Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Tämä ketju on hämmästyttävän hauskaa luettavaa tällaiselle ikämuorille, jolla ei ole mitään käsitystä näistä pelistä ym. virtuaali-ilmiöistä😂👵😂
Vierailija kirjoitti:
Sori jos joku on jo kysynyt tätä, mutta miten ihmeessä siinä uudessa laaksossa saa autettua hajonnutta rekkaa?
Minua kiinnostaa tämä myös! Yritin kerran enkä onnistunut millään.
Minä en edes ole löytänyt hajonnutta rekkaa vaikka sellaisen korjaaminen oli päivittäistehtävissäkin. Oma kärry on kyllä kärynnyt siellä pari kertaa ja molemmilla kerroilla joku on käynyt auttamassa. Ei hajuakaan miten.
Surkeat ohjeet ja liian hankala kun bensa ei riitä mihinkään. Pitäisi olla joku lisäkonsti saada bensaa. Vuohien ruokkiminen ja laivan laatikoiden täyttäminen on liian hidasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansojen riittävä keruu on mahdotonta. Mulla on nyt yli 60 kanaa, mutta tarvittaisiin 250 ja enää 9 päivää aikaa.
*kanojen
Olet päässyt laiskurien laaksoon. Ne kanat on yhteisiä kaikkien laaksossa olijoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori jos joku on jo kysynyt tätä, mutta miten ihmeessä siinä uudessa laaksossa saa autettua hajonnutta rekkaa?
Minua kiinnostaa tämä myös! Yritin kerran enkä onnistunut millään.
Menee rekan kohdalle, klikkaa rikkinäisen rekan kuvaa ja korjaa. Ja jos ei onnistu niin sulkee pelin, tappaa prosessin, ehkä tyhjentää välimuistinkin. Sit tulee takas niin pitäis onnistua.
Bugeja on. Paljon.
Onko kalastustapahtumaa ollut aikoihin? Siis sitä, missä voi napata niitä harvinaisia kaloja? Tuntuu että olen odotellut sitä jo ainakin reilun vuoden. Pari kertaa on ollut pidempään (1vk-2vk) taukoa pelaamisesta, joten mun tuurilla tapahtuma on ollut just silloin kun olen ollut tauolla :D
Kannattaako kylän palvelurakennuksia päivittää, muuten kuin palveluslottien osalta (ne ovat mulla jo kaikki 6/6)? Joistain olen päivittänyt myös aikaa lyhyemmäksi pari kertaa. Säästäisi ladosta tilaa jos myisi kaikki tiilet sun muut pois.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako kylän palvelurakennuksia päivittää, muuten kuin palveluslottien osalta (ne ovat mulla jo kaikki 6/6)? Joistain olen päivittänyt myös aikaa lyhyemmäksi pari kertaa. Säästäisi ladosta tilaa jos myisi kaikki tiilet sun muut pois.
Kolikoita ja aikaa (varsinkin jälkimmäistä) kannattaa päivittää, mutta voit tehdä sitä myöhemmässäkin vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansojen riittävä keruu on mahdotonta. Mulla on nyt yli 60 kanaa, mutta tarvittaisiin 250 ja enää 9 päivää aikaa.
*kanojen
Olet päässyt laiskurien laaksoon. Ne kanat on yhteisiä kaikkien laaksossa olijoiden kanssa.
Onko tosiaan. En oo tajunnu
Mulla on tuolla laaksossa tehtävänä, että pitää suorittaa yksi ryhmätilaus. Mikäs se on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiakaspaikat mulla on auki, mutta mä en niin usein pelaa per päivä, että näkisin tärkeeksi sen ajan lyhentämisen.. Eikä tossa pelissä myöhemmin rahallakaan oikeen tee mitään, kun sitä vaan tulee kaikkialta.
Musta myös tää apurihelpotus asia on hiukan höntti. Ei mun tarvii saada pipoja koneesta ulos nopeemmin. tai mansikkaa 20 prossaa nopeemmin.
Ei palvele mun pelaamistani, mutta varmasti joku kokee tarpeelliseksi.
Itse myyn kylälaajennukset heti pois, kun niitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ajan lyhennys on prosentuaalinen joten se hyödyttää eniten aamiaismajoituksessa jossa palveluaika on pisin. Mainepisteet on ok. Siinäkin toiset rakennukset on parempia kuin toiset mutta kaikista saa vähintään 1 mainepisteen koska ne pyöristetään ylöspäin. Raha menettää merkityksensä nopeasti joten ne bonukset eivät ole kovin tärkeitä mutta halutessasi nekin kannattaa sijoittaa sellaisiin rakennuksiin joissa rahapalkinnot on suurimmat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes ole löytänyt hajonnutta rekkaa vaikka sellaisen korjaaminen oli päivittäistehtävissäkin. Oma kärry on kyllä kärynnyt siellä pari kertaa ja molemmilla kerroilla joku on käynyt auttamassa. Ei hajuakaan miten.
Surkeat ohjeet ja liian hankala kun bensa ei riitä mihinkään. Pitäisi olla joku lisäkonsti saada bensaa. Vuohien ruokkiminen ja laivan laatikoiden täyttäminen on liian hidasta.
Niitä polttoaineeseen tarvittavia aurinkopisteitä saa laivalaatikoista myös toisten pelaajien laatikoita täyttämällä. Samoin rekkapisteitä saa kun auttaa muiden rekkoj.
Bensaa ei kannata heti ajella tyhjiin, vaan seisottaa alueella jossa kauppapaikkpjen väli on lyhyt ja jättää odottelemaan hyvään pysäkkiin taas neljäksi tunniksi.
Muistakaa muuten lunastaa ne pisteet ja tehdä poleteilla ostokset laakson kaupassa! Ne nollaantuu kun laaksokausi päättyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeat ohjeet ja liian hankala kun bensa ei riitä mihinkään. Pitäisi olla joku lisäkonsti saada bensaa. Vuohien ruokkiminen ja laivan laatikoiden täyttäminen on liian hidasta.Niitä polttoaineeseen tarvittavia aurinkopisteitä saa laivalaatikoista myös toisten pelaajien laatikoita täyttämällä. Samoin rekkapisteitä saa kun auttaa muiden rekkoj.
Bensaa ei kannata heti ajella tyhjiin, vaan seisottaa alueella jossa kauppapaikkpjen väli on lyhyt ja jättää odottelemaan hyvään pysäkkiin taas neljäksi tunniksi.
Muistakaa muuten lunastaa ne pisteet ja tehdä poleteilla ostokset laakson kaupassa! Ne nollaantuu kun laaksokausi päättyy!
Kiitos! Ajattelin kattoo, että nollautuuko ne pisteet, mutta onkin reilusti. Ettn halua menettää.
Vaikka ei niillä kyllä uhmeitä saa, vaikka pisteitä on useampi tuhat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeat ohjeet ja liian hankala kun bensa ei riitä mihinkään. Pitäisi olla joku lisäkonsti saada bensaa. Vuohien ruokkiminen ja laivan laatikoiden täyttäminen on liian hidasta.Niitä polttoaineeseen tarvittavia aurinkopisteitä saa laivalaatikoista myös toisten pelaajien laatikoita täyttämällä. Samoin rekkapisteitä saa kun auttaa muiden rekkoj.
Kiitos! Ajattelin kattoo, että nollautuuko ne pisteet, mutta onkin reilusti. Ettn halua menettää.
Vaikka ei niillä kyllä uhmeitä saa, vaikka pisteitä on useampi tuhat..
Kylläpä oli turhautunut olo, kun Laaksokausi päättyi ja kävin shoppailemassa.
Mä pelasin Laaksoa tietyllä innolla. Kuvittelin olevani siellä jatkuvasti. Silti poletit jäi aika vähäisiksi, että sainko nyt ostettua yhden hakun 850 punaista polettia, dynamiittia 250 kutakin väriä... Siis täysin turhia mulle. Ei ollut yhtään maalaajennus juttuja myynnissä.
Mun vinkkelistä vaativat liikaa poletteja yhdestä tuotteesta... Eikä kaikkia pelin tuotteita saatavilla. Sitten vielä jäi muutamia kymmeniä lunastamattomia poletteja, joilla ei voinut hankkia mitään. Kun pienen summa oli tuo vaadittava 250 polettia.
Laakso on turhauttava. Liikaa odotuksia ja vaikea edetä. Oli kyllä ylimainostettua. Aika lapsellinen...Tarvitsisin laajennuslupia, joita saa niin vaikeasti. Mysteerilaatikoista joitain
kirveitä😒😏jne. Ja timantit sen kun vähenee. Taidanpa lopetella tämän lasten pelin..
Olen kuitenkin jo mummo...
Terv. Se mummo
Kukaan ei taida olla täällä enää
Terveisin uusi keskestelia
Mihin laajennuslupia voi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Mihin laajennuslupia voi käyttää?
Laajennuslupa toimii vain ja ainoastaan niissä laajennusalueilla josta saa koristeita. Ne löytyy sieltä tien toiselta puolelta ja ne alueet vaativat paljon näitä maakirja-hakku-rajamerkkejä. Onneksi nämä laajennusluvat eivät kuitenkaan täytä varastoa