Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te nuoremmat kehtaatte nähdä vaivaa eläkkeistä?

Vierailija
09.10.2026 |

Tämä valittaja pisti silmään:

"Kuitenkin eläkemaksuja on maksettu koko työikä ja maksettu teille vanhemmille hyvät eläkkeet vuosikymmeniksi. "...

Te ette ole antaneet tälle maalle vielä oikein yhtään mitään ja olette jo jäämässä eläkkeelle.

Olen maksanut tähän maahan veroja ja muita pakollisia maksuja noin 1 150 000 euroa työurani aikana.

Paljonko sinä olet maksanut?

P.s. Eläkää nyt, vanhempana  ymmärrätte, miten typerää kadehtimisenne on ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Aivan järkyttävää öyhötystä monta ketjua samaa asiaa jankutetaan. 

Vierailija
2/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minå olen maksanut lähes kaksi kertaa tuon verran kuin aapee kehuu maksaneensa. Jos se oikeuttaa hpnet johonkin niin missä minun oikeuteni ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ja samat valittavat kuitenkin eläkeiän nostosta.....lapsellisia ovat, ovat tottuneet siihen minä minä minä tyyliinsä.

Vierailija
4/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä A-studiossa otettiin esiin Tanskan eläkeikä joka kylläkin on sama mikä Suomessa nyt , Tanskassa 70v eläkeikä on tulossa vasta 2040 luvulla jos silloinkaan.  

Vierailija
5/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minå olen maksanut lähes kaksi kertaa tuon verran kuin aapee kehuu maksaneensa. Jos se oikeuttaa hpnet johonkin niin missä minun oikeuteni ovat?

Ap ollut töissä noin 40 vuotta tulot noin 5-6000 euroa kuukaudessa ja sinä olet minkä ikäinen?

Vierailija
6/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän EK ole tämän möykän taustalla. Samahan se oli ennen viime vaaleja kun oltiin voimallisesti työttömien kimpussa ja haluttiin päästä leikkaamaan ansiosidonnaista ja palkansaajien oikeuksia. Niinhän sitä saatiin oikeistohallitus toteuttamaan EK:n toiveet. 

Vierailija
7/7 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun lapsilisien maksu loppuu 18v, ja vasta 70v muka lisää tulossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä