Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää mun läskit! Huomenna joudun lähtemään saareen mieheni timmien siskojen ja veljen vaimon naurettaviksi!

Vierailija
21.06.2018 |

Syövät koko juhannuksen grilliherkkuja, sillejä ja muita kaloja kermassa ja majoneesissa sekä mansikkakakkua ja juovat drinksuja eivätkä paina kiloakaan yli 60 kg.

Mä olen 10 cm lyhyempi kuin he ja painan 85 kg.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sunkaan paino niin toivoton ole. Jouluna voit olla yhtä hoikka kuin hekin, jos vain haluat. Ota vaikka Fatsecret sovellus käyttöön puhelimeesi ja vältä hiilareita, niin ei tuu liikaa mielitekoja.

Vierailija
2/103 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sunkaan paino niin toivoton ole. Jouluna voit olla yhtä hoikka kuin hekin, jos vain haluat. Ota vaikka Fatsecret sovellus käyttöön puhelimeesi ja vältä hiilareita, niin ei tuu liikaa mielitekoja.

Olen yrittänyt sataa diettiä ja aina retkahdan tai kilot tulevat tuplana takaisin. Oikeesti, olen 167 cm pitkä ja painan 85 kg.

Siellä saaressa täytyy olla kesäisissä vaatteissa ja kaikki muut ovat pitkiä ja laihoja ja kauniita paitsi minä.

Ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lähdet sinne, eihän sun kilot yllätyksenä tulleet.

Vierailija
4/103 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun mies oo kilot nähny jo ja silti tykkää 😊 tuskin se omia siskoja sillä silmällä kattoo

Vierailija
5/103 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs lähdet sinne, eihän sun kilot yllätyksenä tulleet.

Mies haluaa viettää juhannusta perheensä kesäpaikalla Turunmaan saaristossa. Joulut taas ollaan aina mun porukoilla Itä-Suomessa.

Ymmärrän hyvin et hän haluaa tavata perhettään. Mutta minua hävettää kun olen tällainen lyllerö taikinanaama ja hänen sukulaiset ovat pitkiä, laihoja ja ruskeita.

Vierailija
6/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 ja painoindeksi ylipainoinen, mutta silti olen hoikka... miten se on mahdollista? Nyt treenaamaan hei.

Vierailija
7/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, mitä syö juhannuksen aikana, vaan se, mitä syö aina juhannuksien välissä. Asia on ihan omissa käsissäsi.

Vierailija
8/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää pystyyn. Älä pyytele anteeksi omaa olemustasi vaan pukeudu kauniisti, hymyile ja kohtele itseäsi hyvin. Surkeinta ja ärsyttävintä on ihminen, joka vihaa itseään.

Vierailija
9/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto on paljon suurempi ulkonäköhaitta kuin vähän läskiä perseessä. Eiköhän miehesi olisi ottanut pitkää hoikkeliinia, jos olisi sellaisen halunnut. Selkä suoraksi, kivat vaatteet päälle (ei mitään kesähepeniä, saaristossa tulee ja on kylmä tänään), ja hymy naamalle... sitten menoksi.

Vierailija
10/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne sisarukset sulle nauraa. Tai jos nauraa, niin älä helkkarissa lähde mukaan. Miettisin kyllä myös parisuhdetta, jos mies sallii sisarustensa naureskelun.

Vierailija
11/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität siitä mitä muut ajattelevat kropastasi (tai ajattelevatko mitään)? Se on tärkeintä, mitä SINÄ ajattelet. Opettele hyväksymään itsesi, rakastamaan vartaloasi kurveineen päivineen.

Monet ihmiset ovat vankilassa elämässään, sillä ajattelevat sitä mitä muut ajattelevat:

*Vaikka olisi karmiva liitto: "Mitähän ihmisetkin ajattelevat jos eroan?"

*Ikävä työ: "Mitähän kaikki ajattelevat jos irtisanon itseni töistä?

* Tekisi mieli makoilla pihalla bikineissä: Mitähän naapuritkin ajattelevat jos näkevät?

Älä jää mielen vankilaan, vaan nauti elämästä! Olet kaunis, ihana ja ihmeellinen, paras juuri omana itsenäsi!

Taianomaista juhannusta!

Vierailija
12/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ainakin isommat tissit kuin niillä siskoilla.

Vierailija
13/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herkutella juhannuksena ja syödä terveellisesti vuoden muut 364 päivää. Tai sitten voi tehdä toisinpäin. Ihan itse saa päättää.

Vierailija
14/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ei se paljoa lohduta jos muuten näyttää rantaan ajautuneelta hylkeeltä.

Vierailija
15/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Ei se paljoa lohduta jos muuten näyttää rantaan ajautuneelta hylkeeltä.

Jos paikalla tissimiehiä alkaa varmasti lohduttamaan yöllä humalassa sekasaunassa.

Vierailija
16/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?!?!? Mä kirjoitin tohon edelle et olen muka 167 cm?!?! Mut olen 162 cm siis ja painoa on se 85 kg.

Alan ottaa sidukkaa ja viiniä hyvissä ajoin niin kestän.

Ap

Vierailija
17/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hoikka ja saan syödä mitä haluan, koskaan ei ole tarvinnut miettiä. Siskoni taas on näitä ihmisiä, jotka lihovat kun vilkaisevatkin kakkua ja vaikkei vilkaisisikaan.

Olemme molemmat siis kasvaneet siihen, että ihmisiä on erilaisia ja meillä molemmilla on omat ongelmamme elämässä sekä ulkonäön suhteenkin.

No, jos olen seurassa jossa on esim. yksi pulska (jota en tunne) ja loput tällaisia hoikkia, niin olen huomannut että se aiheuttaa sellaista "suodatin suuhun ja mieti mitä sanot " ym., jutuista poistuu rentous ihan siksi, että ei vahingossa loukkaisi tätä lihavaa. Jos hoikka nauraa, että oon syönyt kohta puolet tosta kakusta yksin, niin siihen pitää varoa sanomasta edes vitsillä, että varo vaan huomenna se näkyy sun perseessä. Ei tällaisia tosissaan mietitä, mutta samoin ne on hyviä vitsejä kuin lihavienkin mielestä toisilleen. Mutta hoikat ja lihavat on nyt luokiteltu eri "joukkioihin" ja niitä ei voi yhdistää. Näin kärjistetysti. 

Olemme siskoni kanssa varmasti harvinaisuuksia, että emme ensimmäisenä lyttää toisia ulkonäön perusteella ja se oikeasti AHDISTAA MUA.

Mistä aloittajakin tietää, että nuo siskot ajattelevat edes samoin kuin aloittaja itse????? Kunhan olet päättänyt niin, koska itse olet tuollainen ulkonköäön ympärillä pyörivä... Ja voin sanoa, että silloin kun olin kauneimmillani ja oikeasti aika simsakka pakkaus, niin silloin olen vähiten ajatellut kenenkään ulkonäköä, edes omaani. Mietipä sitä.

Vierailija
18/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse hoikka ja saan syödä mitä haluan, koskaan ei ole tarvinnut miettiä. Siskoni taas on näitä ihmisiä, jotka lihovat kun vilkaisevatkin kakkua ja vaikkei vilkaisisikaan.

Olemme molemmat siis kasvaneet siihen, että ihmisiä on erilaisia ja meillä molemmilla on omat ongelmamme elämässä sekä ulkonäön suhteenkin.

No, jos olen seurassa jossa on esim. yksi pulska (jota en tunne) ja loput tällaisia hoikkia, niin olen huomannut että se aiheuttaa sellaista "suodatin suuhun ja mieti mitä sanot " ym., jutuista poistuu rentous ihan siksi, että ei vahingossa loukkaisi tätä lihavaa. Jos hoikka nauraa, että oon syönyt kohta puolet tosta kakusta yksin, niin siihen pitää varoa sanomasta edes vitsillä, että varo vaan huomenna se näkyy sun perseessä. Ei tällaisia tosissaan mietitä, mutta samoin ne on hyviä vitsejä kuin lihavienkin mielestä toisilleen. Mutta hoikat ja lihavat on nyt luokiteltu eri "joukkioihin" ja niitä ei voi yhdistää. Näin kärjistetysti. 

Olemme siskoni kanssa varmasti harvinaisuuksia, että emme ensimmäisenä lyttää toisia ulkonäön perusteella ja se oikeasti AHDISTAA MUA.

Mistä aloittajakin tietää, että nuo siskot ajattelevat edes samoin kuin aloittaja itse????? Kunhan olet päättänyt niin, koska itse olet tuollainen ulkonköäön ympärillä pyörivä... Ja voin sanoa, että silloin kun olin kauneimmillani ja oikeasti aika simsakka pakkaus, niin silloin olen vähiten ajatellut kenenkään ulkonäköä, edes omaani. Mietipä sitä.

Kirjoititpa mukavasti. Kiva lukea tällaista, kun paljon tulee noita läski-haukkumaviestejä.

Vierailija
19/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne siskot sinun kilojasi katsovat.

Mieti sitä, että monet naiset (vaikka oletkin veljen vaimo) ovat tyytyväisiä kun muut ovat ulkonäöllisesti "alapuolella". Olet siis pidetty tyyppi ja tervetullut joukkoon, et ole kilpailija. Voivat jossain asiassa tuntea paremmuutta.

Vierailija
20/103 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tietää miltä sä näytät olit paikalla tai et. Vaikee uskoo, että sukulaiset viittis millekää ulkonäölle naureskella, eivät luultavasti ees ajattele asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan