Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Mp uusi vetinen Laakso? En tykkää. Vanha oli paremman näköinen
oisko halukkaita kertomaa kaveri tunnisteita, olisi mukava saada kavereita!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun naapurusto on täynnä porukkaa, mutta hyvin harva osallistuu derbyyn. Eroaisivat jos ei kiinnosta kilpailla. Saattaisi tulla uusia aktiivisia tilalle ja päästäisiin korkeammalle tasolle.
Tuolla ei ole merkitystä, koska pisteet lasketaan sen mukaan kuinka moni ilmoittautuu kisaan mukaan. Olen mukana pienessä naapurustossa ja 3-5 osallistuu kisoihin. Ollaan jo pitkään oltu mestariliigassa.
Isossa naapurustossa on hyvää se, että esimerkiksi kylävieraita löytyy toisilta paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun naapurusto on täynnä porukkaa, mutta hyvin harva osallistuu derbyyn. Eroaisivat jos ei kiinnosta kilpailla. Saattaisi tulla uusia aktiivisia tilalle ja päästäisiin korkeammalle tasolle.
Tuolla ei ole merkitystä, koska pisteet lasketaan sen mukaan kuinka moni ilmoittautuu kisaan mukaan. Olen mukana pienessä naapurustossa ja 3-5 osallistuu kisoihin. Ollaan jo pitkään oltu mestariliigassa.
Isossa naapurustossa on hyvää se, että esimerkiksi kylävieraita löytyy toisilta paljon enemmän.
On siitä naapurustosta paljonkin apua tehtävissä, kun niiltä saa apua.
Lisäksi yksin ja kaksin pelaavat ovat erittäin tosissaan ja sillä tavalla myös oma menestyminen on vaikeampaa niitä vastaan.
Mitä mieltä olette Halloween-yhteisötapahtumasta.
Itse en oikein tykkää, kun en millään ehdi sitä suorittaa määräajassa. Toisiksi viimeisestä etapista puuttuu vielä 2 laivaa ja en tiedä montako lisää vaatii viimeinen etappi.
Miksi ei ole väluetapeilla ollenkaan Hallowren-aiheisia palkintoja? Joskus on ollut jokaisella välietapilla joku Halloween-esine.
Onkohan peli menossa enemmän kiinalaiseen suuntaan.
Niitä ei varmaan kiinnosta Halloween eikä joulu eikä länsimainen uusivuosi eikä pääsiäinen. Pelissä juhlitaan kiinalaista uutta vuotta lähinnä kohta vaan?
Hiirulainen kirjoitti:
Pidin enemmän ei-vetisestä laaksosta.
Mistä kerätään laakson kana? En oo hetkeen pelannu enkä tajua laaksoa. Sanoo että kerää kana mut ei siellä kanoja ole?
Kanoja on laaksossa - ne tupsahtavat esiin harvakseltaan mutta koko naapurusto voi yhdessä kerätä kanoja
Hiirulainen kirjoitti:
Enpä ollut ajatellutkaan sitä Laakson ulkonäön kannalta. Ajattelin vaan, että paljon paremmin toimiva.. Nyt on selkeet pyöräytykset. Kivasti ilmoittaa pelin puolella paljonko on kertynyt.. kuin myös nyt on järkevät nousuportaat 20, 50, 100... kun ennen pompahti 50 > 200.
Jotain muitakin uudistuksia oli tullut, että sitä jopa pelaa ihan mielellään nyt.
tasolta 128, en kuulu naapurustoihin enää, kun alkuinnostus tuntuu loppuvan nopeesti. Teen itse minkä teen ja sitten en tee. ;) Derbytkin hoituu yhdellä jäsenellä kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Halloween-yhteisötapahtumasta.
Itse en oikein tykkää, kun en millään ehdi sitä suorittaa määräajassa. Toisiksi viimeisestä etapista puuttuu vielä 2 laivaa ja en tiedä montako lisää vaatii viimeinen etappi.
Miksi ei ole väluetapeilla ollenkaan Hallowren-aiheisia palkintoja? Joskus on ollut jokaisella välietapilla joku Halloween-esine.
Itse kyllä ehdin Halloween tapahtuman vetämään läpi. Tosiaan harmitti, ettei välietapeista saanut mitään kivoja koristeita. Tuntuu, että uuden omistajan aikana niitä ei vaan tule mistään. Edes rahalla ostettavaksi. :(
Vierailija kirjoitti:
Missä se laakson kauppa on?
Onhan siellä niitä useita pitkin poikin karttaa. Pitää vaan sihrustella ja katsoa pikku kuvasta, että minkäs näköinen rakennus se olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä se laakson kauppa on?
Se on siinä yläpalkissa.
Mummo100, kyllä tätä lasten peliä monet mummotkin pelaavat ja hauskaa osaavat pitää. Tämä on niin koukuttanut:( Itse olen pelannut yli 7 vuotta eikä loppua näy. Laajennuslupien vähyys ärsyttää.
Hei, mitä ihmettä sillä valkoisella kääröllä (laajennuslupa) tehdään? Ja miten sen saa käytettyä?
Tien toisella puolella on laajennusalue, jonka alueita avatakseen tarvitaan laajennuslupia.
Olen tasolla 98. Peli ei helpotu tason noustessa.
Seuraan tyyppiä, joka on tasolla 126. Katsoin, mitä hänellä on rekkataululla, jos voisin auttaa hah. 32 hunajapyttyä pyysi hänen rekkansa.
Harmittaa, kun laajennuslupia tulee liian vähän. Mulla latoa täyttää jo noin 130 maakirjaa, rajamerkki ja nuijaa, mutta ei ole laajennuslupia.
Häiritsee, kun tavaraa saa epätasaisesti. Ennen sain ihan liikaa sahoja. Nyt niitä tulee liian vähän.
Täytyy pitää suurta varastoa tuon epätasaisuuden takia ja se vie varastotilaa.
Jatkuvasti tulee uusia tuotteita varastoa täyttämään. Siis tason noustessa tuotteita tulee uudenlaisia.
Olet hyvällä tasolla. Etsi tasoisesi farmi. Itse olen tasolla 97. Meidän porukka ei ole hyvä, kun eivät oo aktiivisia, mutta haluan silti jatkaa, kun silloin harvoin, kun ne muut pelaa, ne on hauskoja.
Olen tottunut olemaan hiljaisella farmilla.