Päätin alkaa tehdä kaikki mahdolliset valinnat tästä lähtien siltä pohjalta, että ne parantavat ulkonäköäni ja kuntoani
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
En mä kyllä olettanut, että aloittajasta tulee itseäni paremman näköinen :D Ja vaikka tulisikin, tai olisi jo, niin mitä sitten?
En minä ainakaan ulkonäköäni pidä parhaimpana ominaisuutenani esim. miesten minusta tykkäämisen suhteen.
Ja itseasiassa minusta olisi kauheaa, jos joku mies kiinnostuisi minusta siksi, että olen hyvännäköinen. Sittenhän se muuli odottaisi, että olen sitä hänelle koko ajan ja jatkossakin :D Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä keksi mitään, millä valinnoilla saisin itsestäni paremman näköisen? No, kirurgin veitsellä tietenkin, mutta sellaiseen en kyllä rupea.
Kuinka kauan olet käynyt salilla? En usko, että sinäkään oot saavuttanut vielä natumaksimiasi. Toki muutokset ovat hitaita, kun lihasta on paljon, mutta kehitystä tulee vielä. Älä anna periksi!
Tuut saamaan veetusti miehiä 💋 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu päätös jo paremman voinnin vuoksi. Onnea matkaan!
Ja todelliset ajatuksesi: Voi v!ttu, susta tulee paremman näköinen kuin minä. Se on hyvä sinulle, mutta mitä minä siitä saan?
Ei. Miksi ihmeessä olisi?
Minä olen henkisesti terve.
Sairaampaa on ettei koskaan tunne kateutta. Kateus on inhimillinen tunne. Ilman kateutta ihmislaji ei olisi edes kehittynyt tällaiseksi kuin se on nyt.
Osa tuntee, mutta monet eivät tunne. Olen kiitollinen siitä, että olen hengissä ja henkisesti terve vaikeiden fyysisten sairauksien jälkeen. En ymmärrä, miksi aloittajan parempi elämä olisi minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Wow, hieno päätös. Mä aloitinkin jo ketogeenisen ruokavalion rasvanpolttoon, mutta liikunta on ongelma. Ei mitenkään jaksais huvittaa. En tee mitään liikkumista mielelläni. En mitään. No, ehkä ratsastaisin, jos ois hevonen ja joku muu, joka sen hoitaa.
Ketogeenisesta ruokavaliosta löytyy paljon osumia Googlen avulla englanniksi. Minua se kiinnostaa migreenikroonikkona koska jotkut ovat saaneet siitä helpotusta migreeniin. Neurologi ehdotti samaista ruokavalioa minulle viimeksi tavatessa. Ongelmanani on ollut se, etten osaa soveltaa ulkomaisia ohjeita kotimaisiin tuotteisiin. Jos olet vielä linjoilla niin kerro ihmeessä enemmän ateriarungosta. Joudutko selittelemään paljon ruokavaliotasi ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi tehdä aivan saman päätöksen. Mutta monellako riittää itsekuri ja motivaatio? Minä olen riittävän itsekeskeinen pystyäkseni tähän. Ap
Nyt en ihan ymmärrä. Jos sinulla on tähänkin asti riittänyt itsekuri ja motivaatio ja olet itsekeskeinen ja tiedät tähän pystyväsi, miksi sinun pitää tehdä tällainen päätös nyt?
Ei ole riittänyt tarpeeksi, olen antanut muiden aiheuttamien häiriötekijöiden vaikuttaa siten että ole aina tehnyt oikeita valintoja omaksi parhaakseni. Tarvitsen päätöksen jossa pysyn nyt ehdottomasti joka hetki. Ap
No miten sinä sitten voit sanoa, että tällä kertaa riittää se itsekuri ja motivaatio. En nyt haluaisi mitenkään lannistaa, mutta minusta aika ylimielisesti tuossa edellisessä viestissä sanoit, että sinä pystyt tähän, mutta moni muu ei. Ja nyt sanot, että et ole itsekään aiemmin pystynyt.
Ap varmaan vastaa itsekin tähän, mutta eikö sinun päässäsi ikinä "naksahda" niin, että muutut? Sen jälkeen jokin, mikä ei aiemmin pitänyt, rupeaa pitämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi tehdä aivan saman päätöksen. Mutta monellako riittää itsekuri ja motivaatio? Minä olen riittävän itsekeskeinen pystyäkseni tähän. Ap
Nyt en ihan ymmärrä. Jos sinulla on tähänkin asti riittänyt itsekuri ja motivaatio ja olet itsekeskeinen ja tiedät tähän pystyväsi, miksi sinun pitää tehdä tällainen päätös nyt?
Ei ole riittänyt tarpeeksi, olen antanut muiden aiheuttamien häiriötekijöiden vaikuttaa siten että ole aina tehnyt oikeita valintoja omaksi parhaakseni. Tarvitsen päätöksen jossa pysyn nyt ehdottomasti joka hetki. Ap
No miten sinä sitten voit sanoa, että tällä kertaa riittää se itsekuri ja motivaatio. En nyt haluaisi mitenkään lannistaa, mutta minusta aika ylimielisesti tuossa edellisessä viestissä sanoit, että sinä pystyt tähän, mutta moni muu ei. Ja nyt sanot, että et ole itsekään aiemmin pystynyt.
Olen ennenkin pystynyt kohtalaisesti, siitä on paljon helpompi kiristää kuin siitä että aloittaisi nollasta. Nyt sitä paitsi minulla on paremmat ja tarkemmat suunnitelmat valmiina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan vastaa itsekin tähän, mutta eikö sinun päässäsi ikinä "naksahda" niin, että muutut? Sen jälkeen jokin, mikä ei aiemmin pitänyt, rupeaa pitämään?
Kyllä voi "naksahtaa". Ihmettelin vain tuota, kun uhosi niin, ettei samaan moni pysty, mutta samaan hengenvetoon toteaa, ettei itsekään ole aiemmin pystynyt, mutta nyt yhtäkkiä kaikki onkin täysin varmaa, eikä mitään vastoinkäymisiä voi tulla, koska hän on parempi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä koska alkavat tulokset näkyä.
Tämä selvä, mutta miksi? Mitä lisäarvoa tuo 3 lapsen äidin elämään "paras mahdollinen ulkonäkö"? Kehitä mieluummin taloudellista itsenäisyyttä (esim. opettele sijoittamaan), ammatillista pätevyyttä tai muita taitoja. Edellä mainitut ovat pitkän aikavälin sijoituksia parempaan elämänlaatuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, hieno päätös. Mä aloitinkin jo ketogeenisen ruokavalion rasvanpolttoon, mutta liikunta on ongelma. Ei mitenkään jaksais huvittaa. En tee mitään liikkumista mielelläni. En mitään. No, ehkä ratsastaisin, jos ois hevonen ja joku muu, joka sen hoitaa.
Ketogeenisesta ruokavaliosta löytyy paljon osumia Googlen avulla englanniksi. Minua se kiinnostaa migreenikroonikkona koska jotkut ovat saaneet siitä helpotusta migreeniin. Neurologi ehdotti samaista ruokavalioa minulle viimeksi tavatessa. Ongelmanani on ollut se, etten osaa soveltaa ulkomaisia ohjeita kotimaisiin tuotteisiin. Jos olet vielä linjoilla niin kerro ihmeessä enemmän ateriarungosta. Joudutko selittelemään paljon ruokavaliotasi ihmisille?
Törmäsi Kirjatorilla huoltiksella kirjaan nimeltä Parantava ketoosi "by" Elviira Krebber. En joudu selittelemään, koska en kauheasti ruokaile toisten kanssa. Ja siis olen aiemminkin karpannut ja huomannut vhh:n sopivan mulle hyvin. Mulla on herkkyyttä sokerille, eli verensokerin heilahteluille. Lisäksi ketoosiruokavalio poistaa aivosumuni, se on pääasiallinen syyni olla sillä nyt.
Toinen on polttaa rasvaa, lihoin tai sain rasvat vyötärölle kun en karppaamisen jälkeen "uskaltanut" olla tiukemmin karppina. Meitä pelotellaan rasvoilla edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset oikeasti toivoisivat, että muut naiset näyttäisivät kauniimmalta kuin he itse.
Totta töriset. Muiden kauneus on itseltä pois.
Ei ole. Minä olen lapsesta asti tottunut elämään kauniiden ihmisten kanssa. Äitini oli aikoinaan upea kaunotar. Siskoni on myös poikkeuksellisen kaunis nainen ja teki mallintöitäkin nuorempana. Havahduin vasta työelämään siirtyessäni, miten järkyttävän rumia ja lihavia ihmisiä onkaan olemassa. Oma silmäni lepää, kun saan katsella kauneutta. Rumuutta joutuu sietämään, siitä en nauti yhtään.
Itse en ole äitini ja siskoni veroinen kaunotar, mutta koska en sitä lapsuudessani tajunnut, niin imin heidän kauttaan jonkinlaisen itsevarmuuden ja kuvitelman omasta upeudesta itseeni. Ilmeisesti sen johdosta olen vetänyt puoleeni komeita miehiäkin. Ihmettelen asiaa itsekin näin vanhempana, kun tiedostan omat ulkonäölliset puutteeni.
Ja siis tuossa kirjassa oli sellaisia ruokaohjeita, joita halusin kokeilla, se oli pääasiallinen syyni tarttua siihen. Kirjoittaja sanoo, että haluaa karsia turhat ainesosat resepteistä veks, ja se viehätti minua. Olen nyt kokeillut jo kymmenisen kirjan reseptiä ja todennut ne tosi maukkaiksi! Esim. kukkakaalimuusi parmesanilla oli todella hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset oikeasti toivoisivat, että muut naiset näyttäisivät kauniimmalta kuin he itse.
Ei se itseltä olekaan POIS, mutta ei se tarkoita etteikö se voisi harmittaa, kun itse joutuu elämään keskinkertaisen näköisenä ja joku muu vieressä vie miehiltä jalat alta.
Ne miehet on sinulta pois. Jos muut naiset olisivat rumempia kuin sinä, niin itse veisit niiltä miehiltä jalat ja meisselit.
Hyvä, mammojen miehet saavat taas yhden kuuman misun silmänilokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi "naksahtaa". Ihmettelin vain tuota, kun uhosi niin, ettei samaan moni pysty, mutta samaan hengenvetoon toteaa, ettei itsekään ole aiemmin pystynyt, mutta nyt yhtäkkiä kaikki onkin täysin varmaa, eikä mitään vastoinkäymisiä voi tulla, koska hän on parempi kuin muut.
No en ole kenenkään kuulut koskaan edes sanovan asiaa noin hienon selkeästi, kuin ap:n, joten totta kai sitä lipsuu, jos ajatukset ei edes ole kunnossa.
Näkeehän sen nyt ympärillämme, ettei kovin moni osaa tuota tavoitetta toteuttaa. Suuri syy voi olla juuri se, miten he eivät ole oivaltaneet, että jos lipsun tässä, se kertautuu muualla esteinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se itseltä olekaan POIS, mutta ei se tarkoita etteikö se voisi harmittaa, kun itse joutuu elämään keskinkertaisen näköisenä ja joku muu vieressä vie miehiltä jalat alta.
Ne miehet on sinulta pois. Jos muut naiset olisivat rumempia kuin sinä, niin itse veisit niiltä miehiltä jalat ja meisselit.
Miten niin, kun ei tässä ihmiset oleta miesten olevan kanssaan ulkonäön ansiosta?
Käyttäjä13186 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä koska alkavat tulokset näkyä.
Tämä selvä, mutta miksi? Mitä lisäarvoa tuo 3 lapsen äidin elämään "paras mahdollinen ulkonäkö"? Kehitä mieluummin taloudellista itsenäisyyttä (esim. opettele sijoittamaan), ammatillista pätevyyttä tai muita taitoja. Edellä mainitut ovat pitkän aikavälin sijoituksia parempaan elämänlaatuun.
Huh, ei minulla kolmea kersaa sentään ole!
Olen erittäin kouluttautunut jo ja vakituisessa koulutusta vastaavassa työssä. Taitoja alan kehittää sitten, kun omaa aikaa on enemmän eli lapset isompia. Perusasiat eli oma kunto ja ulkonäkö takaavat nautintoa ja hyvää itsetuntoa joka hetkeen, joten on tässä elämäntilanteessa järkevin mahdollinen kohde sijoittaa aika ja resurssit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Minä olen lapsesta asti tottunut elämään kauniiden ihmisten kanssa. Äitini oli aikoinaan upea kaunotar. Siskoni on myös poikkeuksellisen kaunis nainen ja teki mallintöitäkin nuorempana. Havahduin vasta työelämään siirtyessäni, miten järkyttävän rumia ja lihavia ihmisiä onkaan olemassa. Oma silmäni lepää, kun saan katsella kauneutta. Rumuutta joutuu sietämään, siitä en nauti yhtään.
Itse en ole äitini ja siskoni veroinen kaunotar, mutta koska en sitä lapsuudessani tajunnut, niin imin heidän kauttaan jonkinlaisen itsevarmuuden ja kuvitelman omasta upeudesta itseeni. Ilmeisesti sen johdosta olen vetänyt puoleeni komeita miehiäkin. Ihmettelen asiaa itsekin näin vanhempana, kun tiedostan omat ulkonäölliset puutteeni.
Kai tuollainen harhakäsitys itsestä voi jossain tapauksessa johtaa hyvään lopputulokseen. Kuitenkin tunnut itsekin ihmettelevän, miten se on edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin, kun ei tässä ihmiset oleta miesten olevan kanssaan ulkonäön ansiosta?
En ymmärrä. Väitätkö, että miehille naisten ulkonäkö on yhdentekevä?