Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jehtro Rosted vaihtanut 25-vuotiaseen muikkiin

Vierailija
21.06.2018 |

Sekin meni ja vaihtoi nuorempaan..

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan aikuinen, omilla jaloillaan seisova nainen jaksa Jetron kaltaista sählääjä ja höslääjä miestä. Valtava kaljamaha vielä päälle.

Vierailija
102/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla pitäs valita, niin ottasin itseäni 20 vuotta nuoremman miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö mistä ja miks te keksitte tällaisia valheita.

Vierailija
104/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Suhde päättyy kun 25-vuotias selviää kännistään.

Vierailija
105/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan jokaisen miehen on tunnustaa ettå nuori kiinteäperäinen ja -tissinen nainen on vain niin kiihottava, sellaisen ottaa jos onnistuu saamaan.

Tunnustus tunnustuksesta. Kyllä nainenkin ottaa mieluummin nuoren miehen, jolla on kiinteät pakarat, hiukset päässä ja joka jaksaa sängyssäkin paremmin. Jos siis onnistuu saamaan.

Vierailija
106/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en kyllä jaksais katella jetin adhd-häsellystä päivääkään... Tai kuunnella sen sovinistisia juttuja...

Vierailija
107/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeti on juuri sellainen pullean kaverimiehen prototyyppi, joka on alkanut leikkiä sovinistia menestyksensä myötä.

Vierailija
108/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeti on iso, iloinen, pullea vauva.

Näin minunkin mielestä ja lisäisin vielä, ettei mitenkään pahantahtoinen. Luonnonlapsi;)

Vierailija
109/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan jokaisen miehen on tunnustaa ettå nuori kiinteäperäinen ja -tissinen nainen on vain niin kiihottava, sellaisen ottaa jos onnistuu saamaan.

Aivan ..jos aikuinen mies ei vaadi suhteelta muuta kuin kiinteää kroppaa! Mikä mahtaa olla yhteisten keskustelujen aihe jos toinen on kymmeniä vuosia kauemman elänyt...toisaalta jotkut tyypit jääneet teinin tadolle ajatusmaailmaltaan ..

Kuinka erilaisia kuvittelet keskustelujen olevan, ihan samanlaisista asioista aikuiset ihmiset keskustelee

Kovasti nuoremmalla ei ole mitään muistoja ajasta jolloin toinen on lapsuutensa/nuoruutensa elänyt tämä esimerkiksi ja kyllä normaalisti vanhemmalla ihmisellä on pikkusen erilainen näkemys ja ajatusmaailma kuin kovasti nuoremmalla jollei yritä olla yli nuorekas.

Vierailija
110/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi et joku sanoo muikkiin. MUIKKIIN, wtf?!!

No eik se Jethro turkkulaisittai puhu muikeist? Eli Turus päi näi sanottas, kai.

Vierailija
111/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustus tunnustuksesta. Kyllä nainenkin ottaa mieluummin nuoren miehen, jolla on kiinteät pakarat, hiukset päässä ja joka jaksaa sängyssäkin paremmin. Jos siis onnistuu saamaan.

No ehkä joo jos talous ja henkinen puoli on aikuisen miehen tasoa mutta harvemmin näin tuppaa olemaan. Tai ainakaan minulle ei pelkkä jyystäminen ikinä ole ollut niin tärkeää että ihan vaan hyvän perseen takia rupeaisin jotain pojankloppia kattelemaan. Sitäpaitsi sitä tuntee itsesä liian komian rinnalla helposti niin vanhaks että kehtaako sen kanssa liikkuakkaan tai heittää omia vaatteita pois. Joo ei oo mun juttu!🙈

Vierailija
112/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä luulen ettei kyseinen mies ole oikeasti ollenkaan sellainen kuin mitä antaa televisiossa ymmärtää. Varsinkin jos kiduttaa eläimiä.

Vierailija
113/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maan parhaat parisuhdeammattilaiset taas vauhdissa.

Vierailija
114/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran Oulu-Hki-lennolla ja kuuntelin, kun takana kaksi keski-ikäistä ukkoa puhu _todella_halventavaan_sävyyn edellisenä iltana baarissa tapaamistaan nuorista naisista. Kukapa muu kuin Jethro ja kaverinsa.

Kerro mitä kuulit. Alkoi kiinnostamaan.

Vierailija
115/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittäviähän nää parikymppisten kanssa pyörivät keski-ikäiset miehet on. Ehkä eivät itse ymmärrä hävetä mutta noloa tuo on, eikö oikeasti kaipaa yhtään tasoa siltä naiselta vaan ottaa vain nuoren ja helpon typykän. Palstaprovoilijat tietysti väittää muuta mutta kaikki tietää että nuoret tytöt on paljon helpompia kuin aikuiset naiset. Enkä käsitä mitä kukaan näkee noissa miehissä, ei mulle ole koskaan jotkut kaksikymmentä vuotta vanhemmat miehet oikein iskeneet vaikka toki niiltä lähestymisiä tulee...

Vierailija
116/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran Oulu-Hki-lennolla ja kuuntelin, kun takana kaksi keski-ikäistä ukkoa puhu _todella_halventavaan_sävyyn edellisenä iltana baarissa tapaamistaan nuorista naisista. Kukapa muu kuin Jethro ja kaverinsa.

Kerro mitä kuulit. Alkoi kiinnostamaan.

Enkä kerro! Luotat nyt vaan minun anonyymin av-matamin sanaan että rumaa tekstiä oli👍

Vierailija
117/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jetro on pullea juutalainen.

Vierailija
118/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin meni ja vaihtoi nuorempaan..

Et kai ole yllättynyt? Sehän on ihan halvaannuttavan tyhmä, julkisuudenkipeä, pinnallinen ja itserakas typerys! Eihän sellainen kelpaa kuin kokemattomille naisille, 25 -vuotiaille ikipissiksille. :D 

Vierailija
119/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Jetissä ei ole mitään karismaa, en huolisi.

Vierailija
120/299 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laihtunut paljon lyhyessä ajassa. Puoltaisi uutta ihastusta.