Mistä saisin kympin niin ku heti?
Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?
Kommentit (139)
Mulla eri pankki, muuten voisin tuon kympin vipata, ihan hyvästä yrityksestä.
Bensa- asemien korttiautomaatteja ei kukaan tule sulkemaan iltaisin, se bensanmyyntihän on aseman tarkoitus eikä sitä menovettä saa ulos maksamatta. Mikä kumma voisi siis olla syy että raha tarvittaisiin ennen iltaysiä? Vaikea veikata ;)
Mä nostan tätä. Alkaa olla viimeset hetket, että ehdin.
Mä voin vipata! Asun Helsingissä ja mulla on Nordea, mutta jos on joku tollainen keino niin käytetään sitä. Miten saan suhun yhteyden?
Nuijat. Paljonko jo olette vipanneet tuolle kerjääjälle?
Hätä käsillä kirjoitti:
Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?
Mikä koko ja paikkakunta?
Miii kirjoitti:
Miii kirjoitti:
Hätä käsillä kirjoitti:
Miii kirjoitti:
Mä voin vipata! Asun Helsingissä ja mulla on Nordea, mutta jos on joku tollainen keino niin käytetään sitä. Miten saan suhun yhteyden?
Viesti laitettu :)
Siirsin rahan ja odottelen ap:lta vahvistusta, että raha on tullut
AP, eikö ole vieläkään tullut? Siirto tehty Pikasiirrossa ja kaiken pitäisi olla ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätä käsillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajat huoltoasemalle, otat tankin täyteen ja maksat kassalle kortilla. Ei se missään näy, että sulla ei juuri nyt ole sillä katetta. Ja katetta on siinä vaiheessa, kun se maksu lähtee huoltsikalta eteenpäin.
En lähde riskillä kokeilemaan...
Taidat olla feikkiheikki. Bensat on joka tapauksessa tankissa. Niitä ei oteta pois. Asia selvitetään sitten myöhemmin.
Tai poliisin kanssa jo samana iltana, pahimmassa tapauksessa putkayön jälkeen.
Maa kutsuu. Poliisia et saa paikalle minkäänlaiseen omaisuusrikostutkintaan juhannusiltana. Etkä muutenkaan. Pankki ottaa yhteyttä tilinylityksestä muutaman päivä kuluttua.
Kelmi taitaa tehdä hyvän tilin ;-)
rahaa mehiläinen kerää, trip, trap, Trump...
Olisitte nyt etelä-pohjanmaalaset antaneet kyydin tolle niin ei olis tarvinnut kymppiä pummia.
Harmittaa, kun et ap vastaa. En haluaisi uskoa huijaukseen, mutta kohta toki alkaa tuntua siltä. :(
Voi voi ap - toisen puolesta harmittaa jos olit huijari - toivottavasti osaat tulla kiittämään
Nyt sain ap:lta vastauksin, raha oli tullut ja bensakin ostettu jo, siksi oli hetki kestänyt. :)
Mä ymmärrän ap:n tilanteen, muuten, mutta en ymmärrä, mistä automaatista ei saa bensaa 21 jälkeen kun pikkuruisella lapsuudenkotipaikkakunnallanikin saa. Oma opiskelijapoikani sai töitä kesäkuun alusta. Ei opintotuista paljon säästöjä jää. On töissä vuokrafirman kautta, joten ei mitään kotteja voi kysyä. Ensimmäinen palkka tulee kuun viimeinen päivä ja kesäkuussa ei tietenkään saa opintotukea. Hän sai maksettua vuokran, mutta kun erääntyi vielä kotivakuutus ja oli muita laskuja, "lainasin" vähän rahaa, että sai ostettua kuukausilipun bussiin. Työmatka on kyllä pyöräiltävissä, mutta siihen menee tunti ja töissäkin liikkuu paljon. Lainan maksaa sitten kun jaksaa tai sitten kun valmistuu ja toivottavasti saa "oikean" työn, siihen menee vielä pari vuotta.
Juhannuspyhinä ollaan kyllä monessakin työssä: sairaaloissa, baareissa, kaupoissa, kahviloissa...
Noin yleisesti en suosittele pikavippien ottamista, mutta Vivukselta olisi saanut ensimmäisen lainan ilman kuluja.
Hätä käsillä kirjoitti:
Ei mulla ole alkoholia, kun en sitä käytä ja ei tässä oo ketään kelle vois seksipalvelujakaan tarjota. Oon yksin.
Sulla just pitäisi olla alkoholia myytäväksi, kun et kerran itse käytä.
No mä asun Etelä-pohjanmaan järviseudulla, jos joku nyt tällä tiedolla on valmis auttamaan.