Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin alkaa tehdä kaikki mahdolliset valinnat tästä lähtien siltä pohjalta, että ne parantavat ulkonäköäni ja kuntoani

Vierailija
23.06.2018 |

Saapa nähdä koska alkavat tulokset näkyä.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kriisi on sellainen että suhteesta on useiden pitkään jatkuneiden stressitekijöiden myötä kadonnut kokonaan kaikki romantiikka, erotiikka ja seksi, kyseessä ei siis oikein ole parisuhde enää, ainakaan minusta. Ja päätin nyt etten anna sen enää pilata omaa elämääni. Ap

Entäs jos käyttäisit paukkuja myös liittosi elvyttämiseen? Tiesitkö, että jos vain halua riittää, romantiikka, erotiikka ja seksi voi tulla takaisin? J

os mietit tarkkaan, niin rakkaus on tärkeämpää kuin ulkonäkö. Samalla itsekurilla vaan suhdetta parantamaan, nyt ette anna periksi, tsempit!

Jos halua riittää vain yhdellä, PARIsuhde ei elvy. Rakkaus on abstrakti ja katoava satu, hyvä ulkonäkö ja kunto konkreettinen fakta. Ap

Kuulostat varsin järkevältä ja fiksulta ihmiseltä, toisin kuin nämä haihattelijat ja tuomitsijat tässä ketjussa.

Ehkä kuitenkin hieman pinnalliselta: tärkeintä elämässa hyvä ulkonäkö ja kunto. Ja vielä tässä järjestyksessä.

No, aika selvää on, että sinkkumarkkinoille tähtäät tällä päätökselläsi.

Niissä asioissa onnistuminen tuottaa minulle suurinta mielihyvää, jota kukaan toinenkaan ihminen ei minulle halua tuottaa joten otan näin onnen omiin käsiini. Haluaisitko sitten että pysyn onnettomana ja tyytymättömänä loppuikäni? Ap

Siis nämä asiat tuottavat sinulle erittäin suurta mielihyvää, mutta jostain syystä näitä asioita et ole aiemmin tavoitellut? Jokin tässä nyt mättää.

Tuottavat ja olen tavoitellutkin, mutten täysillä, koska olen antanut muiden ajoittain häiritä pyrkimyksiäni.

Niin ja en ajattele parisuhteen olevan nyt välttämättä ohi, tilanteesta ollaan kyllä puhuttu ja kumpikin sanonut nyt pysyvänsä tässä ja katsotaan, päättyykö vaikea vaihe joskus vielä. Enkä edes hae huomiota muilta miehiltä sen enempää kuin naisiltakaan enkä varsinkaan uutta parisuhdetta. Ap

Ei oikein kuullosta uskottavalta. Kuka nyt panostaa ulkonäköönsä pelkästään sen vuoksi, että voi itse ihailla omaa peilikuvaansa? Paitsi nyt joku narsisti.

Ehkä haluat tällä herätellä miestäsi, ja jos hän ei herää huomaamaan sinua, joku toinen saattaa herätä, mikä saattaa puolestaan herättää miehesi huomaamaan sinut.

Toisin sanoen tunnet itsesi laiminlyödyksi, mutta et oikein pysty myöntämään itsellesi, että tarvitset jonkun toisen huomiota vaan selität, että tämä tuottaa vain sinulle itsellesi mielihyvää.

Niinpä. Kyllä tuossa nyt aika vahvasti jonkinlainen todistelu paistaa läpi. Muutenhan tätä samaa mielihyvää olisi tavoiteltu kriiseistä huolimatta. 

Olen ennenkin tavoitellut niitä, mutten riittävän omistautuneesti. Juuri koska olen lannistunut koska olen sitonut energiani liikaa siihen, miten muut suhtautuvat ja antanut liian aikaisin periksi jos en ole saanut huomiota heti. Nyt tajuan että itsensä todella kuntoon huominen on vuosien projekti. Ap

Ja tämän Suuren Päämäärän rinnalla kaikki muu, kuten perhe, jää sitten kakkoseksi?

Oletko sinä niitä joiden mielestä äidillä ei ole oikeutta keskittyä itseensä?

Äiti on äiti, ei hän voi keskittyä pelkästään itseensä. Minäkin olen äiti, ja minullekin on todella tärkeää tehdä myös omia juttujani, joten en ole sitä mieltä, että äidin pitäisi unohtaa itsensä. Tuntuu vain jotenkin kummalliselta, että se tärkein oma juttu on olla mahdollisimman hyvännäköinen. Ehkä teininä se onkin, mutta aikuisena naisena. Jollei sillä ulkonäöllä ole sitten selvää välinearvoa.

Mihin se kunto näissä kommenteissa aina unohtuu? Hyvällä ulkonäöllä ja kunnolla kompensoin sen, että jään vaille huomiota parisuhteessani. Ja kuten todettua, siitä voi olla muutakin etua. Ja onhan kyse ominaisuuksista, joita kaikki haluavat mutta harva jaksaa riittävästi panostaa. Ap

Juu, eli ajattelet näin: haluan olla hyvännäköinen ja hyvässä kunnossa, JOTTA... Mutta esität asian niin kuin tuota "jottaa" ei olisi olemassakaan. Pelkkä "oma mielihyvä" ei oikein tunnu uskottavalta. Juuri tuo "jotan" kieltäminen tuntuu tässä niin kummalliselta.

Ai ei tunnu uskottavalta tavoitella omaa mielihyvää? Väittäisin kyllä että kaikki ihmiset tavoittelevat sitä. Saavat sitä tosin vain eri asioista. Ap

Onhan se uskottavaa, mutta tuosta jotta-sanan ja oman mielihyvän välistä nyt puuttuu jotain. Neutraali asia ei muutu mielihyväksi itsekseen, vaan siihen pitää olla jokin selitys.

Ohis

Eivätkö kaikki haluaisi olla hyvännäköisiä ja hyväkuntoisia? Kaikilla vain ei motivaatio ja itsekuri riitä. Siinä selitys, on mahtavaa oikeasti onnistua jossain mitä kaikki tavoittelevat. Ap

Kyllä. Mutta minä ainakin voin ihan reippaasti sanoa, että haluan olla hyvännäköinen, että näytän muiden silmissä hyvältä ja hyväkuntoinen siksi, että jaksan tehdä asioita. Nuo asiat ovat minulle siis vain välineitä, eikä päämääriä ja sinänsä tuota minulle mielihyvää. Minulle ei esim olisi mitään iloa hyvännäköisyydestä, jos tietäisin, ettei kukaan minua koskaan näe.

Tuo on täysin turhaa hypoteettista spekulointia miettiä mitä tekisi, jos kukaan ei koskaan näkisi, kun väkisinkin näkee eikä saa olla yksin rauhassa silloinkaan kun haluaisi.

Tosin olen varma että siinäkin tapauksesa että kukaan muu ei näkisi mahdollisimman hyvä ulkonäkö tuottaisi minulle mielihyvää.

Ap

Vierailija
202/202 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas päätin tehdä kaikki valinnat tästä lähtien niin, että ne lisäävät tietojani, kehttävät älykkyyttäni ja parantavat luonnettani.

Olen mieluummin stevenhawking kuin jerekaralahti tai mikamyllylä.

Vain yksi noista on enää hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi