvaa enää vuonna 2018.
Olen käynyt sen pakollisen köksänkurssin seiskaluokalla ja mun arvosanani siitä oli ainoastaan 7, joten siitä voi päätellä, että miten hyvä kokki olen. Mulla oli valinnaisaineena myöhemmin tekniset työt kotitalouden sijasta.
AP
No sehän oli typerästi valittu, ruokaa tarvii joka päivä, mutta jotkut teknisen työn askartelut aikuinen handlaa ilman opetustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmittäisin roiskeläppäpitsan mikrossa. Siihen voi myös heittää pari nakkia päälle ja ketsuppia.
Jälkkäriksi vaikka mars-patukka.
Mutta eihän tällainen raavas mies nyt millään eineksillä elä!
AP
kuka sulle nyt tekee ruokaa? Äitiskö?
No kyllä mä välillä äitinikin ruokia syön, mutta pääsääntöisesti ihan ravintolan henkilökunta mulle tekee ruuan.
AP
Toivoisin, että metsästäisit ja toisit kotiin tuoretta kalaa, hirveä, jänistä ja lintuja.
Toki itse teurastaisit ja perkaisit.
Saataisin hyvää ruokaa. Olen melkoisen hyvä kokki.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin, että metsästäisit ja toisit kotiin tuoretta kalaa, hirveä, jänistä ja lintuja.
Toki itse teurastaisit ja perkaisit.Saataisin hyvää ruokaa. Olen melkoisen hyvä kokki.
Se kyllä passaa!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta terveellistä perusruokaa arkena, vähän parempaa sitten ajan kanssa. Mitäs ruokaa sä tekisit mulle?
En itse osaa tehdä ruokaa, joten minun pitäisi tehdä sulle jotain muita palveluksia.
AP
Olisi kyllä aikuisen (?) miehen aika opetella.
Mutta eikös nuo keittiöhommat onnistu paljon paremmin naisilta?
AP
Äitisi luonako käyt nyt passattavana? En huolisi mitään mammanpoikaa joka ei osaa edes ruokaansa itse laittaa.
Syön lounasravintoloissa, grilleissä jne. Vapaa-ajalla syön mm. HK:n sinistä, purkkihernekeittoa, kananmunia jne. jne. Ei tämä nyt oikein lystiä ole, kun ei ole vaimoa ravitsemassa.
AP
Justhan sä väitit ettei raavas mies elä eineksillä ja silti pupellat pelkkiä eineksiä. Taitaa se vaimo jäädä saamatta, joten eineksiin on sinun jatkossakin tyytyminen.
Kyllähän mä päivittäin syön ihan kunnon kotiruokaa lounasravintoloissa. Olisihan se silti mukavampaa nauttia joka päivä vaimon rakkaudella loihtimia antimia. <3
AP
Ai sinä haluatkin kotirouvan, olisit heti sanonut. Olet ilmeisen hyvätuloinen, kun pystyt kustantamaan koko perheen elatuksen sekä vaimon eläkevakuutuksen.
Vaikea sanoa. Mitä nyt milloinkin huvittaa ja ehtii. Jos taloudessa kaksi aikuista niin oletan että ruokaa laittaa se joka kulloinkin on kotona. Minä se en automaattisesti ole.
Kotirouvana voisin tietysti olla mutta se edellyttää myös että mies mukisematta koko lystin maksaa.
Muhkeita pataruokia, mausteisia kasvisruokia, keittoja, laatikkoruokia.
Tänään syötiin juhannuksen rääppeitä: panzanellaa, kukkakaali"salaattia", vitello tonnatoa.
Kaikkea hyvää. Edellytän toki että mieskin kokkaa
Itselleni olisi vähän huono diili olla yksin vastuussa ruokapolitiikasta, koska osaan itsekin tehdä ns. miesten hommia kuten remontoida. Mutta jos työpanokseni tasoitetaan vaikka siten että maksan vähemmän yhteisistä kuluista niin mikä jottei kokatessa.