Mistä saisin kympin niin ku heti?
Tarviin rahan tänään iltayhdeksään mennessä. Myytävääkin olis, mutta kuka nyt juhannuksena alkaa kaupantekoon... onko muita ideoita? Lainata ei voi. Haluaako joku ostaa multa kerran käytetyn juhlamekon kympillä tai kaks kahdella kympillä?
Kommentit (139)
44 km voi pyöräillä yhteen suuntaan, ehkä joku vie sut työpäivän jälkeen kotiin/hakee/otat taksin/liftaat.
Lainaa bensaa naapurilta, maksa huomenna korkojen kanssa takaisin.
Se sai jo höynäytettyä rahat joltakin uunolta.
Jännä tarina, luin koko ketjun. Lisää poppareita mikroon.
Lisää tällaisia ketjuja! Ehdottomasti 4/5!
Hätä käsillä kirjoitti:
Koska en tienny tarvitsevani sitä. Rahaa piti tulla torstaina, eikä tullut. Eiköhän se maanantaina tule. Se ei vaan huomiseksi auta.
Olen ollut joskus samassa tilanteessa. Piti tulla rahaa perjantaina, ei tullut ja Visa oli käytetty. Maanantaina oli töihin meno ja bensavalo paloi punaisena. Keräsin kaikki tölkit/pullot, jotka talosta löysin ja kiersin vielä keskustan pari kertaa viikonlopun aikana ja sain sieltä vähän tölkkejä lisää. Niillä sain raavittua setelin käteen, että sain tankattua bensaa.
Pointsit siitä, että joku teki töitä tuntikausia huijatakseen itselleen kympin!
Miii kirjoitti:
Miii kirjoitti:
Miii kirjoitti:
Hätä käsillä kirjoitti:
Miii kirjoitti:
Mä voin vipata! Asun Helsingissä ja mulla on Nordea, mutta jos on joku tollainen keino niin käytetään sitä. Miten saan suhun yhteyden?
Viesti laitettu :)
Siirsin rahan ja odottelen ap:lta vahvistusta, että raha on tullut
AP, eikö ole vieläkään tullut? Siirto tehty Pikasiirrossa ja kaiken pitäisi olla ok.
Mistä tiedät et tuo oli ap?
Jos aikoo huijata tuollasella, niin luulisi yrittävän huijata hieman isommilla rahoilla kuin kympillä? Vaikka edes parillakympillä?
Ainoa, mitä ei ysin jälkeen myydä on alkoholi.
Miii kirjoitti:
Nyt sain ap:lta vastauksin, raha oli tullut ja bensakin ostettu jo, siksi oli hetki kestänyt. :)
Hienoa Miii, että uskalsit auttaa.
Hätä käsillä kirjoitti:
https://aijaa.com/8c5gfx
Tämä kokoa L (sille joka oli kiinnostunu isommasta)
Myös M kokoinen löytyy....
Nätti mutta liian juhlava. Pyhäpäivisin ei kai muutoinkaan raha kulje vaikka sama pankki.
Tavis maksimekon aion hankkia.
Joku vippi tutulta?
100 km on pyöräiltävissä ja liftattavissa, jos on aikaa.
Mä kerran tankkasin ja huomasin, ettei ollut lompakkoa mukana.
Kävelin tiskille ja kerroin tilanteen ja annoin yhteystietoni.
Tunsivat siellä kun olin ennenkin käynyt. Seuraavana päivänä kävin maksamassa.
Minulla oli joskus joitakin hiluja ja tankkasin moponi. Muistin kuitenkin summan väärin ja tankkasin 5 sentillä liikaa ja huomasin vasta kassalla. Kassa laittoi jostakin pikkukulhosta sen puuttuvan 5 senttiä kassaan ja vannotti minua tulemaan maksamaan sen 5 senttisen joku päivä ja otti ajokortista tietoni ylös. Kävin kyllä maksamassa sen seuraavana päivänä, mutta kyllä oli kamala tunne kun tajusi muistaneensa väärin, vaikka kyse olikin noin pienestä summasta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä tarina, luin koko ketjun. Lisää poppareita mikroon.
Lisää tällaisia ketjuja! Ehdottomasti 4/5!
Oli kyllä yksi parhaista vähään aikaan.
Onks nää nyt niitä nettihuijauksia?