Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli syy, minkätakia itkit viimeksi?

Vierailija
22.06.2018 |

Ja milloin. Itse varmaan pari viikkoa sitten. Riitaa mieheni kanssa.

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten oksettavasta ulkokuorestani ja siitä, miten rakkaudetonta elämäni tulee sen takia luultavasti olemaan.

Eilen tai tänään kävi vedet silmissä jostain, mutten muista enää mistä, luultavasti jostain itsekeskeisestä toivottomuuden tunteesta sekin.

Vierailija
22/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina itkin sydänsuruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus 10-vuotta sitten itkenyt. Ei vaan tule itkua. Sipulia leikatessa kyllä.

Vierailija
24/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tällä viikolla kun kävelin niillä paikoilla missä koirani kanssa aina kuljettiin.

Elokuussa tulee kolme vuotta kun hän lähti koirien taivaaseen.

Vierailija
25/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, kun mies pieraisi saunassa.

Vierailija
26/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love, Simon -elokuvaa katsoessa, päähenkilön keskusteluille vanhempiensa kanssa kaapistatulon jälkeen. Kysymys ei ollut niinkään kaapistatulosta liikuttumisesta, itse ole kolmikymppinen heteronainen, vaan siitä, kuinka päähenkilö on nyt vapaa kohtaamaan rakkauden. Itkin sitä, koska en itse tule todennäköisesti koskaan kokemaan sitä. Eli lähinnä forever alone -fiiliksiä, jotka yleensä pidän visusti piilossa ja vain silloin tällöin vähän itkeskelen, kun joku em. kaltainen juttu laukaisee hetkellisen itsesäälin.

Vierailija
27/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin miehen kertomuksen, miten olivat vaimonsa kanssa toimineet vakavien terveys-ongelmien aikana, miten pääsivät siitä yli, miten molemmat halusivat antaa itsestään toisen eduksi.

Kuten kaikki varmaan tietää, uhraus on ainoa oikea todiste rakkaudesta, ja minä ymmärsin, tunsin tästä kertomuksesta, etten ole ikinä kokenut vastaavaa. Etten tule ikinä kokemaan molemminpuolista rakkautta, niin syvää rakkautta mitä heillä oli. Vaikka suhteista on reilusti kokemusta, en usko että yksikään kumppanistani olisi toiminut kuten hänen kumppani, enkä tiedä olenko itsekään ollut yhtä omistautunut kumppanille missään vaiheessa. Ja nyt olen jo liian vanha, se laiva on seilannut.

Tämä oli pari vuotta sitten.

M39

Vierailija
28/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kastui silmät, kun katsoin jotain liikuttavaa videon pätkää instassa.

Harva se ilta itken, kun ikävöin mennyttä aikaa.

Vierailija
29/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n otsikossa olevan virheen takia...

Vierailija
30/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itke. Teen asioita.

Vierailija
31/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten. Riita poikaystävän kanssa, oli ihan hilkulla ettei erottu.

Vierailija
32/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin eilen syöpäosastolla.

Vierailija
33/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää aikuisen lapseni ongelmat ja hänen vastuuton käytös, joita myös häpeän.

En oikeastaan jaksa enää edes itkeä vaan solmussa koko ihminen alan olemaan.

Vierailija
34/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anthony Bourdainista katselin muisto filmin missä soi Season in the sun taustalla. En olis pystynyt olemaan parkumatta vaikka olis maksettu💔

Vierailija
35/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun oma lapsi haukkui läskiksi

Vierailija
36/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin eilen,olin surullinen tyttäreni kärsimysten takia.Hän on eroamassa narsistista miehestään.

Vierailija
37/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin tänään aamusella katsoessani lasteni kanssa Vaianaa. Koko ajan pidättelin laulujen aikana, mutta kyyneleet lopulta vain tulvahtivat, kun Vaiana kohtasi laavahirviön. Harvassa se (lasten)leffa, jonka aikana en itkisi ;')

Vierailija
38/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen niin väsynyt (oletettavasti raudanpuute) enkä vaan jaksa siivota. Koitin laittaa vaatteita kaappiin, mutta ei vaan pysty. Haluaisin siivota ja tehdä mieskin tyytyväiseksi, kun tulee juhannuksena kotiin illalla. Onneksi tässä on vielä aikaa ja yritän kerätä jostain voimia.

Vierailija
39/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärenipojan rippijuhlassa. Niin haikeeta.

Vierailija
40/141 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen itkin koska oli niin hirveät krampit kuukautisten takia ja jouduin kestämään töissä. Sinnittelin hiki valuen ja paruin tästä traumatisoituneena todella paljon kun pääsin kotiin.

Herrajumala! Tuollaista ei kuulu kestää! Onko sulla aina kipuja?

Olet varmasti koittanut erilaisia särkylääkkeitä? Jos normi särkylääkkeet ei auta niin käyt ehdottomasti lääkäriltä hakemassa apua kipuihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme