Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette minun suuresta kusetuksesta? Koskee miestäni

Vierailija
21.06.2018 |

Eli minulla on ollut vakava sairaus (syöpä),joka on leikattu ja olen ns.terve. Kuitenkin väitän miehelleni sopivissa kohdissa, että minulla on kauheita kipuja.
Esimerkiksi,jos mies on lähdössä jonnekkin vaikka kavereidensa kanssa,niin sanon ihan pokkana, että mene ihmeessä , että kyllä pärjään näiden kipujen kanssa. Ja luonnollisesti mieheni ei sitten lähdekkään,koska ei halua jättää minua yksin.

Tai jos hän on jossain pitämässä hauskaa,niin saatan laittaa viestiä "piä kulta hauskaa=) pärjään kyllä ,vaikka kipuja taas on". Hän tulee yleensä melko pian kotiin "hoitamaan" minua.

Näitä esimerkkejä on satoja. Missä käytän asiaa hyväksi. Olenko täysin kusipää? Vai teenkö oikein,kun haluan pitää miehen itselläni.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin ja toivon sydämestäni tämän olevan vitsi. Surkea sellainen.

Taisit valitettavasti saada mt-ongelman sairautesi myötä.

Vierailija
22/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole trolli tai vitsi. Ikävää, että täällä aina kaikki asiat nimetään trolliksi tai vitsiksi. En osaa sanoa ,olenko tullut hulluksi sairauden jälkeen. Vai olenko ollut sellainen ja se on tullut vasta nyt ilmi? 

Huomenna on Juhannus ja mua vituttaa. Ollaan menossa kavereiden mökille yhdessä, eikä vois vähempää kiinnostaa. Kuitenkin miehen keskittyminen on pelkästään ihan muualla kuin minussa. Lapset jää mummolaan.

Olisin halunnut olla vaan kahdestaan.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, yököttävää. Mieheni vahingossa (syöpä) teki samaa, kunnes sanoin asiasta. Ymmärsi, kun asiasta puhuttiin. Mutta sinä teet tätä tahallasisi, iksi?

En tiedä. Kuitenkaan en osaa lopettaa, Ap

Vierailija
24/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan mieheni ei ole edes sanonut mitään. Ja tuskin se mitään muuttaisi. AP

Vierailija
25/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille kävi noin. Kaverini oli epäillyt valesairastamista jo jonkin aikaa. Muija taas kerran valitteli sairauttaan ja olisi pitänyt jättää kalareissu viikonlopulle tekemättä. Kaveri aikansa vonkasi ja suuren syylistämisen jälkeen pääsikin lähtemään. Joutui tekemään keskikokoisen lupauksen vastineeksi, koska hän lähes sänkypotilaana joutui kärsimään yksin sunnuntaihin saakka.

No perjantaina lähtö koitti ankaran syyllistämisen jälkeen.  Todellisuudessa kaveri tuli mun luo yöksi, jonka jälkeen mentiin suorittamaan kevyttä vakoilua. Paljastui, että muija oli takapihalla ystävänsä kanssa juomassa siideriä ja ottamassa aurinkoa terveenä kuin pukki.

Erohan siitä tuli. Kaverini kärsii asiasta vieläkin, vaikka tuosta on kulunut jo useampi vuosi.

Vierailija
26/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että aloittaja kertoo itsestään. Oletko oikeasti se mies, joka epäilet vaimoasi, ja yrität yllyttää jotakuta tunnustamaan saman, vai joku miehen läheinen, joka pelkää, että miestä käytetään hyväksi?

Vierailija
27/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen muija. Vaivana sillä oli epilepsia, joka tuppasi puhkeamaan aina jos jokin ei sitä miellyttänyt. Kaksi julmaa vuotta kärsin tota kidutusta ennenkuin suostuin myöntämään totuuden. Jätin sen ja elämä muuttui paremmaksi.

Vierailija
28/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, yököttävää. Mieheni vahingossa (syöpä) teki samaa, kunnes sanoin asiasta. Ymmärsi, kun asiasta puhuttiin. Mutta sinä teet tätä tahallasisi, iksi?

En tiedä. Kuitenkaan en osaa lopettaa, Ap

Mitä jos pyytäisit mieheltä niitä asioita joita suhteessa mieheltä kaipaat?

Miksi lähteä mökille ystävien kanssa jos ei tahdo? Eikö helpompaa olisi sanoa miehelle että lähdetään kahdestaan jonnekin?

Vierailija
29/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs kuule ihan lääkäriin. Mulle tuli syövästä selviämisen jälkeen jonkinsortin yleismaailmallinen kriisi,  josta olisi ollut vaikea selvitä ilman ammattiapua. Ekana ihan oman pääsi takia, ja tietysti perheesi vuoksi myös.

Vierailija
30/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla postraumaattinen stressi kyseessä? Tarvitset joka tapauksessa ammattiapua, jotta perhedynamiikka palautuisi normaaliksi.

Palstailijat, lopettakaa apua tarvitsevan ihmisen nimittely!

Vierailija
31/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaat aikamoisella riskillä, tuollainen voi tulla ilmi ja siinä menee luottamus kokonaan

on myös omituista ja inhottavaa, todella manipuloivaa käytöstä

jännä että myönnät tekeväsi noin

Vierailija
32/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, että on paskamaista touhua tuollainen.

Vierailija
33/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä tosi raukkamainen ja tyhmä.

Miehesi selvästi välittää sinusta - annat hänen siis elää siinä käsityksessä että hänen rakkaansa on yhä vakavasti sairas ja kivuissa, vaikka oikeasti olet terve???

Et itse taida rakastaa häntä hitustakaan.

Sääliksi käy miehesi ja toivon todella että jäät kiinni. (Jos tapanani olisi toivoa toisille pahaa, toivoisin, että syöpäsi uusiutuisi ja joutuisit oikeasti kärsimään uudestaan kivuista - yksin )

T. Itsekin syövän selättäneenä ja sen nähneenä miten stressaavaa kaikki se oli myös miehelle, joka jaksoi tsempata vaikka varmasti pelkäsi jäävänsä yksin, sekä meidän lapsille myös :(

Vierailija
34/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helkkaria!?!?! Kuka tekee tuolleen rakastamalleen ihmiselle? Lopeta nyt heti paikalla tuollainen käyttäytyminen! Olet ihmissika. 

Vierailija
35/39 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton kusipää kyllä olet. Kuka sie luulet olevasi???? ja millänoikeudella teet tuon miehellesi. Sairasta käytöstä. Toivottavasti miegesi huomaa minkälainen ihminen olet ja jättää sinut.

Vierailija
36/39 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen, kiduttaa miestään valheilla ja syyllistämisellä.. 

Ryhdistäydy. 

Vierailija
37/39 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vakavaa, koska asutte Porvoossa.

Vierailija
38/39 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tollanen muija. Vaivana sillä oli epilepsia, joka tuppasi puhkeamaan aina jos jokin ei sitä miellyttänyt. Kaksi julmaa vuotta kärsin tota kidutusta ennenkuin suostuin myöntämään totuuden. Jätin sen ja elämä muuttui paremmaksi.

Toivottavasti minulle ei käy noin, että minut jätetään. Nyt tosiaan ollaan täällä mökillä.  Jossain kohtaa varmaa otan asian puheeksi minun kivuista. Inhoon kaikkia näitä pyhiä. 

Ja niille jotka epäilee ,että tämä on keksittyä niin sanon ,OLISPA.  ap

Vierailija
39/39 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa AP miettiä asioita pitkällä tähtäimellä. Tuollainen käyttäytyminen jää päälle kuten itsekin olet huomannut ja jossain vaiheessa tulevaisuudessa alat laajentamaan syyllistämistäsi lapsiisikin siitä, että eivät käy äitimuoriansa katsomassa vaikka hän niin kovin kärsii kivuista, voi, voi. Tosiasia vain on että tuollaista ihmistä ei kukaan kunnioita ja jaksa, ja mitä enemmän yrität manipuloida muita ihmisiä, sitä enemmän he väsyvät sinuun. Jossain vaiheessa saat sitten ihan tosissaan olla yksin ja siitä voit syyttää vain itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi