Millainen pässimies maksattaa naisella Tinder-treffeillä oman juomansa?Ei mitään tapoja.
Pihi? Persaukinen? Moukka? Ei väliä onko kraka kaulassa, haalarit, akateeminen tai ei ---kaikista löytyy pässi joiden tavat unohtuu treffeillä. Kun kuuntelee näitä kokemuksia tulee mieleen että napakka henkinen potku takapuoleen olisi joillekin sulhoille paikallaan,
Ellei pysty maksamaan edes omaa juomaansa ( daamille tarjoamisesta puhumattakaan, unohdetaan se suosiolla) niin miksi tällaiset tunkee päänsä treffeille kahvilaan tai ravintolaan?
Sitten itketään kun naiset ei suostu tapaamaan toista kertaa.
Kommentit (202)
Mulle on kaikki treffikumppanit aina tarjonneet juomiset ja syömiset.
Tosin olen eronnut ja iältäni jo 48-vuotias.
Treffikumppanit ovat olleet iältään 44-48 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Pihi ja itsekeskeinen. Ei tutustumisen arvoinen ihminen.
Ensimmäisillä treffeillä ihmiset yleensä näyttävät parhaimpia puolia itsestään. Ellei edes ensitapaamisella yritä tehdä vaikutusta huomioimalla treffikumppania mitenkään, on aivan turha odottaa, että henkilö huomioi toista jatkossakaan.
Itselläni oli sinkkuna periaate, että mikäli mies ei raski ensitärskyillä sitä yhtä alle kympin viinilasia tarjota, ei tule seuraavia treffejä. Ei kannata turhaan vaivautua, koska itsekeskeisyys persoonallisuuden piirteenä on niin vahvana. Olen itse hyvin huomioiva ja kannan kotiin pieniä yllätyksiä (esim. jokin uutuusviski) miehelle ja pidemmän päälle yksipuolinen huomiointi alkaa ketuttaa.
Kyllä sitä nyt nisukahvien verran voi toiseen panostaa jos kerran paikalle vaivautui tulemaan.
Sen verran pitää miehellä tapoja olla. Vaikkei kiinnostaisikaan niin kohtelias tulee aikuisen miehen olla.
Miehistähän tässä nyt puhuttiin (kun joku kävi heti naisista länkyttämään ja tasa-arvosta).
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju taas täynnä köyhiä hiekkabilluja! Haha
Herrasmiehet ovat kuolleet sukupuuttoon.
Vain räkänokkia tarjolla....
Niin tai ne on niitä joille ei sydämiä painella Tinderissä.
Lähe säkin vaan rohkeasti baariin istuskelemaan. Siellä ne aidot kohtaamiset tapahtuu. T n44
Juu istuskelu on ja seisoskeltukin tänäkin vuonna useamman kerran. Arvaat varmaan mikä on ollut lopputulos. Naisilla varmaan voi toimiakkin.
Ootko liian vaativa :)jospa joku onkin tullut jutteleen mut sun kriteerit on korkeella? Mä oon jo luopunu toivosta, kyllähän siellä seksiseuraa oli viime kerrallaki tarjolla, mut ei oo mun juttu. Päätin sit keskittyy vaan elämään ja tavallaan elän jo niin että ajattelen eläväni loppuelämän yksin. Ei mikään ahdistava mielikuva.
Joo tulihan se kerran yksi, 5min niin silläkin tuli kiire tupakalle. Muuten ne aloitteet on itse tehtävä ja ne ei kyllä johda koskaan mihinkään.
No älä ny tollasesta lannistu :). Tuskin sä nyt mikään hirviö olet jos naimisissaki oot ollu :)
Kyllä mä alan olla siitä aika varma, että olen. Nettideiteissä sun muissa ei herätä mun profiilit minkäänlaista kiinnostusta koskaan vaikka on kuviakin.
Vierailija kirjoitti:
Kai olet älynnyt vähintään kiittää treffikumppaneitasi vaikket vastavuoroiseen kestittämiseen ryhtynyt?
Joissakin miehissä vaan on tyyliä.
Joissakin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet älynnyt vähintään kiittää treffikumppaneitasi vaikket vastavuoroiseen kestittämiseen ryhtynyt?
No totta kai. Mutta sen verran on tilannetajua, että en tyrkytä rahaa, kun se käy hyvin selväksi, että mies haluaa tarjota.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe säkin vaan rohkeasti baariin istuskelemaan. Siellä ne aidot kohtaamiset tapahtuu. T n44
Juu istuskelu on ja seisoskeltukin tänäkin vuonna useamman kerran. Arvaat varmaan mikä on ollut lopputulos. Naisilla varmaan voi toimiakkin.
Ootko liian vaativa :)jospa joku onkin tullut jutteleen mut sun kriteerit on korkeella? Mä oon jo luopunu toivosta, kyllähän siellä seksiseuraa oli viime kerrallaki tarjolla, mut ei oo mun juttu. Päätin sit keskittyy vaan elämään ja tavallaan elän jo niin että ajattelen eläväni loppuelämän yksin. Ei mikään ahdistava mielikuva.
Joo tulihan se kerran yksi, 5min niin silläkin tuli kiire tupakalle. Muuten ne aloitteet on itse tehtävä ja ne ei kyllä johda koskaan mihinkään.
No älä ny tollasesta lannistu :). Tuskin sä nyt mikään hirviö olet jos naimisissaki oot ollu :)
Kyllä mä alan olla siitä aika varma, että olen. Nettideiteissä sun muissa ei herätä mun profiilit minkäänlaista kiinnostusta koskaan vaikka on kuviakin.
No mul on taas niin että tulee 65 vastausta ja yks kaks on jokseenkin kiinnostavia, kunnes selviää että profiilikuva on vuosien takaa. Ootko kokeillu chattejä? Random jne...niissä ihan siis juttelua jne. Itse tein näin ja tapasin ikäisesi, juteltiin päivä, vaihdettiin numerot ja nähtiin seuraavana päivänä..tämmöne vois sulla toimia:)
P.s oli vähän liian innokas vonkaamaan ja vähän herpaantui kun ei herunut, joten saa nähdä jatkuuko :)
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuule siihen " Lähde kahveille kivaan paikkaan ja kohteliaaseen seuraan - minä tarjoan"
Terassikrakapelle. Muija maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kerran maksanut deittini ruoankin, eipä ole jäänyt kaivelemaan.
N36Miksi? Eiks sillä ollut rahaa deiteillä? Kutsuiko sinut vastavuoroisesti syömään ja tajosi. Epäilen.
Ei tavattu toiste, tyyppi suuttui mulle ihan typerästä syystä.
Suuttui sulle mistä, vaikka sai masunsa täyteen kun olit niin kiva että tarjosit ?
En kerro sen tarkemmin, ettei tutut tunnista, mutta oltiin yhteydessä viikon verran tuon tapaamisen jälkeen ja sitten suuttui.
Mitä, ottiko se herneen nenään vain siksi, että olet majoittanut pieneen yksiöösi alaikäisen kolmekymppisen turvapaikanhakijamiehen? Olipas ääliö rasisti. Kyllähän sen nyt olisi pitänyt ymmärtää tajuta olevansa syypää kaikkeen maailman pahuuteen, ja vähintä mitä hän voisi tehdä, olisi kustantaa sinun ja pallerosi seikkailut.
Mitä hemmettiä?? Ottaapa jollain koville, ettei edellinen kerro mistä mies suuttui :O Ettet vain itse olisi ko. mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas mies maksaa juomat..ei kaada taloutta
Köyhimykset voipi runkuttaa itsekseen
Noinhan sitä äkkiseltään luulisi. Vaan mitäs siihen sanot kun rikkaan miehen habituksella esiinnytään leveänä niin toimitusjohtajaa niin toimtusjohtajaa mutta kummasti aletaan daamille kiukutella kun tulee jo tilattujen chöppöntjöö-skumppien maksun aika...Näitä kutsutaan tarjoilijoiden kesken mm terassikrakapelleiksi. Tunnistaa siitä että mukana aina hämmentynyt daami joka kaivaa kuvettaan. Toistamiseen.
Kuten sanottu runkuttavat sitten itsekseen...
Jos mies ei kiinnosta niin häivyn ekan juoman jälkeen HETI ja maksan sen itse
Sehän on loistava testi kysyä naiselta ennen treffejä, että millaiseen paikkaan haluaa lähteä syömään. Nainen saattaa hyvin helposti valita paikan, joka ei ole halvimmasta päästä.
Minä ainakin nykyaikaisena miehenä uskon tasa-arvoon ja kun naisen valitsemaan paikkaan päätyisimme syömään, kyselisin alkupaloista, pääruuasta ja jälkkäreistäkin, että saataisi mahdollisimman monipuolinen ja laadukas ruokailukokemus.
Laskun maksun ajan tullessa ajankohtaiseksi, ilmoittaisin kohteliaasti tarjoilijalle, että lasku erikseen. Jos nainen maksaa hymyillen oman laskunsa, on hän sopivaa ainesta seuraavillekin treffeille.
Kenenkään miehen ei pidä huolia niin köyhää naista, ettei sillä ole edes kerran elämässään varaa maksaa ruokailuaan kunnollisessa ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on loistava testi kysyä naiselta ennen treffejä, että millaiseen paikkaan haluaa lähteä syömään. Nainen saattaa hyvin helposti valita paikan, joka ei ole halvimmasta päästä.
Minä ainakin nykyaikaisena miehenä uskon tasa-arvoon ja kun naisen valitsemaan paikkaan päätyisimme syömään, kyselisin alkupaloista, pääruuasta ja jälkkäreistäkin, että saataisi mahdollisimman monipuolinen ja laadukas ruokailukokemus.
Laskun maksun ajan tullessa ajankohtaiseksi, ilmoittaisin kohteliaasti tarjoilijalle, että lasku erikseen. Jos nainen maksaa hymyillen oman laskunsa, on hän sopivaa ainesta seuraavillekin treffeille.
Kenenkään miehen ei pidä huolia niin köyhää naista, ettei sillä ole edes kerran elämässään varaa maksaa ruokailuaan kunnollisessa ravintolassa.
Ja kuinka usein sinulle käy noin? Ei koskaan. Kunhan uhoat unelmissasi.
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluavat mennä ensitreffeillä syömään. 90 % todennäköisyydellä jompi kumpi tai molemmat joka tapauksessa pettyy kumppaniehdokkaaseen, joten tiedossa on vain kiusallinen parituntinen.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita kuule siihen " Lähde kahveille kivaan paikkaan ja kohteliaaseen seuraan - minä tarjoan"
Se auttaakin paljon jos siellä profiilissa ei edes vierailla;)
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se auttaakin paljon jos siellä profiilissa ei edes vierailla;)
Kiinnostaisi tietåå mimmonen sun profiiliteksti on....n44
Molemmat maksaa oman laskun ellei toinen halua tarjota. Näinä tasa arvon aikoina herrasmies tavat pitäisi unohtaa ja tilalle ottaa kohteliaat käytöstavat niin naisia kuin miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinka usein sinulle käy noin? Ei koskaan. Kunhan uhoat unelmissasi.
En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka haluavat mennä ensitreffeillä syömään. 90 % todennäköisyydellä jompi kumpi tai molemmat joka tapauksessa pettyy kumppaniehdokkaaseen, joten tiedossa on vain kiusallinen parituntinen.
Enää ei tarvitse, kun olen naimisissa kaunottaren kanssa.
Kyllä mä muutamia kertoja tein tuollaisen testin ja tietysti valikoin jo heti tutustumisvaiheessa sellaisia naisia, joilla oli talous kunnossa.
Yhden vein torigrillille ja sanoin ihan rehellisesti, että nyt olemme sinun tasoisessa paikassa syömässä. Ei ymmärtänyt edes suuttua. Muikkelilla oli varmaan yli 10 vuotta ja 30kg vanha kuva deitti-ilmoituksessaan. Olisi toki halunnut tapailla edelleenkin, mutta sanoin kiitos ei.
M35 kirjoitti:
Lähinnä ihmetyttää, että minkälaisia nämä miehet muuten on kun treffeille kuitenkin pääsevät. Jotain muuta kiinnostavaa niissä ilmeisesti on aika paljonkin.
Harvoin. Jos mies osoittautuu pässiksi treffeillä niin se ehdokas on kyllä sen jälkeen menneisyyteen taputeltu. Vaikka tulisi kuinka hymiöitä, sydämiä tai peukkuja jälkeen päin niin järkevä nainen tuumaa kiitos mutta ei kiitos.
Noinhan sitä äkkiseltään luulisi. Vaan mitäs siihen sanot kun rikkaan miehen habituksella esiinnytään leveänä niin toimitusjohtajaa niin toimtusjohtajaa mutta kummasti aletaan daamille kiukutella kun tulee jo tilattujen chöppöntjöö-skumppien maksun aika...Näitä kutsutaan tarjoilijoiden kesken mm terassikrakapelleiksi. Tunnistaa siitä että mukana aina hämmentynyt daami joka kaivaa kuvettaan. Toistamiseen.