Millainen pässimies maksattaa naisella Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.
Pihi? Persaukinen? Moukka? Ei väliä onko kraka kaulassa, haalarit, akateeminen tai ei ---kaikista löytyy pässi joiden tavat unohtuu treffeillä. Kun kuuntelee näitä kokemuksia tulee mieleen että napakka henkinen potku takapuoleen olisi joillekin sulhoille paikallaan,
Ellei pysty maksamaan edes omaa juomaansa ( daamille tarjoamisesta puhumattakaan, unohdetaan se suosiolla) niin miksi tällaiset tunkee päänsä treffeille kahvilaan tai ravintolaan?
Sitten itketään kun naiset ei suostu tapaamaan toista kertaa.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju taas täynnä köyhiä hiekkabilluja! Haha
Herrasmiehet ovat kuolleet sukupuuttoon.
Vain räkänokkia tarjolla....
Niin tai ne on niitä joille ei sydämiä painella Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, maksullisiako ne naiset ovatkin
Naiset eivät ole maksullisia. Mutta ne juomat ja ruoat on.
Ja kyllä katos sun tarvii myös osallistua kustannuksiin jos tilaat itelles jotain deiteillä.
Ihan siltä varalta tiedoksi jos et tienny deittietikettiä.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmiehen kun löytää niin ne napataan heti pois kuleksimasta talteen. Harvinaisia helmiä. Tunnistaa hyvistä käytöstavoista, tilanteessa kuin tilanteessa. Sekä kunnioittavasta tavasta puhua naisista ylipäänsä.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kultaiset miehet eivät pidä meteliä itsestään. Mutta he erottuvat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sulla on hyvä tilaisuus pohtia, miksi joidenkin mielestä miehen kuuluu silti yhä tarjota naiselle. Miksi nainen menee ravintolaan jos ei ole rahaa maksaa itse?
Naiset eivät enää elä miesten rahallisen vallan alla, joten perinteisiin viittaaminen ontuu.
Tasapuolinen tarjoaminen on kohteliasta.Tämähän vaan osoittaa käytöstapojen puutetta. Mielestäni olisi kohteliasta edes tarjoutua maksamaan, vaikka sitten molemmat päätyisikin omansa maksamaan Ei pidä sopia deittejä paikkaan, jonka hintataso on liian korkea , olipa kyse juomasta tai ruuasta. Pihit vänkylät ynnä muut "testaajat" eivät pääse jatkoon. Jos jo ekoilla deiteillä osoittaa pikkumaisuutensa raha-asioissa, niin eipä se jatkon kannalta hyvää lupaa. Kuka haluaa elää senteistä nillittäjät kanssa? Tämä tietty suurpiirteisyys ei tarkoita sitä, että aina oletettaisiin juuri sen miehen maksavan, vaan kyse on siitä, millaisen kuvan annat omasta persoonallisuudestasi.
Kyllä. Juurikin just noin se homma menee.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe säkin vaan rohkeasti baariin istuskelemaan. Siellä ne aidot kohtaamiset tapahtuu. T n44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kerran maksanut deittini ruoankin, eipä ole jäänyt kaivelemaan.
N36Miksi? Eiks sillä ollut rahaa deiteillä? Kutsuiko sinut vastavuoroisesti syömään ja tajosi. Epäilen.
Ei tavattu toiste, tyyppi suuttui mulle ihan typerästä syystä.
Suuttui sulle mistä, vaikka sai masunsa täyteen kun olit niin kiva että tarjosit ?
En kerro sen tarkemmin, ettei tutut tunnista, mutta oltiin yhteydessä viikon verran tuon tapaamisen jälkeen ja sitten suuttui.
Mitä, ottiko se herneen nenään vain siksi, että olet majoittanut pieneen yksiöösi alaikäisen kolmekymppisen turvapaikanhakijamiehen? Olipas ääliö rasisti. Kyllähän sen nyt olisi pitänyt ymmärtää tajuta olevansa syypää kaikkeen maailman pahuuteen, ja vähintä mitä hän voisi tehdä, olisi kustantaa sinun ja pallerosi seikkailut.
Nyt meni vähän väärään osoitteeseen. Mähän sanoin etten pistänyt pahakseni, vaikkei mies mitään maksanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe säkin vaan rohkeasti baariin istuskelemaan. Siellä ne aidot kohtaamiset tapahtuu. T n44
Juu istuskelu on ja seisoskeltukin tänäkin vuonna useamman kerran. Arvaat varmaan mikä on ollut lopputulos. Naisilla varmaan voi toimiakkin.
Millainen pässinainen maksattaa miehellä Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu istuskelu on ja seisoskeltukin tänäkin vuonna useamman kerran. Arvaat varmaan mikä on ollut lopputulos. Naisilla varmaan voi toimiakkin.
Ootko liian vaativa :)jospa joku onkin tullut jutteleen mut sun kriteerit on korkeella? Mä oon jo luopunu toivosta, kyllähän siellä seksiseuraa oli viime kerrallaki tarjolla, mut ei oo mun juttu. Päätin sit keskittyy vaan elämään ja tavallaan elän jo niin että ajattelen eläväni loppuelämän yksin. Ei mikään ahdistava mielikuva.
Jos ei yhtään panosta käytökseen niin ei ihme ettei tule toisia treffejä. Ainakaan saman kanssa.
Pahimmillaan tullaan epäsiisteissä vaatteissa huonolla tuulella ja äreänä ja krapulaisen näköisenä kännykkään kälättäen ilman rahaa deiteille mihin saapuu sydän toivoa täynnä oleva puunattu leidi --- joka joutuu maksamaan juomat ja poistumaan itku silmäkulmassa vannoen ettei ikinä enää... alkaa olla surullisen tuttu näky. Skarpatkaa ees vähä äijät.
Fiksut miehet tajuu tottakai kuinka naisten kanssa ollaan, tyhmille neuvot sama kun tuulehen huutais...
Vierailija kirjoitti:
Pihi? Persaukinen? Moukka? Ei väliä onko kraka kaulassa, haalarit, akateeminen tai ei ---kaikista löytyy pässi joiden tavat unohtuu treffeillä. Kun kuuntelee näitä kokemuksia tulee mieleen että napakka henkinen potku takapuoleen olisi joillekin sulhoille paikallaan,
Ellei pysty maksamaan edes omaa juomaansa ( daamille tarjoamisesta puhumattakaan, unohdetaan se suosiolla) niin miksi tällaiset tunkee päänsä treffeille kahvilaan tai ravintolaan?
Sitten itketään kun naiset ei suostu tapaamaan toista kertaa.
Ei ole mitään sääntöä että maksaako mies kaiken vai nainen kaiken. Kaikkein selvin kun molemmat maksaa omansa.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko liian vaativa :)jospa joku onkin tullut jutteleen mut sun kriteerit on korkeella? Mä oon jo luopunu toivosta, kyllähän siellä seksiseuraa oli viime kerrallaki tarjolla, mut ei oo mun juttu. Päätin sit keskittyy vaan elämään ja tavallaan elän jo niin että ajattelen eläväni loppuelämän yksin. Ei mikään ahdistava mielikuva.
Joo tulihan se kerran yksi, 5min niin silläkin tuli kiire tupakalle. Muuten ne aloitteet on itse tehtävä ja ne ei kyllä johda koskaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Suositussa baarissa työskentelevä kaveri kiinnittänyt huomiota näihin persaukisiin pihimiehiin.
Naiset kyllä kuittaa coolisti laskun, muttei näy toista kertaa samaa muijaa.
Maksakaa vain omat juomat, naiset.
(älkääkä ny jukolauta mitään shamppanjoita ja kalliita viinejä tarjoilko näille röyhkeille pöllöpäille vähistä rahoistanne, eivät useinkaan edes kiitä ei tarjoilijaa eikä tarjoajaa...)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei yhtään panosta käytökseen niin ei ihme ettei tule toisia treffejä. Ainakaan saman kanssa.
Pahimmillaan tullaan epäsiisteissä vaatteissa huonolla tuulella ja äreänä ja krapulaisen näköisenä kännykkään kälättäen ilman rahaa deiteille mihin saapuu sydän toivoa täynnä oleva puunattu leidi --- joka joutuu maksamaan juomat ja poistumaan itku silmäkulmassa vannoen ettei ikinä enää... alkaa olla surullisen tuttu näky. Skarpatkaa ees vähä äijät.
Fiksut miehet tajuu tottakai kuinka naisten kanssa ollaan, tyhmille neuvot sama kun tuulehen huutais...
Pitäs ensin päästä niille ekoille :D
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tulihan se kerran yksi, 5min niin silläkin tuli kiire tupakalle. Muuten ne aloitteet on itse tehtävä ja ne ei kyllä johda koskaan mihinkään.
No älä ny tollasesta lannistu :). Tuskin sä nyt mikään hirviö olet jos naimisissaki oot ollu :)
Vierailija kirjoitti:
Millainen pässinainen maksattaa miehellä Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.
Juuri sellainen jonka "sielunkumppani" on pihi pässimies joka maksattaa muilla omat tilauksensa.
Pässit jostain syystä ei viihdy kuitenkaan toistensa seurassa pitkään , ei ainakaan siihen saakka että tilattaisiin jotain ? Miksikähän. Koska kumpikaan ei kuittaa laskua.
Rikas mies maksaa juomat..ei kaada taloutta
Köyhimykset voipi runkuttaa itsekseen
Pihi ja itsekeskeinen. Ei tutustumisen arvoinen ihminen.
Ensimmäisillä treffeillä ihmiset yleensä näyttävät parhaimpia puolia itsestään. Ellei edes ensitapaamisella yritä tehdä vaikutusta huomioimalla treffikumppania mitenkään, on aivan turha odottaa, että henkilö huomioi toista jatkossakaan.
Itselläni oli sinkkuna periaate, että mikäli mies ei raski ensitärskyillä sitä yhtä alle kympin viinilasia tarjota, ei tule seuraavia treffejä. Ei kannata turhaan vaivautua, koska itsekeskeisyys persoonallisuuden piirteenä on niin vahvana. Olen itse hyvin huomioiva ja kannan kotiin pieniä yllätyksiä (esim. jokin uutuusviski) miehelle ja pidemmän päälle yksipuolinen huomiointi alkaa ketuttaa.
No tuo on ihan reilua koska siihen sisältyy vastavuoroisuus. Hyväksikäyttö taas on pelkästään tylyä ja röyhkeää.