Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen pässimies maksattaa naisella Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.

Vierailija
24.06.2018 |

Pihi? Persaukinen? Moukka? Ei väliä onko kraka kaulassa, haalarit, akateeminen tai ei ---kaikista löytyy pässi joiden tavat unohtuu treffeillä. Kun kuuntelee näitä kokemuksia tulee mieleen että napakka henkinen potku takapuoleen olisi joillekin sulhoille paikallaan,
Ellei pysty maksamaan edes omaa juomaansa ( daamille tarjoamisesta puhumattakaan, unohdetaan se suosiolla) niin miksi tällaiset tunkee päänsä treffeille kahvilaan tai ravintolaan?
Sitten itketään kun naiset ei suostu tapaamaan toista kertaa.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on Tinder treffeillä pubissa nainen ostanut oluen. Tosin minä maksoin seuraavat kaksi olutta jotain lopulta oltiin ihan tasapeli tilanteessa.

Meillä oli oikein hauska ilta yhdessä.

Vierailija
2/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi kannattaa kutsua nainen likaiseen kotiin jossa sänky vain on puhdas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, maksullisiako ne naiset ovatkin

Siis mikä kohta sinulle jäu epäselväksi?

Lue uudelleen "mies tulee ilman treffeille mutta jättää maksamisen naisen harteille". Ei maksa edes omaa juomaansa.  Uskomatonta.

Vierailija
4/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kerran maksanut deittini ruoankin, eipä ole jäänyt kaivelemaan.

N36

Vierailija
5/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositussa baarissa työskentelevä kaveri kiinnittänyt huomiota näihin persaukisiin pihimiehiin.

Naiset kyllä kuittaa coolisti laskun, muttei näy toista kertaa samaa muijaa.

Maksakaa vain omat juomat, naiset.

Vierailija
6/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36

Miksi? Eiks sillä ollut rahaa deiteillä? Kutsuiko sinut vastavuoroisesti syömään ja tajosi. Epäilen.

Vierailija
7/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, maksullisiako ne naiset ovatkin

Siis mikä kohta sinulle jäu epäselväksi?

Lue uudelleen "mies tulee ilman treffeille mutta jättää maksamisen naisen harteille". Ei maksa edes omaa juomaansa.  Uskomatonta.

Ei vittu että olet typerä! 😂

Ja sinä persaukkinen jolla hymiöitä löytyy kyllä joka lähtöön muttei valuuttaa.

Vierailija
8/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei halua toisille deiteille kanssasi.

Vierailija
9/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks mä haenki aina takeaway kahvit ärrältä, ei harmita jos joutuu maksaan :)

Viimeeks oli herrasmies joka maksoi molempien kahvit. Mulle ei kyl oo suuri kynnys vaik joutuski maksaa molempien juomat. Yleensä saatan kysästä mitä toinen juo, jolloin automaattisesti maksan molemoien juomat. Ehkä oon sit outo :)

Vierailija
10/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi kannattaa kutsua nainen likaiseen kotiin jossa sänky vain on puhdas :)

Älä tyrkytä tapojasi, ikuinen sinkku oletan.

Vierailija
11/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla tarjoamisilla kuitenkaan pitkälle päästä. Olen aina tarjonnut, mutta muut asiat vaikuttavat siihen jatkuuko homma vai ei.

Vierailija
12/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on hyvä tilaisuus pohtia, miksi joidenkin mielestä miehen kuuluu silti yhä tarjota naiselle. Miksi nainen menee ravintolaan jos ei ole rahaa maksaa itse?

Naiset eivät enää elä miesten rahallisen vallan alla, joten perinteisiin viittaaminen ontuu.

Tasapuolinen tarjoaminen on kohteliasta.

Vierailija
13/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei halua toisille deiteille kanssasi.

Persaukinen.

Herrasmies hallitsee käytöstavat vaikkei syttyisi jatkossa daamille.

14/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää, että minkälaisia nämä miehet muuten on kun treffeille kuitenkin pääsevät. Jotain muuta kiinnostavaa niissä ilmeisesti on aika paljonkin.

Vierailija
15/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Miksi? Eiks sillä ollut rahaa deiteillä? Kutsuiko sinut vastavuoroisesti syömään ja tajosi. Epäilen.

Ei tavattu toiste, tyyppi suuttui mulle ihan typerästä syystä.

Vierailija
16/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla on hyvä tilaisuus pohtia, miksi joidenkin mielestä miehen kuuluu silti yhä tarjota naiselle. Miksi nainen menee ravintolaan jos ei ole rahaa maksaa itse?

Naiset eivät enää elä miesten rahallisen vallan alla, joten perinteisiin viittaaminen ontuu.

Niin. Kuinka joku täyspäinen (mies tai nainen) voi mennä treffeille ilman rahaa? Viheltelee vain kattoon kunnes toinen ymmärtää yskän ja kuittaa laskun.

Kannattaa vaikka (ihan varoiksi) säästää sukan varteen hipparahaa, ihan vinkkinä. Sitten vasta mennä sinne tinderiin jos vaikka natsais. Katsokaas kun saattaa olla ettei sillä treffikumppanillakaan ole latin latin tai sattuu säkällä samanlainen sielunkumppani ---pihiperse pahimmasta päästä. hah hah. Siinä sitä saa taas henkilökunta pyöritellä silmiään .

Vierailija
17/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Lähinnä ihmetyttää, että minkälaisia nämä miehet muuten on kun treffeille kuitenkin pääsevät. Jotain muuta kiinnostavaa niissä ilmeisesti on aika paljonkin.

Mun kohdalla kyse oli tinder-deitistä, joka oli huumorintajuinen ja innokas kirjoittelija.

Vierailija
18/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän vaan osoittaa käytöstapojen puutetta. Mielestäni olisi kohteliasta edes tarjoutua maksamaan, vaikka sitten molemmat päätyisikin omansa maksamaan Ei pidä sopia deittejä paikkaan, jonka hintataso on liian korkea , olipa kyse juomasta tai ruuasta. Pihit vänkylät ynnä muut "testaajat" eivät pääse jatkoon. Jos jo ekoilla deiteillä osoittaa pikkumaisuutensa raha-asioissa, niin eipä se jatkon kannalta hyvää lupaa. Kuka haluaa elää senteistä nillittäjät kanssa? Tämä tietty suurpiirteisyys ei tarkoita sitä, että aina oletettaisiin juuri sen miehen maksavan, vaan kyse on siitä, millaisen kuvan annat omasta persoonallisuudestasi.

Vierailija
19/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Suuttui sulle mistä, vaikka sai masunsa täyteen kun olit niin kiva että tarjosit ?

Vierailija
20/202 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36

Suuttui sulle mistä, vaikka sai masunsa täyteen kun olit niin kiva että tarjosit ?

En kerro sen tarkemmin, ettei tutut tunnista, mutta oltiin yhteydessä viikon verran tuon tapaamisen jälkeen ja sitten suuttui.