Hävettää mun läskit! Huomenna joudun lähtemään saareen mieheni timmien siskojen ja veljen vaimon naurettaviksi!
Syövät koko juhannuksen grilliherkkuja, sillejä ja muita kaloja kermassa ja majoneesissa sekä mansikkakakkua ja juovat drinksuja eivätkä paina kiloakaan yli 60 kg.
Mä olen 10 cm lyhyempi kuin he ja painan 85 kg.
Kommentit (103)
Jos joku ihminen on oikeasti niin moukkamainen idiootti, että nauraa toisen vartalolle/painolle, ei tämän mielipiteestä tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se, mitä syö juhannuksen aikana, vaan se, mitä syö aina juhannuksien välissä. Asia on ihan omissa käsissäsi.
Jotku vaan lihoo herkemmin.. jotku ei liho vaikka söis mitä.. Nauti siellä olosta ja toisten seurasta. Se mitä on sisällä ja miten toisia kohtelee on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
On sulla ainakin isommat tissit kuin niillä siskoilla.
Ei se paljoa lohduta jos muuten näyttää rantaan ajautuneelta hylkeeltä.
Väärin. Kyllä mies tykkää enemmän tisseistä kuin laihasta naisesta, sä olet varmasti aika herkku. Mukavaa juhannusta! Mies42v.
Niin, siinäs kuulitte. Tissit on kuitenkin aina lopulta se todellinen naiseuden mittari. Jos vaan tissit löytyy, ei ole mitään hätää.
T. Pienirintainen katkero
Minä olen hoikka ja pienitissinen ja aina on ollut miehiä jonossa ja TOSISSAAN ovat olleet kiinnostuneita MINUSTA eikä pelkästään siitä tai tästä. Olen kyllä ihan nättikin, että ei siinä..
Omaan kaveripiiriin kuuluu muutamia toitottajia, millainen naisen pitää olla ja heillä on poikkeuksetta huono itsetunto eikä naista. Mitäpä muuta tulee mieleen miehestä joka toitottaa mitä naisella pitää olla ja NE JOILLA EI OLE SITÄ MISTÄ MINÄ PIDÄN EIVÄT OLE NAISIA.
Huonoitsetunto, juntti, jotain noloa......
Kuvitelkaa nainen, joka kovaan ääneen toitottaa että miehellä pitää olla iso kulli ja pienikulliset ei ole miehiä lainkaan. Sitten sillä ei koskaan edes ole miestä. NOLO, juntti, idiootti... Kunpa tällaiset toitottajaihmiset tajuaisivat, kuinka noloja ovat. Ei kukaan ihminen, jolla on vientiä, joudu toitottamaan mitä haluaa.
No kiva, sinulla on sitten erilainen kokemus asiasta kuin minulla. Minulle on suoraan päin naamaa sanottu: et kelpaa, liian pienet rinnat.
No niin mullekin, samoin kuin vieressä olevalle ystävälle joku sanonut, että hyi läski, tai finninaamaiselle että v***u mikä pizzanaama, tai pitkälle tyypille et hyi hitto eihän tollasta amazonia yltäis ees panemaan ym. ym. KAIKKI saa kuulla jotain. Siksi onkin aivan ultrajunttia sanoa ääneen, mistä ei pidä, facessakin on vaikka ruokaryhmiä joissa ihmiset laittaa kuvia tekemistään ruuista, niin se aiheuttaa myötähäpeää jos jollain on pakkomielle ilmoittaa siihen, että hyi en tykkää. KETÄ KIINNOSTAA? En ymmärrä.
Ongelman ydin on kuitenkin edelleen siinä, että pienistä rinnoista ei siltikään pohjimmiltaan tykätä, vaikka sitä ei sanottaiskaan ääneen. Mutta onhan se toki ihan kohtuullista ja oikeudenmukaista, että kaksi rasvakasaumaa naisen rinnalla määrittelee naisen elämää ja kelpaavutta.
:'D
Samoin kuin aloittaja, lopeta sinäkin tuo märinä ja hyväksy itsesi, niin muutkin hyväksyvät. Kyllä lopulta ihan muut asiat määrittelee kelpaavuuden kuin läskikasaumat. Esim. aivosolujen kasauma. Kuljet väärissä paikoissa jos kaikki sulle toitottavat, ettet kelpaa. Mullakin oli mies, joka tykkäsi (myös) isoista tisseistä. Suluissa tuo myös siksi, että oli ensimmäinen tissimies mulla, muut tykkäsi mun upeasta perseestä ja se on jopa omasta mielestäni hyvä. En minäkään tykännyt kaikesta hänessä, mutta selvästi tarpeeksi kun kerran seurusteltiin.
:’D
Nyt tuli kyllä taas niin korneja latteuksia, etten jaksa edes aloittaa sen enempää. Minun ajatukseni e i v ä t voi muuttaa toisten ihmisten mieltymyksiä ja makua suuntaan tai toiseen.
T.Pienirintainen katkero
Laita kuva sun pikkutisuista.
Mitens ne omi ne alkot auli tänä??!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sunkaan paino niin toivoton ole. Jouluna voit olla yhtä hoikka kuin hekin, jos vain haluat. Ota vaikka Fatsecret sovellus käyttöön puhelimeesi ja vältä hiilareita, niin ei tuu liikaa mielitekoja.
Olen yrittänyt sataa diettiä ja aina retkahdan tai kilot tulevat tuplana takaisin. Oikeesti, olen 167 cm pitkä ja painan 85 kg.
Siellä saaressa täytyy olla kesäisissä vaatteissa ja kaikki muut ovat pitkiä ja laihoja ja kauniita paitsi minä.
Ahdistaa.
Hoikkaa kroppaa ei saavuta millään dieeteillä vaan pysyvillä elämäntapamuutoksilla. Joillekin se on helpompaa kuin toisille, muttei kellekään mahdotonta. Älä lannistu retkahduksista, niitä tulee väistämättä. Jokainen retkahdus jonka jälkeen jatkat luovuttamatta on iso voitto, jolla on paljon enemmän merkitystä kuin itse lipsahduksella.
Lisäkilot eivät kuitenkaan tee sinusta automaattisesti vähemmän viehättävää. Charmikkuus ja ilo kumpuavat sisältä. Voit pukeutua niin, että tunnet olosi mukavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Väärin. Kyllä mies tykkää enemmän tisseistä kuin laihasta naisesta, sä olet varmasti aika herkku. Mukavaa juhannusta! Mies42v.
Niin, siinäs kuulitte. Tissit on kuitenkin aina lopulta se todellinen naiseuden mittari. Jos vaan tissit löytyy, ei ole mitään hätää.
Minä olen hoikka ja pienitissinen ja aina on ollut miehiä jonossa ja TOSISSAAN ovat olleet kiinnostuneita MINUSTA eikä pelkästään siitä tai tästä. Olen kyllä ihan nättikin, että ei siinä..
Omaan kaveripiiriin kuuluu muutamia toitottajia, millainen naisen pitää olla ja heillä on poikkeuksetta huono itsetunto eikä naista. Mitäpä muuta tulee mieleen miehestä joka toitottaa mitä naisella pitää olla ja NE JOILLA EI OLE SITÄ MISTÄ MINÄ PIDÄN EIVÄT OLE NAISIA.
Kuvitelkaa nainen, joka kovaan ääneen toitottaa että miehellä pitää olla iso kulli ja pienikulliset ei ole miehiä lainkaan. Sitten sillä ei koskaan edes ole miestä. NOLO, juntti, idiootti... Kunpa tällaiset toitottajaihmiset tajuaisivat, kuinka noloja ovat. Ei kukaan ihminen, jolla on vientiä, joudu toitottamaan mitä haluaa.
No kiva, sinulla on sitten erilainen kokemus asiasta kuin minulla. Minulle on suoraan päin naamaa sanottu: et kelpaa, liian pienet rinnat.
No mitä hittoa? Mulle on sanottu, että oisit muuten ihan nätti, mutta kun on noi silmälasit. Eikai kukaan, etenkään aikuinen ihminen, ota tosissaan tällaisia törttöjen letkautuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen avannut jo viinipänikän, sidukat meni eilen kärvistellessä....
Mies tulee työmatkalta 12 jälkeen ja lähetään kohti turunmaan saarta. Otan tukevat pohjat niin ei vituta niin raskaaksi!
Täytyy vaan käydä alkossa kun oin juonut aika paljon meidän juhannusjuomia tässä vikon aikana ;D
Ap
Melko hyvä provo. Turha kai niitä lisäkiloja ihmetellä jos kiskoo koko juhannusviikonki ahdistukseensa siideriä, jossa on ainakin 600 kaloria litrassa. Vika on kyllä ainoastaan pään sisällä, ahdistus pitää käsitellä puhumalla ja ajattelemalla eikä syömällä ja juomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
No niin mullekin, samoin kuin vieressä olevalle ystävälle joku sanonut, että hyi läski, tai finninaamaiselle että v***u mikä pizzanaama, tai pitkälle tyypille et hyi hitto eihän tollasta amazonia yltäis ees panemaan ym. ym. KAIKKI saa kuulla jotain. Siksi onkin aivan ultrajunttia sanoa ääneen, mistä ei pidä, facessakin on vaikka ruokaryhmiä joissa ihmiset laittaa kuvia tekemistään ruuista, niin se aiheuttaa myötähäpeää jos jollain on pakkomielle ilmoittaa siihen, että hyi en tykkää. KETÄ KIINNOSTAA? En ymmärrä.
Ongelman ydin on kuitenkin edelleen siinä, että pienistä rinnoista ei siltikään pohjimmiltaan tykätä, vaikka sitä ei sanottaiskaan ääneen. Mutta onhan se toki ihan kohtuullista ja oikeudenmukaista, että kaksi rasvakasaumaa naisen rinnalla määrittelee naisen elämää ja kelpaavutta.
Ongelman ydin on kuitenkin edelleen siinä, että ruskeista hiuksista ei siltikään pohjimmiltaan tykätä, vaikka ei sitä ei sanottaisikaan ääneen. Mutta onhan se toki ihan kohtuullista ja oikeudenmukaista, että karvojen väritys päälaella määrittelee naisen elämää ja kelpaavuutta.
Huomaatko miten idiootilta kuulostat? Jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä, ja suurin osa ei välitä paskaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Suosittelen vaihtamaan nimimerkkiä katkerosta ääliöksi jos et ymmärrä että miehillä on mieltymyksiä yhtä monenlaisia kuin maailmassa on miehiäkin.
Minä puolestani suosittelen ottamaan realismin esille ja huomaamaan, että miesten naismaku on tosiasiassa hyvin suppea. Meinaatko, että vaikkapa median alituinen tissifetisismi, pienirintaisten väheksyntä ja tekotissit on olemassa ihan vain naisten omaksi iloksi?
T. Pienirintainen Katkero
Ongelmasi ei ole pienet rinnat, vaan itsesäälissä piehtarointi, ei kukaan sellaista jaksa katsella pidemmän päälle. Minulla ei ole edes kaikkia raajoja, mutta silti ei ole ikinä ollut pulaa miesseurasta. Nyt vähän valoja päälle, asiasi voisivat olla paljon huonomminkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitens ne omi ne alkot auli tänä??!!!
Meni 12 kiinni.
Minulla läheinen sai juuri kuulla joutuvansa rinnanpoistoleikkaukseen ja yksi taliaivo itkee, kun terveet tissit on liian pienet. Voi juma.
Tässä kelissä kesäiset vaatteet voi jättää suosiolla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kelissä kesäiset vaatteet voi jättää suosiolla kotiin.
Tulee vielä kylmempi jos jättää vaatteet kotiin.
No sinä olet se suloinen pullukka. Nauti siitä! Eikö olisi tylsää, jos kaikki olisivat pitkiä, hoikkia ja ruskeita. Miehesi ei selvästi sellaista kaipaa. Laita kivat vaatteet päälle ja nauti olostasi.
Enää ei taida ehtiä käydä rasvaimussa Tallinnassa.
Ryhdistäydy. Ihme ulinaa. Liekö syy kiloillekkin. Mutkun mutkun...
Hehe, ei taida olla ajankäytön kans ongelmia kun ap sammuu ennen kun pääsee mökille :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne tietää miltä sä näytät olit paikalla tai et. Vaikee uskoo, että sukulaiset viittis millekää ulkonäölle naureskella, eivät luultavasti ees ajattele asiaa.
Meitä oli aikoinaan 6 sisarusta ja 4 veljen kumppanit mökillä. Koskaan ei arvosteltu toistemme painoa tai ylipäänsä ulkonäköä. Oli niin paljon muuta puhumista ja tekemistä. Saunassa kävimme naiset ja lapset yhdessä, ja miehet ja isommat pojat yhdessä. En ole sekasaunonut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sunkaan paino niin toivoton ole. Jouluna voit olla yhtä hoikka kuin hekin, jos vain haluat. Ota vaikka Fatsecret sovellus käyttöön puhelimeesi ja vältä hiilareita, niin ei tuu liikaa mielitekoja.
Olen yrittänyt sataa diettiä ja aina retkahdan tai kilot tulevat tuplana takaisin. Oikeesti, olen 167 cm pitkä ja painan 85 kg.
Siellä saaressa täytyy olla kesäisissä vaatteissa ja kaikki muut ovat pitkiä ja laihoja ja kauniita paitsi minä.
Ahdistaa.
Tänä juhanuksena tuskin tarvitsee hellemekkoa ottaa mukaan.
On sulla ongelmat voi vittu! SIIS VOI VITTU!