Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin kympin niin ku heti?

Hätä käsillä
23.06.2018 |

Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy autos ja osta jerrykannu ja se täyteen bensaa.

Vierailija
42/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Facebookissa joku paikallinen kirppisryhmä, jossa voisit myydä mekkojasi ja muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ihmiset saatte itsellenne noista ilkeistä mukahauskoista vastauksista?

Tuleeko parempi mieli?

Vierailija
44/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Facebookissa joku paikallinen kirppisryhmä, jossa voisit myydä mekkojasi ja muuta?

En tiedä, käytän facebookia todella harvoin.

Vierailija
45/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä sairista.

Vierailija
46/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin äsken Lidlissä, siinä pihassa oli joku etnikko pummaamassa rahaa dieseliin.

No, mä olen valitettavasti ihan tavissuomalainen... ja Lidlikin on niin kaukana, että jos saa kyydin/bensarahan sinne niin samalla määrällä pääsee myös töihin. Valitsen sen mieluummin.

Vierailija
47/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä sairista.

Tähän tarvii todistuksen joka pitää hakea näin pyhänä 100km päästä. Ai niin... ja pitäs varmaan olla myös sairas, mitä mä en ole.

Vierailija
48/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä sairista.

Tähän tarvii todistuksen joka pitää hakea näin pyhänä 100km päästä. Ai niin... ja pitäs varmaan olla myös sairas, mitä mä en ole.

No sitten sulla on varmaan ainoa vaihtoehto pitää luvaton poissaolo päivä.

Jos ei osaa tuollasia yllätyksiä ennakoida niin ei osaa.

Vierailija
49/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te ihmiset saatte itsellenne noista ilkeistä mukahauskoista vastauksista?

Tuleeko parempi mieli?

Parempi hauska kommentti kuin typerä provo.

Vierailija
50/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää aina olla kotona ainakin muutama satanen pahan päivän varalle.

Vierailija
51/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako puhelinsexiä jos laittaa rahat tilille?

Saa, mutta vasta kun ne rahat on siellä tilillä. Laita sähköpostis, niin neuvotellaan lisää?

Vierailija
52/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aikuisella ihmisellä pitää aina olla kotona ainakin muutama satanen pahan päivän varalle.

Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Työttömällä ymmärrän jos sillä on vain jokunen satanen, mutta työssäkäyvällä pitää olla vuoden nettopalkka tilillään. Ja tämä ap vissiin väitti juuri työttömyydestään päässen töihin, että kyllä se satku pari pitäs vähintään olla.

Vierailija
53/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lähimpään naapuriin jossa ollaan kotona ja lainaa se kymppi. Jatkossa yritä suunnitella taloutesi paremmin.

Vierailija
54/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Kukaan ei sitte niistä mekoista kiinnostunu? Kerran käytetyn 90€ maksaneen mekon sais nyt kympillä kun vaan hakis pois. Aika hyvä diili mun mielestä...

Jos L tai XL koko laita kuva, juuri hain mekkoa en löytänyt.  Maksimittainen plussaa.

Vierailija
55/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Työttömällä ymmärrän jos sillä on vain jokunen satanen, mutta työssäkäyvällä pitää olla vuoden nettopalkka tilillään. Ja tämä ap vissiin väitti juuri työttömyydestään päässen töihin, että kyllä se satku pari pitäs vähintään olla.

Tiedätkö sä kuinka paljon työttömyyskorvaus on? Viimesimmästä korvauksesta oon nyt maksanu syömiseni ja neljän viikon kulkemisen työpaikalle. Ja rahat on loppu. Ja nämä neuvot että pitäs olla sitä ja tätä ei nyt auta. Heti ekasta tilistä alan kerryttää vararahastoa, että näin ei käy jatkossa, mutta sitä tiliä en oo vielä saanut.

Vierailija
56/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Kukaan ei sitte niistä mekoista kiinnostunu? Kerran käytetyn 90€ maksaneen mekon sais nyt kympillä kun vaan hakis pois. Aika hyvä diili mun mielestä...

Jos L tai XL koko laita kuva, juuri hain mekkoa en löytänyt.  Maksimittainen plussaa.

Valitettavasti mekot kokoa S/M.... olis yksi trikoomekko isoa kokoa, käviskö se?

Vierailija
57/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa hedelmäpeliä jos löytyy 20 tai 50 senttisiä, ja toivot parasta. Haet pikavipin. Keräät pulloja. Käytät luottokorttia. Pyydät bensa-asemalta maksuaikaa.

Vierailija
58/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Valitettavasti mekot kokoa S/M.... olis yksi trikoomekko isoa kokoa, käviskö se?

Laita kuva.  10 e saat heti ja toisen 10 kun perillä.  Jos se sopivan näköinen.

Vierailija
59/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen palkalla eletään se aika, että saadaan se vuoden nettopalkka säästettyä?

Vierailija
60/139 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hätä käsillä kirjoitti:

Laita kuva.  10 e saat heti ja toisen 10 kun perillä.  Jos se sopivan näköinen.

Voiko tänne liittää kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi