Mikä oli syy, minkätakia itkit viimeksi?
Ja milloin. Itse varmaan pari viikkoa sitten. Riitaa mieheni kanssa.
Kommentit (141)
Koska minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuolla sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuolla sunnuntaina.
Hyvä idea.
Itken eilen kaksi kertaa.
Samasta syystä.
Itkin, koska Malmin Prismassa kassalla ollut tummaihoinen poika ei saanut asiakkaita hihnalleen, vaikka muissa oli monien (4-8) ihmisten jono tämän, kauhean ydinsodan eli juhannuksen varalta kun täytyi ostaa makkaraa ja kaljaa.
Itkin, kun joku eläin jäi automme alle. En ehtinyt nähdä, mutta se taisi olla kettu. :( Olisin halunnut mennä katsomaan, miten sille kävi, mutta joka suuntaan oli kova liikenne ja missään ei voinut kääntyä. Takana tuli 2 rekkaa. Olen vähän herkkä ja tuntuu pahalta. Yksi yö heräsin hikimärkänä ja sydän jyskytti ja mielessä oli vaan kuva tuosta tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Itken eilen kaksi kertaa.
Samasta syystä.
Itkin, koska Malmin Prismassa kassalla ollut tummaihoinen poika ei saanut asiakkaita hihnalleen, vaikka muissa oli monien (4-8) ihmisten jono tämän, kauhean ydinsodan eli juhannuksen varalta kun täytyi ostaa makkaraa ja kaljaa.
Mutta sehän oli sun kannalta loistavaa, pääsit kassasta läpi jonottamatta 👍
Itkin, koska en tiedä voimmeko olla loppuelämää mieheni kanssa yhdessä, vaikka kumpikin haluaisi ja rakastamme toisiamme. Surettaa pienten lastemmekin vuoksi.
Super väsyneenä keskiviikkona murehdin tumpelon autohuollon vuoksi.
Naarmuja kaikissa alumiinivanteissa ja ruttu molemmilla puolilla helmassa.
Käyn vielä antamassa palautetta ja miehelle sanoin, ettei ole enää aihetta varata siihen liikkeeseen huolto aikaa.
Autoja saa, mutta ei anna hyvää kuvaa, että toisen omaisuutta kohdellaan huolimattomasti.
Varmaan vauva-arjen väsymystä, sitä, että tukiverkot asuu kaukana, ja sitä, että tekisi vain mieli antaa vauva viikonlopuksi jollekin ja tehdä jotain yksin tai miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyyttäni
Voimia sinne sinulle <3
Itkin kun uutisissa näytettiin sodassa haavottuneita ihmisiä ja pommitettuja rakennuksia.
Vierailija kirjoitti:
Itkin kun uutisissa näytettiin sodassa haavottuneita ihmisiä ja pommitettuja rakennuksia.
Et yhtään kauempaa itkun aihetta löytänyt.
En enää osaa itkeä juurikaan, koska menneet 5 vuottsa ovat olleet henkisesti niin raskaita.
Viimeksi kuukausi sitten, kun sain nuoren naisen sänkyyni, niin tunsin taas itseni ihmiseksi hetken ajan ja tuli ehkä muutama kyynel.
Olin palliatiivisessa olevan kaverini luona viimeistä kertaa.
M38
Kulli jäi oven väliin kyllä siinä kyynel vierähti.
Itkin kun lopetin tapailun aivan ihanan ihmisen kanssa.
Kun salkkarit ja kaunarit lopetetaan itkin ilosta.
Meinasin eilen tappaa itteni, kunnes eräs taho tuli siihen väliin...