Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin kympin niin ku heti?

Hätä käsillä
23.06.2018 |

Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ota vaikka 50€ pikavippiä?

Vierailija
62/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Kukaan ei sitte niistä mekoista kiinnostunu? Kerran käytetyn 90€ maksaneen mekon sais nyt kympillä kun vaan hakis pois. Aika hyvä diili mun mielestä...

Jos L tai XL koko laita kuva, juuri hain mekkoa en löytänyt.  Maksimittainen plussaa.

Valitettavasti mekot kokoa S/M.... olis yksi trikoomekko isoa kokoa, käviskö se?

Laita kuva.  10 e saat heti ja toisen 10 kun perillä.  Jos se sopivan näköinen.

Voiko tänne liittää kuvia?

Tietenkin jos käytät aijaa-kuvapalvelua.

Joku yhteystieto myös, jos tosissasi olit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää aina olla kotona ainakin muutama satanen pahan päivän varalle.

Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Työttömällä ymmärrän jos sillä on vain jokunen satanen, mutta työssäkäyvällä pitää olla vuoden nettopalkka tilillään. Ja tämä ap vissiin väitti juuri työttömyydestään päässen töihin, että kyllä se satku pari pitäs vähintään olla.

Tiedätkö sä kuinka paljon työttömyyskorvaus on? Viimesimmästä korvauksesta oon nyt maksanu syömiseni ja neljän viikon kulkemisen työpaikalle. Ja rahat on loppu. Ja nämä neuvot että pitäs olla sitä ja tätä ei nyt auta. Heti ekasta tilistä alan kerryttää vararahastoa, että näin ei käy jatkossa, mutta sitä tiliä en oo vielä saanut.

Noniin et ole vissiin koskaan kuullut ennakoinnista ja sellaiseen ei kuulu 90€ mekkojen ostelu.

Vierailija
64/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää aina olla kotona ainakin muutama satanen pahan päivän varalle.

Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Työttömällä ymmärrän jos sillä on vain jokunen satanen, mutta työssäkäyvällä pitää olla vuoden nettopalkka tilillään. Ja tämä ap vissiin väitti juuri työttömyydestään päässen töihin, että kyllä se satku pari pitäs vähintään olla.

Tiedätkö sä kuinka paljon työttömyyskorvaus on? Viimesimmästä korvauksesta oon nyt maksanu syömiseni ja neljän viikon kulkemisen työpaikalle. Ja rahat on loppu. Ja nämä neuvot että pitäs olla sitä ja tätä ei nyt auta. Heti ekasta tilistä alan kerryttää vararahastoa, että näin ei käy jatkossa, mutta sitä tiliä en oo vielä saanut.

Noniin et ole vissiin koskaan kuullut ennakoinnista ja sellaiseen ei kuulu 90€ mekkojen ostelu.

Mä en ole itse sitä mekkoa ostanut vaan saanut lahjaksi, vaikka se nyt ei varsinaisesti Sulle kuulukaan.

Vierailija
65/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaat ja jätät maksamatta. Täyteen samantien. Sanot että jäi lompsa kotiin. Eivät ota takaisin eikä poliisitule.

Vierailija
66/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä vaan soita jollekin ystävälle/tuttavalle/sukulaiselle/työkaverille ja pyydä sitä laittamaan tilillesi kymmenen euroa? Joo, ovat juhannuksen vietossa, mutta kaikilla on puhelin ja nettipankki käden ulottuvilla.

Miksi tämä show tuntemattomien kanssa?

Vierailija
67/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Kukaan ei sitte niistä mekoista kiinnostunu? Kerran käytetyn 90€ maksaneen mekon sais nyt kympillä kun vaan hakis pois. Aika hyvä diili mun mielestä...

Jos L tai XL koko laita kuva, juuri hain mekkoa en löytänyt.  Maksimittainen plussaa.

Valitettavasti mekot kokoa S/M.... olis yksi trikoomekko isoa kokoa, käviskö se?

Laita kuva.  10 e saat heti ja toisen 10 kun perillä.  Jos se sopivan näköinen.

Voiko tänne liittää kuvia?

Tietenkin jos käytät aijaa-kuvapalvelua.

Joku yhteystieto myös, jos tosissasi olit.

Laita mulle sähköpostia osotteeseen mehilainen@luukku.com laitan sitä kautta sulle kuvan

Palstalle mieluiten aijaa-palvelun kautta.

Kännykällä operoin, en tiedä onnistuuko.

Vierailija
68/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkänäkönen kesämekko? Onko M-kokoa?

Vierailija
69/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/8c5gfx

Tämä kokoa L (sille joka oli kiinnostunu isommasta)

Myös M kokoinen löytyy....

Vierailija
70/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap säädät jonkun mekon myynnin kanssa nyt? Soita jollekin, mene naapuriin tai kysy äidiltäsi vaikka apua!

Vierailija
71/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat huoltoasemalle, otat tankin täyteen ja maksat kassalle kortilla. Ei se missään näy, että sulla ei juuri nyt ole sillä katetta. Ja katetta on siinä vaiheessa, kun se maksu lähtee huoltsikalta eteenpäin. 

Vierailija
72/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap säädät jonkun mekon myynnin kanssa nyt? Soita jollekin, mene naapuriin tai kysy äidiltäsi vaikka apua!

En ehkä halua myöntää läheisille/naapureille, ihmisille jotka kohtaan päivittäin, että tilanteeni on näin surkea. Olen kymmeniä kertoja lukenut täältäkin palstalta ohjeena akuuttiin rahapulaan "myy jotain" ja sitä koitan tässä tehdä.

Vierailija
73/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat huoltoasemalle, otat tankin täyteen ja maksat kassalle kortilla. Ei se missään näy, että sulla ei juuri nyt ole sillä katetta. Ja katetta on siinä vaiheessa, kun se maksu lähtee huoltsikalta eteenpäin. 

En lähde riskillä kokeilemaan...

Vierailija
74/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä ole mitään kassalle maksua. Kaksi automaattia löytyy ja ne taitaa varmentaa automaattisesti, että katetta on...

Vierailija
75/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Eikä täällä ole mitään kassalle maksua. Kaksi automaattia löytyy ja ne taitaa varmentaa automaattisesti, että katetta on...

Kaksi automaattia jotka menevät kiinni kello 21?

Kannattaisi pysytellä tarinassa, mä annoin muuten kaupan kulmalla yksi päivä yhdelle miehelle vitosen, kun pyysi rahaa pariin kaljaan :)

Vierailija
76/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku ostaisikin mekon, ei se raha tule sen nopeammin, ellei tosiaan sama pankki :(

Mä pyydän äidiltäni lainaa jos hätä, sama pankki. Pyydä säkin?

Vierailija
77/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävis nyt johonkin se mekon ostaja?

Vierailija
78/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka joku ostaisikin mekon, ei se raha tule sen nopeammin, ellei tosiaan sama pankki :(

Mä pyydän äidiltäni lainaa jos hätä, sama pankki. Pyydä säkin?

Ei mulla ole äitiä. Eli en voi pyytää.

Vierailija
79/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Kaksi automaattia jotka menevät kiinni kello 21?

Kannattaisi pysytellä tarinassa, mä annoin muuten kaupan kulmalla yksi päivä yhdelle miehelle vitosen, kun pyysi rahaa pariin kaljaan :)

No, heitä kymppi, ostan neljä kaljaa (vai montako sillä saa?)

Vierailija
80/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatista. Tosin se kaksikymppinen pitää rikkoa, jotta saat kympin. Ostat vaikka sisupastilleja autoon niin voila! Saat kympin, vitosen ja hiluja takas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi