Hay day vinkkejä
Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?
Kommentit (421)
Ja mun varasto on vain 1400, viljasiilo 1350 ja olen tasolla 84. Ja eniten toivon tällähetkellä pääseväni johonkin naapurustoon tai vaihtoehtoisesti sitä, että joku liittyy mun naapurustoon jonka nimi on tämä mun nimimerkki
Vierailija kirjoitti:
Miten usein porukka pelaa vrk aikana tätä peliä? Välillä vaan itsestä tuntuu että tuotteet valmistuu liian hitaasti.... Itse olen siis "vasta" tasolla 26.
Vaihtelee, mutta pelaan eniten iltaisin TV: ta katsellessa, mainostaukojen ajan ( ja mainoksia on monissa ohjelmissa melkein enemmän kuin itse ohjelmaa). Olen tasolla 173 ja pelannut n. 4-5 vuotta. Aina kun on vähän kyllästyttänyt on tullut uudistuksia, jotka taas innostavat. Aktiivisesti hoidan viljelyksiä ja kylävierailijoita ja kalastusta. Autotilauksia en täytä, paitsi derbyssa auttamistehtävässä toisille. Laaksossa käyn jos muistan, lähinnä, koska autolla on hauska ajella, mutta juurikaan sieltä ei palkintoja tule
Anteeksi, mutta mikä merkitys pelinsisäisillä kavereilla on?
Ärsyttää kun naapurusto on täynnä porukkaa, mutta hyvin harva osallistuu derbyyn. Eroaisivat jos ei kiinnosta kilpailla. Saattaisi tulla uusia aktiivisia tilalle ja päästäisiin korkeammalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun naapurusto on täynnä porukkaa, mutta hyvin harva osallistuu derbyyn. Eroaisivat jos ei kiinnosta kilpailla. Saattaisi tulla uusia aktiivisia tilalle ja päästäisiin korkeammalle tasolle.
Missä naapurustossa kisaat? Itse olen yksinäinen hiirulainen, koska siinä on vain yksi ja ainoa jäsen nimittäin mie ja toivoisin saavani sinne väkeä ettei tarvitsisi olla yksin
Hiirulainen kirjoitti:
Kukaan ei taida olla täällä enää
Terveisin uusi keskestelia
Se on j-kirjaimen kanssa. Keskustelija.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä.
Siis ne seuraajat ja kaverit ymmärrän. Ne saa näkyviin sinne alas, mutta ne pemisisäiset on hankala ottaa esiin.
Hiirulainen kirjoitti:
Ja vaikka näin myöhässä tänne keskusteluun tulin nimittäin tänään, niin mie tykkään tästä laaksosta. Eniten vaan ärsyttää se uuden laaksokauden odottaminen. Aiemmat kaudet tulivat noin viikon kahden välillä, mutta nyt on mennyt jo yli kaksi viikkoa, koska uusi kausi alkaa ilmeisesti vasta uudessa päivityksessä
Noniin. Nyt vihdoinkin Laakso alkaa taas. Eihän siihen mennyt kuin 3 viikkoa...
Odottelin laaksoa, kun sieltä ehkä sais lisää laajennuslupia.
Mutta pyh, nyt tuli tarjolle jo lisää maa-alueita.
Noissa on ihan valtavat vaatimukset.
Huomasitteko, että greg ei ole enää tasolla 100, vaan on nyt tasolla 151
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Itselläni on ristiriitaiset ajatukset lisämäärästä laajennusalueita. Silloin vuosia sitten kun ensi naisen kerran laajennettiin tien toiselle puolelle, se oli pieni kiva söpö neliö. Nyt sekin on iso ja valtava ja ruma.
Ja sen mitä muistan, jos ei olisi koskaan lisätty uusia laajennusalueita, olisin jo laajentanut kaikki. No ainakin on lisää tavoitteita, kun tulee lisää uusia asioita.
Se mitä mie kuitenkin kaipaan on lisää väkeä naapurustooni, jossa olen yksin ainoana jäsenenä
Hiirulainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu. Itselläni on ristiriitaiset ajatukset lisämäärästä laajennusalueita. Silloin vuosia sitten kun ensi naisen kerran laajennettiin tien toiselle puolelle, se oli pieni kiva söpö neliö. Nyt sekin on iso ja valtava ja ruma.
Ja sen mitä muistan, jos ei olisi koskaan lisätty uusia laajennusalueita, olisin jo laajentanut kaikki. No ainakin on lisää tavoitteita, kun tulee lisää uusia asioita.
Se mitä mie kuitenkin kaipaan on lisää väkeä naapurustooni, jossa olen yksin ainoana jäsenenä
Siis tarkoitin ensimmäisen. En ensi naisen. Välillä tulee näitä hauskoja virheitä kännykällä kirjoittaessa
Hiirulainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tulee koko ajan lisää laajennusalueita, se tuo tarvetta pitää ladossa edelleen maan laajennustarvikkeita. Ja tästä johtuu se, että lato on liian täysi koko ajan.
Mulla on noin sata rajamerkkiä, sata moukaria ja sata maakirjaa. Odottelivat kymmenennettä laajennuslupaa, mutta nyt tuli taas tarjolle pienemmän laajennuslupamäärän alueita. Taidan nyt kuitenkin laajentaa 10 vaativalle alueelle, kun olen niitä näin kauan kerännyt. (kun joskus nekin on kuitenkin kerättävä.)
Ärsyttää nuo laajennusluvat ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on iso lista random kavereita Hay dayssä. Toisten kojuja pääsee näppärästi selaamaan ja monilla on myynnissä kaikkea tarpeelista. Ja toki osa käy auttamassakin tarvittaessa.
Hiirulainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vain mukaan muihin naapurustoihin. Kyllä niitä löytää. Meillä on pieni, mutta suhteellisen aktiivinen naapurusto.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda aktiivisempaan naapurustoon. Meillä on neljän pelaajan aktiivinen naapurusto ja ollaan jo pitkään oltu mestariliigassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda aktiivisempaan naapurustoon. Meillä on neljän pelaajan aktiivinen naapurusto ja ollaan jo pitkään oltu mestariliigassa.
Minkä niminen naapurusto? Ajattelin nyt pelata vielä tämän viikon loppuun asti ja sitten vaihtaa naapurustoa kunhan vain saan ensin selville mistä naapurustosta on kyse
Toivottavasti joku vastaa sulle.
Mun naapurusto ei ole kovin aktiivinen.
Kannattaa varman valita naapurusto, jossa on samantasoisia pelaajia kuin itse on. Jos itse on kovin korkealla tasolla, ei saa muita tarvikkeita, kun niitä ei vielä kaikkia alemmilla tasoillaole.
Olen tällä hetkellä tasolla 84. Kohta 85. Eli aika korkealla, kun miettii, että aikapaljon saa tehdä töitä tämän eteen
No. Vielä tämän viikon teen yksin loppuun ja sitten etsin muuta
Ja vaikka näin myöhässä tänne keskusteluun tulin nimittäin tänään, niin mie tykkään tästä laaksosta. Eniten vaan ärsyttää se uuden laaksokauden odottaminen. Aiemmat kaudet tulivat noin viikon kahden välillä, mutta nyt on mennyt jo yli kaksi viikkoa, koska uusi kausi alkaa ilmeisesti vasta uudessa päivityksessä