Hävettää mun läskit! Huomenna joudun lähtemään saareen mieheni timmien siskojen ja veljen vaimon naurettaviksi!
Syövät koko juhannuksen grilliherkkuja, sillejä ja muita kaloja kermassa ja majoneesissa sekä mansikkakakkua ja juovat drinksuja eivätkä paina kiloakaan yli 60 kg.
Mä olen 10 cm lyhyempi kuin he ja painan 85 kg.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Minulla läheinen sai juuri kuulla joutuvansa rinnanpoistoleikkaukseen ja yksi taliaivo itkee, kun terveet tissit on liian pienet. Voi juma.
Kukaan ei tietenkään toivo syöpää tai muuta sairautta itselleen tai muillekaan, mutta nämä asiat ei edes varsinaisesti liity toisiinsa. Tuolla logiikalla kukaan ei voisi ikinä valittaa tai olla pahoillaan mistään, koska jollakulla on aina asiat vielä huonommin. Monilla asiat on myös asiat h*lvetin paljon paremmin.
T. Pienirintainen Katkero
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne siskot sinun kilojasi katsovat.
Mieti sitä, että monet naiset (vaikka oletkin veljen vaimo) ovat tyytyväisiä kun muut ovat ulkonäöllisesti "alapuolella". Olet siis pidetty tyyppi ja tervetullut joukkoon, et ole kilpailija. Voivat jossain asiassa tuntea paremmuutta.
Jep, tämä on yksi niistä syistä, jonka vuoksi en mielelläni kaveeraa naisten kanssa. Kauniiden naisten kanssa en ole koskaan ollutkaan kaveri, mutta tavisten kylläkin ja joka kerta kun olimme käymässä jossain, oli päällä jokin hemmetin kilpailu ja mittelö ylemmyydestä. Ei, ei vaan voitu oleskella normaalisti, vaan aina täytyi kilpailla miesten suosiosta sellainen ällöttävän itseriittoinen ja omahyväinen virne naamalla läsnäollessani. Naiset tuntevat sairaalloista tyytyväisyyttä, jos ovat sen parivaljakon/joukon paremmannäköinen osapuoli ja joukossa on yksi todella ruma nainen, johon verrata itseään koko ajan. Todella oksettavaa käytöstä. En halua olla tällaisten itsekeskeisten pyrkyrien kanssa missään tekemisissä. Tämä siis jo tavisnaisporukoissa, kuvittele millaista se olisi, jos liikkuisin kauniiden ja hoikkien naisten seurassa? En uskalla edes kuvitella sitä nöyryytyksen ja häpeän määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
On sulla ainakin isommat tissit kuin niillä siskoilla.
Ei se paljoa lohduta jos muuten näyttää rantaan ajautuneelta hylkeeltä.
Väärin. Kyllä mies tykkää enemmän tisseistä kuin laihasta naisesta, sä olet varmasti aika herkku. Mukavaa juhannusta! Mies42v.
Niin, siinäs kuulitte. Tissit on kuitenkin aina lopulta se todellinen naiseuden mittari. Jos vaan tissit löytyy, ei ole mitään hätää.
T. Pienirintainen katkero
Minä olen hoikka ja pienitissinen ja aina on ollut miehiä jonossa ja TOSISSAAN ovat olleet kiinnostuneita MINUSTA eikä pelkästään siitä tai tästä. Olen kyllä ihan nättikin, että ei siinä..
Omaan kaveripiiriin kuuluu muutamia toitottajia, millainen naisen pitää olla ja heillä on poikkeuksetta huono itsetunto eikä naista. Mitäpä muuta tulee mieleen miehestä joka toitottaa mitä naisella pitää olla ja NE JOILLA EI OLE SITÄ MISTÄ MINÄ PIDÄN EIVÄT OLE NAISIA.
Huonoitsetunto, juntti, jotain noloa......
Kuvitelkaa nainen, joka kovaan ääneen toitottaa että miehellä pitää olla iso kulli ja pienikulliset ei ole miehiä lainkaan. Sitten sillä ei koskaan edes ole miestä. NOLO, juntti, idiootti... Kunpa tällaiset toitottajaihmiset tajuaisivat, kuinka noloja ovat. Ei kukaan ihminen, jolla on vientiä, joudu toitottamaan mitä haluaa.
No kiva, sinulla on sitten erilainen kokemus asiasta kuin minulla. Minulle on suoraan päin naamaa sanottu: et kelpaa, liian pienet rinnat.
No niin mullekin, samoin kuin vieressä olevalle ystävälle joku sanonut, että hyi läski, tai finninaamaiselle että v***u mikä pizzanaama, tai pitkälle tyypille et hyi hitto eihän tollasta amazonia yltäis ees panemaan ym. ym. KAIKKI saa kuulla jotain. Siksi onkin aivan ultrajunttia sanoa ääneen, mistä ei pidä, facessakin on vaikka ruokaryhmiä joissa ihmiset laittaa kuvia tekemistään ruuista, niin se aiheuttaa myötähäpeää jos jollain on pakkomielle ilmoittaa siihen, että hyi en tykkää. KETÄ KIINNOSTAA? En ymmärrä.
Ongelman ydin on kuitenkin edelleen siinä, että pienistä rinnoista ei siltikään pohjimmiltaan tykätä, vaikka sitä ei sanottaiskaan ääneen. Mutta onhan se toki ihan kohtuullista ja oikeudenmukaista, että kaksi rasvakasaumaa naisen rinnalla määrittelee naisen elämää ja kelpaavutta.
Suosittelen vaihtamaan nimimerkkiä katkerosta ääliöksi jos et ymmärrä että miehillä on mieltymyksiä yhtä monenlaisia kuin maailmassa on miehiäkin.
Minä puolestani suosittelen ottamaan realismin esille ja huomaamaan, että miesten naismaku on tosiasiassa hyvin suppea. Meinaatko, että vaikkapa median alituinen tissifetisismi, pienirintaisten väheksyntä ja tekotissit on olemassa ihan vain naisten omaksi iloksi?
T. Pienirintainen Katkero
Et ymmärrä sitä tosiasiaa, että ihmisten välillä on hyvinkin paljon eroavaisuuksia erilaisten prefrenssien suhteen. On paljon miehiä, joita ei haittaa yhtään naisen pienirintaisuus ja on myös niitä, jotka nimenomaan kyseisestä ulkonäköpiirteestä pitävät. Miksi tätä on niin vaikea käsittää? Kokonaisuus on aina se asia, joka ratkaisee, ei mitkään yksittäiset seikat. Kun johonkin ihmiseen oikein kunnolla tykästyy, ei silloin kukaan ajattele sen ihmisen mahdollisia virheitä tai puutteita. Se henkilö hyväksytään sellaisena kuin hän on. Kaikille löytyy omat ottajansa ja ihailijansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Väärin. Kyllä mies tykkää enemmän tisseistä kuin laihasta naisesta, sä olet varmasti aika herkku. Mukavaa juhannusta! Mies42v.
Niin, siinäs kuulitte. Tissit on kuitenkin aina lopulta se todellinen naiseuden mittari. Jos vaan tissit löytyy, ei ole mitään hätää.
Minä olen hoikka ja pienitissinen ja aina on ollut miehiä jonossa ja TOSISSAAN ovat olleet kiinnostuneita MINUSTA eikä pelkästään siitä tai tästä. Olen kyllä ihan nättikin, että ei siinä..
Omaan kaveripiiriin kuuluu muutamia toitottajia, millainen naisen pitää olla ja heillä on poikkeuksetta huono itsetunto eikä naista. Mitäpä muuta tulee mieleen miehestä joka toitottaa mitä naisella pitää olla ja NE JOILLA EI OLE SITÄ MISTÄ MINÄ PIDÄN EIVÄT OLE NAISIA.
Kuvitelkaa nainen, joka kovaan ääneen toitottaa että miehellä pitää olla iso kulli ja pienikulliset ei ole miehiä lainkaan. Sitten sillä ei koskaan edes ole miestä. NOLO, juntti, idiootti... Kunpa tällaiset toitottajaihmiset tajuaisivat, kuinka noloja ovat. Ei kukaan ihminen, jolla on vientiä, joudu toitottamaan mitä haluaa.
No kiva, sinulla on sitten erilainen kokemus asiasta kuin minulla. Minulle on suoraan päin naamaa sanottu: et kelpaa, liian pienet rinnat.
No niin mullekin, samoin kuin vieressä olevalle ystävälle joku sanonut, että hyi läski, tai finninaamaiselle että v***u mikä pizzanaama, tai pitkälle tyypille et hyi hitto eihän tollasta amazonia yltäis ees panemaan ym. ym. KAIKKI saa kuulla jotain. Siksi onkin aivan ultrajunttia sanoa ääneen, mistä ei pidä, facessakin on vaikka ruokaryhmiä joissa ihmiset laittaa kuvia tekemistään ruuista, niin se aiheuttaa myötähäpeää jos jollain on pakkomielle ilmoittaa siihen, että hyi en tykkää. KETÄ KIINNOSTAA? En ymmärrä.
Ongelman ydin on kuitenkin edelleen siinä, että pienistä rinnoista ei siltikään pohjimmiltaan tykätä, vaikka sitä ei sanottaiskaan ääneen. Mutta onhan se toki ihan kohtuullista ja oikeudenmukaista, että kaksi rasvakasaumaa naisen rinnalla määrittelee naisen elämää ja kelpaavutta.
Ongelman ydin on kuitenkin edelleen siinä, että ruskeista hiuksista ei siltikään pohjimmiltaan tykätä, vaikka ei sitä ei sanottaisikaan ääneen. Mutta onhan se toki ihan kohtuullista ja oikeudenmukaista, että karvojen väritys päälaella määrittelee naisen elämää ja kelpaavuutta.
Huomaatko miten idiootilta kuulostat? Jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä, ja suurin osa ei välitä paskaakaan.
Fiksuna ihmisenä varmasti käsität, ettei hiustenväriä, tai silmälaseja, niinkuin joku tuolla esitti, voi verrata tähän asiaan. Ne on helposti muutettavissa olevia asioita, ja hyvin harvalle edes erityisen merkittävä seikka, toisin kun rinnat.
Ei kaikkia miehiä todellakaan isot tissit kiihota, osa on persemiehiä ja osalle riittää ihan muut avut. Itselläni on pienet rinnat ja teini-iän häpeilyn jälkeen olen saanut asiasta lähinnä positiivisia kommentteja, ”ihanat käteen sopivat” jne. Itse haaveilen kyllä edes b-kupin rinnoista mutta silikoni-implantti tuntuu ikävältä ajatukselta. Mitä olen mieheni eksiä nähnyt kuvista niin ei ainakaan oma mieheni ole isojen rintojen perään ollut ennen minuakaan eli tyytymisestä ei ole kyse.
M kirjoitti:
Miten niin? Entinen työkaveri oli TODELLA tuhti, mutta A-kuppinen, jonka tiedän kun se aina harmitteli ettei löydy liivejä kun kuppi oli A ja ympärys metrin luokkaa.
Hoikalla voi olla isot ja lihavalla olemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Pää pystyyn. Älä pyytele anteeksi omaa olemustasi vaan pukeudu kauniisti, hymyile ja kohtele itseäsi hyvin. Surkeinta ja ärsyttävintä on ihminen, joka vihaa itseään.
Miehesi on valinnut sinut ja sinä kelpaat. Jos haluat laihtua, pyydä miestäsi kannustamaan ja tsemppaamaan sinua. Äläkä sitten loukkaannu, kun hän sanoo, että nyt tämän päivän kalorit on syöty.
Lohdutan sinua jos näet tämän. Mieheni laihdutti noin 70 kiloa ja on nyt hoikka, kova itsekuri, minä laihdutin 30 kiloa ja nyt olemme hoikkia molemmat, minun kestää vetää herkkuja koska syön verenpainelääkettä joka ei lihota, tabuja, verensokerini on normaali mutta lääkärin mielestä jatkan lääkettä, en tiedä olenko nyt onnellinen. Naama on kurpahtanut, samoin rinnat. Olen kylläkin 50 vuotias kohta. Mutta kannattaa miettiä mikä sinusta on onnellisinta, ei ne läskit aina ole rumaa. Ennen olin pyöreä rintainen, kiinteä poskinen mutta iso mahainen, nyt ei ole kuin timmivartalo ja kärsineen näköinen naama.
Harva ihminen jaksaa välittää muiden kiloista. Teet toki itse niistä kiloista itsellesi ”mörön” mutta lupaan räettei kukaan muu jaksa niitä murehtia. Nyt vaan juhannusmieli päälle ja pidä hauskaa. Olet ihan yhtä arvokas ja tärkeä ihminen kuin kaikki muutkin <3
Hei olen samankokoinen kun sinä. Miehet tykkää minusta, on reittä pyllyä ja isot tissit :D otat rennon ja iloisen asenteen ja kannat itsesi ylpeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sunkaan paino niin toivoton ole. Jouluna voit olla yhtä hoikka kuin hekin, jos vain haluat. Ota vaikka Fatsecret sovellus käyttöön puhelimeesi ja vältä hiilareita, niin ei tuu liikaa mielitekoja.
Olen yrittänyt sataa diettiä ja aina retkahdan tai kilot tulevat tuplana takaisin. Oikeesti, olen 167 cm pitkä ja painan 85 kg.
Siellä saaressa täytyy olla kesäisissä vaatteissa ja kaikki muut ovat pitkiä ja laihoja ja kauniita paitsi minä.
Ahdistaa.
Älä sure! On meitä sinua isompiakin, minä olen 168 cm ja painan 104 kg.
Lopeta netissä uliseminen ja tee asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Mullakin on pienet tissit, painan vaan 48kg meinaa ja oon tosi siro. Vietiä on riittänyt ja oma mieheni jumaloi mua, ja se riittää. Oon kuullut kyl pari kertaa mun tissien koosta mut vaan joiltain superjunteilta ikisinkkumiehiltä baarissa :D Eli en ole ottanut itseeni, vaan ajatellut et jotain omaa pahaa oloaan tuo purkaa. Pieni tai iso, yhtälailla voi olla kaunis, ja makuja on monia. Mä ainakin itse tykkään just siroudestani, kun mulla ei niitä rintoja niin paljon ole. Tosin ne on sitten terhakkaat ja sopusuhtaiset mun vartalon suhteen ja miehenikin tykkää just siitä. Varmasti monet tykkää sinusta just sellasena kun oot, oot nyt tehnyt tuollaisen pakkomielteen siun rintojen koosta itsellesi. Tosiaan, kaikki saa jostain kuulla. Jos et meinaa löytää miestä voi johtua ennemminkin itsevarmuuden ja arvostuksen puutteesta kun jonkun kehonosan koosta.. Mua ärsytti sun kommentti kuinka naisen arvo määräytyy rintojen koon mukaan? Really?
Ymmärrän sua ap. Pyöreä / hiukan pullea ihminen tuntee itsensä läskiksi sellaisten timmien tikkuja rinnalla. Ja jos omia "läskejään" erehtyy päivittelemään, nämä tikut päivittelee kuinka tuntematon joskus vuosia sitten päivitteli kuinka joku voi olla niin timmissä kunnossa ja kuinka he eivät millään liho jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sunkaan paino niin toivoton ole. Jouluna voit olla yhtä hoikka kuin hekin, jos vain haluat. Ota vaikka Fatsecret sovellus käyttöön puhelimeesi ja vältä hiilareita, niin ei tuu liikaa mielitekoja.
Olen yrittänyt sataa diettiä ja aina retkahdan tai kilot tulevat tuplana takaisin. Oikeesti, olen 167 cm pitkä ja painan 85 kg.
Siellä saaressa täytyy olla kesäisissä vaatteissa ja kaikki muut ovat pitkiä ja laihoja ja kauniita paitsi minä.
Ahdistaa.
Olen samanpituinen. Jouluna painoin 77 kg. Nyt 65 kg ja loppulukua ei ole vielä nähty. Näin hoikassa kunnossa en ole ollut sitten, kun joskus -90-luvulla. Kaikille ihmettelijöille olen sanonut, että sitä se rakkaudettomuus teettää.! Mies nimittäin ilmoitti tuossa alkuvuodesta, ettei enää rakasta...
Kiitos kannustuksesta ja ihanan paljon terkuja tältä Turun saaresta!!!
Ihana herätä
Aamuun kono juhannua edessä! Ennen anna nouden muidujen pilata mun fiiliksiä mitenkään. Sielläjän istuvat terassilla ktaanin päällä ihot pinkeenä kun minä juon skumppaa rantaaalloisaa!
Ihania hymiöitä kaikillw ketjuun kurjoitraneille!!
Luvassa on siis oikea kesäinen sääristöristeily, heh, heh...
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustuksesta ja ihanan paljon terkuja tältä Turun saaresta!!!
Ihana herätä
Aamuun kono juhannua edessä! Ennen anna nouden muidujen pilata mun fiiliksiä mitenkään. Sielläjän istuvat terassilla ktaanin päällä ihot pinkeenä kun minä juon skumppaa rantaaalloisaa!Ihania hymiöitä kaikillw ketjuun kurjoitraneille!!
Mikset sinäkin mene jutustelemaan ja pitämään hauskaa muiden seuraa? Ongelma ei ole ulkomuotosi, vaan ikävä asenteesi muita kohtaan.
Suomen kesässä pystyy onneksi peittelemään läskinsä eikä tarvitse uikkareissa niitä esitellä kun harvoin on niin helle. Tekosyitäkin voi keksiä, kipeä olo niin voi olla sisällä, tai käy lenkillä aina kun muut makaa rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs lähdet sinne, eihän sun kilot yllätyksenä tulleet.
Mies haluaa viettää juhannusta perheensä kesäpaikalla Turunmaan saaristossa. Joulut taas ollaan aina mun porukoilla Itä-Suomessa.
Ymmärrän hyvin et hän haluaa tavata perhettään. Mutta minua hävettää kun olen tällainen lyllerö taikinanaama ja hänen sukulaiset ovat pitkiä, laihoja ja ruskeita.
Saisiko vielä lisää tuntomerkkejä?
T: Turunmaan saaristossa perheen kesäpaikalla mökkeilijä
Fiksuna ihmisenä varmasti käsität, ettei hiustenväriä, tai silmälaseja, niinkuin joku tuolla esitti, voi verrata tähän asiaan. Ne on helposti muutettavissa olevia asioita, ja hyvin harvalle edes erityisen merkittävä seikka, toisin kun rinnat.