Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hay day vinkkejä

Vierailija
23.06.2018 |

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?

Kommentit (421)

Vierailija
201/421 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te yli 80 tason pelaajat: mitä neljää eri tarviketta ladossa ne on eniten, jos laajennustavaraa ei lasketa.

Mulla on kirveitä 400 ja sahoja 200. Ihan varmuuden vuoksi, jos niiden tulo loppuisi, niin harmittaisi.

Mitä teillä on?

Vierailija
202/421 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita samoja ja kaivostarvikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/421 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te yli 80 tason pelaajat: mitä neljää eri tarviketta ladossa ne on eniten, jos laajennustavaraa ei lasketa.

Mulla on kirveitä 400 ja sahoja 200. Ihan varmuuden vuoksi, jos niiden tulo loppuisi, niin harmittaisi.

Mitä teillä on?

Mulla hakkuja 363, sahoja 249, kirveitä 240 ja tällä hetkellä kankaita 70. Tuo neljäs tuote vaihtelee, kolmea ekaa on aina eniten.

Vierailija
204/421 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä on?

Sahoja 87 ja kirveitä 60. Mä myyn niitä usein pois, kun aika vähän niitä tarvii. Mä annan hedelmien olla puissa ja marjojen pensaissa ja vaan tarpeeseen poimin.

Kankaita näyttäis olevan 21 ja leipää 19.

Louhosjuttuja on kutakin top 20. En mä niitäkään juuri tarvii. Vaikka kaikki viisi sulatusuunia kohkaa käytössä koko ajan.

121

Vierailija
205/421 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähh mitä teette parillasadalla kirveellä tai sahalla?! Mulla on niitä jotain 20 aina varastossa ja hyvin pärjää... Mutta ehkä oon ite tyhmä, mulla eniten varastossa aina kermoja, juustoja ja voita sekä eri sokereita. Niitä on kymmenittäin.

Vierailija
206/421 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niillä sahoilla tai kirveillä mitään tee mutta jos ei oo ladossa välitöntä tarvetta myydä niitä. Yleensä sitten vaihdan niitä laajennuskamoihin sata tai parisataa kerrallaan.

317 kirvestä

192 sahaa

153 vuohenmaitoa

147 timanttisormusta

143 villaa

Juuri laajensin ladon ja siilon, muuten voi olla niitäkin kun laajennus tarvitsee ~150 kutakin. Kankaita, sokereita ja meijerituotteita pidän varastossa 100, leipiä ja muutamaa muuta 40. Mehuja, kastikkeita ja hilloja niin paljon kun pystyn. Normituotteita 14. Hakkuja vähintään 50 jollei 100 kisoja varten.

Ja bingokisoja on ollut ainakin 8, jollei 9 historiassa. Ekoista kisoista ei vaan bugin takia saavutus kasvanut.

Vierailija
207/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliin tuli uusi osio Laakso, jonka ohjeet ovat mielestäni erityäin puutteelliset.

Onko joku keksinyt, mistä voi tietää, mistä näkee, että jossakin talossa on tarjolla ryhmätehtävä? Esim. tänään sellainen pitäisi tehdä ja teinkin yhden, jossa oli kaksi muutakin tekijää, mutta se ei ilmeisesti ollut ryhmätehtävä, koska ko. tehtävä ei päivittäistehtävistäni täyttynyt.😄

Vierailija
208/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tarvisin sahoja!!

Mulla on karmea määrä ihan turhia juna-aseman talojen laajennuspalokoita joilla ei tee sit yhtään mitään.

Sahoja en saa mistään, ja siltä maatila näyttääkin...

Vierailija
209/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tarvisin sahoja!!

Mulla on karmea määrä ihan turhia juna-aseman talojen laajennuspalokoita joilla ei tee sit yhtään mitään.

Sahoja en saa mistään, ja siltä maatila näyttääkin...

Pelaan ilmaiseksi, en ole ostanut timantteja tms. Taso 100

Vierailija
210/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliin tuli uusi osio Laakso, jonka ohjeet ovat mielestäni erityäin puutteelliset.

Onko joku keksinyt, mistä voi tietää, mistä näkee, että jossakin talossa on tarjolla ryhmätehtävä? Esim. tänään sellainen pitäisi tehdä ja teinkin yhden, jossa oli kaksi muutakin tekijää, mutta se ei ilmeisesti ollut ryhmätehtävä, koska ko. tehtävä ei päivittäistehtävistäni täyttynyt.😄

En tajua ihan minäkään, mutta olen huomannut että sellainen iso kanakuvake kun näkyy, sitä klikkaamalla tulee ainakin joskus näkyviin että siellä on ryhmätehtävä. Mutta minä en taas tajua, miten sinne saadaan muitakin. Pitääkö siellä kaikkien olla yhtä aikaa?

Vierailija
211/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-50 sahaa ja kirvestä riittää vallan mainiosti. Poimin marjat ja hedelmät vain tarpeeseen. Tai ostan lehdestä.

Kaikkea on varastossa n. 20 kappaletta, jos laajennusosia ei oteta huomioon. Pelaan "yksin". En kuulu naapurustoon. Mulla on kivasti aktiivisia seuraajia, heidän kanssaan yhteispeli pelaa.

Mä herkästi myyn tavaraa, kun tulee 24 täyteen kakkua, niin 4 lähtee myyntiin välittömästi. En ilmottele lehdessä, vaan laitan seuraajille myyntiin yhdellä kolikolla. Myös sahoja ja kirveitä myyn 10 kpl/1 kolikko erissä päivittäin.

Derbyä en pelaa, kun sitä pitäisi "kyttäillä" koko ajan. Olen mä mestaruusliigaan päässyt, mutta olin niinä viikkoina kipeä. On aikaa pelata. Tälleen tavallisena päivänä pelaan kerran tai kaksi.

Kylässä mulla on kaikki paikat auki ja systeemit kerätty, että sitä mä välillä pelaan. Nyt yritän päästä jyvälle siitä Laakso asiasta. - luulen, että se alkaa vaatimaan kanssa sitä jatkuvaa olemista.

Ehkä mä olen tuon Derbyn ja Laakson ymmärtänyt väärin, mutta tällä hetkellä mä en niistä kiksejä saa. Laivat riittää. Verkkaista puuhastelua. :D

132

Vierailija
212/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla laaksossa tartte päivystää, kun se bensa ei riitä mihinkään. Lisää saa niitä tehtäviä tekemällä, mutta niiden vaatimukset nousee pian niihin koviksi ettei enää pysty täyttämään. Lisää bensaa tulee sitten vasta seuraavana päivänä.

En oikein tykkää koko laaksosta.

Vierailija
213/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vielä Laaksoon vinkkejä?

Vierailija
214/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte pelata tuota? Mä lopetin tasolla 50 jotain kun koko ajan on vaan sitä samaa.

Olen yksinkertainen ihminen ja enkä pidä muutoksista ja yllätyksistä. ;)

132

Vierailija
215/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolla laaksossa tartte päivystää, kun se bensa ei riitä mihinkään. Lisää saa niitä tehtäviä tekemällä, mutta niiden vaatimukset nousee pian niihin koviksi ettei enää pysty täyttämään. Lisää bensaa tulee sitten vasta seuraavana päivänä.

En oikein tykkää koko laaksosta.

¨

Laakso lähinnä ärsyttää. Nyt on lehdet täynnä sokeriruokoa, kun ihmiset bensan toivossa sitä kasvattavat.

Miksi hitossa pitää kaikilla olla samat tehtävät, että sitten käy noin?

Sama välillä Derbyn kanssa, kun kanamunia pitää koko maailman kerätä samaan aikaan. Taitaitai..

Laakson bensatehtäviä tekee vielä sataan saakka aika iisisti, mutta sitten se 200 täyttö on aika vaativaa. Pitäs vaan heitellä koko ajan sorsapyydyksiä tai rapumertoja ja timanteilla ostaa ne auki, että saa uudet heitettyä. Pah.

Vierailija
216/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tehdä derbyjä, ollaan mestariliigassa ja melkein aina 3 parhaan joukossa. Laakso on vähän ärsyttävä, teen niitä päivätehtäviä mitkä voin. Bensaa yritän saada 100 aurinkoon asti lisätankkauksella, mutta nyt derdyn ollessa kesken saa olla. Ensin derbytehtävät ja sitten muut.

Kiva peli, taso on 120 jotain, en niin tarkkaan muista.

Ladossa en hirveesti säilö mitään maitoja, munia tms mitä tulee jatkuvasti, tai saa helposti lehdestä. Sahoja ja kirveitä alle 100, mitään hillitöntä varastoo ei tarvii. Vie vaan turhaan tilaa.

Vierailija
217/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

darkzero kirjoitti:

Eipä niillä sahoilla tai kirveillä mitään tee mutta jos ei oo ladossa välitöntä tarvetta myydä niitä. Yleensä sitten vaihdan niitä laajennuskamoihin sata tai parisataa kerrallaan.

317 kirvestä

192 sahaa

153 vuohenmaitoa

147 timanttisormusta

143 villaa

Juuri laajensin ladon ja siilon, muuten voi olla niitäkin kun laajennus tarvitsee ~150 kutakin. Kankaita, sokereita ja meijerituotteita pidän varastossa 100, leipiä ja muutamaa muuta 40. Mehuja, kastikkeita ja hilloja niin paljon kun pystyn. Normituotteita 14. Hakkuja vähintään 50 jollei 100 kisoja varten.

Ja bingokisoja on ollut ainakin 8, jollei 9 historiassa. Ekoista kisoista ei vaan bugin takia saavutus kasvanut.

Sulla täytyy olla valtava lato. Maitotuotteitakin noin valtavasti.

Vierailija
218/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso 90 kirjoitti:

Tähh mitä teette parillasadalla kirveellä tai sahalla?! Mulla on niitä jotain 20 aina varastossa ja hyvin pärjää... Mutta ehkä oon ite tyhmä, mulla eniten varastossa aina kermoja, juustoja ja voita sekä eri sokereita. Niitä on kymmenittäin.

Siksi, että tavaraa tulee epätasaisesti. Siksi iso varasto sahoja ja kirveitä, että ei lopu kesken, jos alkaa tulla vähemmän.

Vierailija
219/421 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä on?

Kirveet sahat puupaneelit pultit.

Puupaneelit ja pultteja oon hamstrannut, kun niitä tulee melko hitaasti. Vähiten tulee teippejä, ruuveja ja maakirjoja.

Vierailija
220/421 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teillä on?

Mistä oot saanut noin paljon sahoja? Ootko ostanut?

Mä saan niitä todella harvoin. En ole maksanut mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä