Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jehtro Rosted vaihtanut 25-vuotiaseen muikkiin

Vierailija
21.06.2018 |

Sekin meni ja vaihtoi nuorempaan..

Kommentit (299)

Vierailija
21/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkästään ihanaa jos nuori nainen rakastuu vanhempaan mieheen.

Vierailija
22/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkit nenät ja mustat silmät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jethro yrittänyt vaimon lemmikkimarsut kaasuttaa autollansa hengiltä kun marsut oli muovipussissa. Ei onnistunut ja marsut kituivat ja muka ''pääsivät'' vapaaksi ja katosivat luontoon. (eli koki aikamoisen ja hitaan kuoleman)

Ällöän koko äijää kun luin tosta ja kaikki kunnioitus hävisi. Saastainen ihminen.

Osaatko sanoa miksi hänellä kuitenkin naisia on? Miksi kiltti miehellä joka tykkää ja pitää jyrsijöitä lemmikkeinä ei ole naista?

Naisia riittää, kun on julkkis ja rahaa :)

Japanilaiset sanovat, että jos on lahaa niin on huoliakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi et joku sanoo muikkiin. MUIKKIIN, wtf?!!

Ei sinua oikeasti ärsytä että kirjoitin muikki. Oikeasti sinua ärsyttää että Jethro vaihtanut nuoreen naiseen, kun tiedät että oma miehesi voisi myös tehdä niin ellei ole jo tehnyt. :-)

Joo, oikeesti ärsyttää toi MUIKKI. Ja ei ole miestä, olen onnellinen samanikäisen tyttöystäväni kanssa. Mua vaan stadilaisena ärsyttää toi muikki, ja joo, olen nainen.

Stadilaisena..STADILAISENA! RAAAH! :DDD NOLO.

Siltä se varmaan vaikuttaa noin maalaisen näkökulmasta katsottuna.

Vierailija
24/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pelkästään ihanaa jos nuori nainen rakastuu vanhempaan mieheen.

Totta. Ikärasismi on rumaa.

Vierailija
25/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Onpa törkeää. Toivottavasti edes tajuaa jättää talon vaimolle.

Jeti myy sen ekalla näytöllä pyyntihintaan.

Vierailija
26/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua oikeasti ärsytä että kirjoitin muikki. Oikeasti sinua ärsyttää että Jethro vaihtanut nuoreen naiseen, kun tiedät että oma miehesi voisi myös tehdä niin ellei ole jo tehnyt. :-)

Joo, oikeesti ärsyttää toi MUIKKI. Ja ei ole miestä, olen onnellinen samanikäisen tyttöystäväni kanssa. Mua vaan stadilaisena ärsyttää toi muikki, ja joo, olen nainen.

Stadilaisena..STADILAISENA! RAAAH! :DDD NOLO.

Siltä se varmaan vaikuttaa noin maalaisen näkökulmasta katsottuna.

Sorry, sinä just paljastat itsesi maalaiseksi vaikka oletkin ehkä STADIIN muuttanut. KUKAAN ei kutsu itseään ”stadilaiseksi” paitsi juurikin juntit jotka ovat sinne muuttaneet. Mutta hei onneksi olkoon sinulle että olet edes STADIN verran maailmankuvaasi avartanut. ;-)

Vierailija
27/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinkit nenät ja mustat silmät kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jethro yrittänyt vaimon lemmikkimarsut kaasuttaa autollansa hengiltä kun marsut oli muovipussissa. Ei onnistunut ja marsut kituivat ja muka ''pääsivät'' vapaaksi ja katosivat luontoon. (eli koki aikamoisen ja hitaan kuoleman)

Ällöän koko äijää kun luin tosta ja kaikki kunnioitus hävisi. Saastainen ihminen.

Osaatko sanoa miksi hänellä kuitenkin naisia on? Miksi kiltti miehellä joka tykkää ja pitää jyrsijöitä lemmikkeinä ei ole naista?

Niin no, miksi psykopaattimurhaajat saavat aina naisia ja rakkauskirjeitä vankilaan? Kertoo myös paljon naisesta itsestään. Eli tuskin normi mies nyt haluaisikaan (toivottavasti) koskea vastaaviin naisiin.

T: N26

Ei niihin yleensä kosketetakaan kuin korkeintaan 11. varpaalla.

Vierailija
28/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mammoja taas riepoo kun mies vaihtanut nuorempaan. Jos taas naisversio Jethrosta olisi vaihtanut nuorempaan mieheen niin suhtautumisenne olisi aivan päinvastainen.

Vierailija
29/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mammoja taas riepoo kun mies vaihtanut nuorempaan. Jos taas naisversio Jethrosta olisi vaihtanut nuorempaan mieheen niin suhtautumisenne olisi aivan päinvastainen.

Mua ei kiinnosta, vaikka olis minkä ikäinen tyttöystävä, mutta en arvosta ketään, jika vaan vaihtaa toiseen. Eri asia olla eronnut ja löytäö toinen kuin olla niin selkärangaton, että on jonkun kanssa, mutta silti katselee muita. Ei mulla muuta.

Vierailija
30/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä todisti että Jethrolla oikeasti on rahaa. Tähän asti olen kuvitellut että hänellä on vaan paljon velkaa💸💅

Vierailija
31/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muikki on nuori nainen jos et vielä ole kuullut.

Vierailija
32/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä todisti että Jethrolla oikeasti on rahaa. Tähän asti olen kuvitellut että hänellä on vaan paljon velkaa💸💅

Kun kaveri toistuvasti vetää reilusti yli puolen miljoonan vuosituloja, niin miten siitä voi olettaa, että velkaa on paljon?

Vierailija
33/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaposkinen Jethro olisi monen mamman mielestä herkku! 😉

Vierailija
34/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten stadilainen muikki.

Vierailija
35/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuu raha, kukaan, korostan ei kukaan, ota tuota jetron ällötystä muuten kuin rahasta. Voitko epämiellyttävämpää ja seksittömämåää miestä olla kuin jetro. EI. 🤢

Vierailija
36/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin 55v skorpioninaiseen...

Vierailija
37/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jethro on ihan symppis, miksi häntä(kin) niin dissataan täällä..

Vierailija
38/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu raha, kukaan, korostan ei kukaan, ota tuota jetron ällötystä muuten kuin rahasta. Voitko epämiellyttävämpää ja seksittömämåää miestä olla kuin jetro. EI. 🤢

Tässä taas nähdään, että makuja on monenlaisia, sillä mun mielestä Jethro on kuuma.

En tosin ole nuori nainen vaan Jethron ikäluokkaa. Ja kuumalla tarkoitan nyt pelkästään ulkonäköä, en ole koskaan katsonut yhtäkään ohjelmaa missä tuo sankari seikkailee, joten muista ominaisuuksista en osaa sanoa.

Vierailija
39/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jethro on ihan symppis, miksi häntä(kin) niin dissataan täällä..

Niin symppis että marsutkin sai KYYTIÄ kirjaimellisesti.

Vierailija
40/299 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä12242 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaveri toistuvasti vetää reilusti yli puolen miljoonan vuosituloja, niin miten siitä voi olettaa, että velkaa on paljon?

En todellakaan ole perehtynyt hänen vuosituloihinsa vaan sivusilmällä telkkarissa nähnyt ja kuvitellut että joku tyhjäntoimittaja joka leikkii isoa johtajaa. Lepposan ja hauska olonen kaveri kuitenkin että toivottavasti ei saa keski iän romanssiltaan nokilleen.