Top-10 lautapelit
Kommentit (23)
Smart10 ehdoton ykkönen, se kulkee aina käsilaukussa mukana. Menolippu myös yksi suosikeista.
Ysärillä oli vaikka mitä hyviä. Aina kohtas uusia kun meni kavereille kylään, hitto kun ei vaan muistu nimiä mieleen :D
Pekingin Mysteerit, Poliittisesti epäkorrektia, Cluedo, Afrikan tähti, Superfarmari. Toki Aliaksen eri versiot ovat hyviä nekin.
Rekkakuskit -lautapeliä pelailtiin 80-luvulla melko usein.
Mulla ei oo kymmentä suosikkia joten luettelen viisi: Afrikantähti (se alkuperäinen), Aavekaljaasi, Yli esteiden, Wingspan, Trivial pursuit
Afrikan tähti. Valitettavasti olen kuitenkin joutunut laittamaan tämän vanhan suosikkini boikottiin ja lopettamaan sen pelaamisen, koska peli on ongelmallinen ja mahdollisesti rasistinen. Luin näin lehdestä.
Carcassone, Labyrintti, Spiderman monopoli, Menolippu, Afrikantähti, Inkan aarre, Hotelli, Karhukopla, Smart, kaikki Uno-versiot jne.jne. Pelaillaan aina kun vietetään lomaa perheenjäsenten kera. Minä taidan olla yksi innokkaimmista pelaajista, 69-vuotias mummeli🤭
Afrikantähti, monopoli, uusi finanssi, HeroQuest, Risk, Trivial Pursuit, Ghost Castle ja bonus Dungeons & Dragons (ei varsinaisesti lautapeli, vaan roolipeli).
Klassikoiden lisäksi tulee mieleen Wingspan ja Saboteur (kortti/lautapelejä) Entä onko ubongo tunnettu peli?
Carcassonne. En omista muita.