Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin kympin niin ku heti?

Hätä käsillä
23.06.2018 |

Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pYYDÄ ETTÄ rANE HEITTÄÄ, NUSASETTE SITTEN PIKAISESTI

Ranen numero on menny hukkaan :(

Vierailija
22/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sun on vaan tehtävä niin, että jätät sen huomisen reissun heittämättä.

Tää ei ole vaihtoehto :(

Sitten sun pitää liftata. Huomenna voi saada kyydin helpostikin, kun koko kansa palaa juhannuksenvietosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sun on vaan tehtävä niin, että jätät sen huomisen reissun heittämättä.

Tää ei ole vaihtoehto :(

Sitten sun pitää liftata. Huomenna voi saada kyydin helpostikin, kun koko kansa palaa juhannuksenvietosta.

Mietin oikeasti jo tätäkin, mutta mun on lähdettävä aamulla kuudelta, niin tuskin on vielä kovin liikennettä?

Vierailija
24/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun pano asuu niin kaukana vai?

Mun työpaikka on niin kaukana :(

Vierailija
25/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei siirry tilelle vasta kuin maanantaina, että parasta lainata käteistä tutulta.

Vierailija
26/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut on juhannuksen vietossa.

Vierailija
27/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset lainannut sitä kymppiä joltakin jo ennen juhannusta?

Vierailija
28/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tienny tarvitsevani sitä. Rahaa piti tulla torstaina, eikä tullut. Eiköhän se maanantaina tule. Se ei vaan huomiseksi auta.

Vierailija
29/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin hyvä tarina, että antaisin sulle sen kympin, jos olisit tässä. Mutta kun et ole.

Vierailija
30/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pankissa sulla on tili? Mulla on Aktiassa, epätodennäköistä että sulla on samassa mut jos näin olis, keksitään varmaan keino et saat kerrottua tilinumerosi mulle niin lainaan sen kympin sulle 😊 Pitäähän sun töihin päästä.

Vierailija
31/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä niin hyvä tarina, että antaisin sulle sen kympin, jos olisit tässä. Mutta kun et ole.

Oliski vaan joku tarina.... mutta kiitos!

Vierailija
32/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pankissa sulla on tili? Mulla on Aktiassa, epätodennäköistä että sulla on samassa mut jos näin olis, keksitään varmaan keino et saat kerrottua tilinumerosi mulle niin lainaan sen kympin sulle 😊 Pitäähän sun töihin päästä.

Paikallisosuuspankki eli POP

Vierailija
33/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko opiskelija, jonka ensimmäinen kesätyöpalkka tulee kuun lopussa? Vai kuinka olet työssäkäyvänä ihmisenä noin totaalisen rahaton?

Minäkin olisin voinut sen kympin antaa, mutta pitäisi olla tili paikallisosuuspankissa, jotta se ehtisi perille.

Vierailija
34/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka persauki saa olla ettei omista edes kympin.

Vierailija
35/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Alotin uudessa työssä kesäkuun alussa ja ensimmäinen palkka tulee perjantaina. Sitä ennen piti saada viimesten työttömyyspäivien rahat (n.200€) vaan niitäpä ei oo tullu.Ja kyllä se tiukka paikka voi tulla aikuisellekin vaikka ei juo, polta tai vietä huoletonta elämää. Valitettavasti.

Vierailija
36/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka persauki saa olla ettei omista edes kympin.

No näin persauki, kun mä olen. Mutta mä osaan hyvin suomea. Sulla on patantamisen varaa. Eli sijoita rahojas vaikka opiskeluun.

Vierailija
37/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan T.?

No en ole T.

Vierailija
38/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi saada tuota kyytiä joltakin huomenna? Sitten töissä pyydät förskottia että pääset takaisin bussilla tms. tai liftaat takaisin.

Vierailija
39/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sitte niistä mekoista kiinnostunu? Kerran käytetyn 90€ maksaneen mekon sais nyt kympillä kun vaan hakis pois. Aika hyvä diili mun mielestä...

Vierailija
40/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi saada tuota kyytiä joltakin huomenna? Sitten töissä pyydät förskottia että pääset takaisin bussilla tms. tai liftaat takaisin.

No tuskin juhannuksen juhlijat kotiutuu ennen aamu kuutta... Julkista liikennettä ei ole (ja jos olis niin maksaahan sekin) liftata toki aina voi... mutta onko ajoissa paikalla, se onkin jo eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi