Mies sanoi minulle illalla:
Olen kotiäitinä, meillä on kaksi lasta 3v ja 1,5v. Välillä tulee huono omatunto siitä, etten ole töissä, enkä aio mennäkään vielä pariin vuoteen. Puhuin tästä miehelleni illalla ja mies sanoi:"
Vaikka sinä et tekisi mitään muuta kuin hoitaisit lapset, makaisit illat sohvalla ja jättäisit kotityöt tekemättä ja itsesi laittamatta, rakastaisin sinua koska olet aina niin mukava minulle ja lapsille."
Voi kun tuli hyvä mieli! :)
Kommentit (7)
" Vaikka sinä et tekisi mitään muuta kuin hoitaisit lapset, makaisit illat sohvalla ja jättäisit kotityöt tekemättä ja itsesi laittamatta, ja vaikka et aina jaksa olla äiti aurinkoinen ja niin mukava minulle ja lapsille, rakastaisin sinua silti."
Ahdistaa vaan kun itse näen miehessä nykyään pelkkiä vikoja... Mikä tähän avuksi..? :(
Ihanaa ajatella, että joku rakastaa minua omana itsenäni. Olen sen jo tiennytkin, mutta tuntui hyvälle kun mies sanoi sen.
ap
vaan siksi koska olet aina niin mukava hänelle ja lapsille. Eli edelleen olemisellasi ja teoillasi saat rakkautta. Meillä mies rakastaa vaikka olenkin inhimillinen enkä todellakaan " aina niin mukava" .
Vierailija:
Ihanaa ajatella, että joku rakastaa minua omana itsenäni. Olen sen jo tiennytkin, mutta tuntui hyvälle kun mies sanoi sen.
ap
Eikö ap:n mies saa rakastaa rakastettavaa vaimoaan jonka luonne ehkä on mukava? Onko nulputtava pms-oireinen, vaikea nainen vain se AITO?
pysty hyväksymään miestäsi sellaisena kuin hän on.
Mistä lähteä liikkeelle? Toivon parempaa meille molemmille, mutta miten?
T:6
" Vaikka hoitaisit lapset ja pitäisit kodin kunnossa, pesisit pyykit ja laittaisit ruokaa valittaisin sinulle silti sillä et olisi tehnyt riittävästi. Jos makaisit sohvalla olisit todella laiska! En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä, että voisin rakastaa sinua."
Että näin meillä :/