Jehtro Rosted vaihtanut 25-vuotiaseen muikkiin
Kommentit (299)
No pysyy kokonaisuus balanssissa ku J itse on paljon about 40vuottaan vanhemman näköinen.
Nyt meni arvostus jetroa kohtaan jos pitää paikkansa! Mitä aikuinen MIES näkee kaksikymppisessä TYTÖSSÄ??
Kummottos se ny simmottos meni tekemä? Turu oma kuninkas.
Uusimmasta seiskasta voi jutusta lukea
Mä en aina ihan luota näihin juttuihin. Seiskaa en ole lukenut. Jos Jetro on kommentoinut ja asiasta kertonut niin sitten ok mutta jos on jonkun toisen kertomaa niin ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naisen opaskoira pitää hänestä.
Kiitos päivän parhaista nauruista !
Vierailija kirjoitti:
Mä en aina ihan luota näihin juttuihin. Seiskaa en ole lukenut. Jos Jetro on kommentoinut ja asiasta kertonut niin sitten ok mutta jos on jonkun toisen kertomaa niin ihan sama.
Seiska on yleensä kuusalla näistä asioista. Jethro ei epätyypillisesti ole suostunut kommentoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti naisen opaskoira pitää hänestä.
Kesti muuten noin sekunti keksiä että mitä... XD itsekö keksit?
Vielä pahempi et joku sanoo muikkiin. MUIKKIIN, wtf?!!
Lisään vielä, että en ihmettele tollaiselta henkilöltä vaikka ''vaihtaisikin'' nuorempaan.
Mutta kuka haluaa edes koskea Jethroon? tietty rahalla saa vaikka mitä.
T: 14
Pinkit nenät ja mustat silmät kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jethro yrittänyt vaimon lemmikkimarsut kaasuttaa autollansa hengiltä kun marsut oli muovipussissa. Ei onnistunut ja marsut kituivat ja muka ''pääsivät'' vapaaksi ja katosivat luontoon. (eli koki aikamoisen ja hitaan kuoleman)
Ällöän koko äijää kun luin tosta ja kaikki kunnioitus hävisi. Saastainen ihminen.
Osaatko sanoa miksi hänellä kuitenkin naisia on? Miksi kiltti miehellä joka tykkää ja pitää jyrsijöitä lemmikkeinä ei ole naista?
Naisia riittää, kun on julkkis ja rahaa :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Jethro yrittänyt vaimon lemmikkimarsut kaasuttaa autollansa hengiltä kun marsut oli muovipussissa. Ei onnistunut ja marsut kituivat ja muka ''pääsivät'' vapaaksi ja katosivat luontoon. (eli koki aikamoisen ja hitaan kuoleman)
Ällöän koko äijää kun luin tosta ja kaikki kunnioitus hävisi. Saastainen ihminen.
Osaatko sanoa miksi hänellä kuitenkin naisia on? Miksi kiltti miehellä joka tykkää ja pitää jyrsijöitä lemmikkeinä ei ole naista?
Niin no, miksi psykopaattimurhaajat saavat aina naisia ja rakkauskirjeitä vankilaan? Kertoo myös paljon naisesta itsestään. Eli tuskin normi mies nyt haluaisikaan (toivottavasti) koskea vastaaviin naisiin.
T: N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia riittää, kun on julkkis ja rahaa :)
Eli myönnät, että naiset ovat pahoja?
Jos on julkkis ja rahaa nii sehän on täysin selvää että saa nuoria naisia. Esim. Embuskekin sai nuoren likan koska on varaa ylläpitohoitaa ja hemmotella. No nyt se heila kuulemma irtisanoutui töistä, mikäs siinä jos mies elättää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä pahempi et joku sanoo muikkiin. MUIKKIIN, wtf?!!
Ei sinua oikeasti ärsytä että kirjoitin muikki. Oikeasti sinua ärsyttää että Jethro vaihtanut nuoreen naiseen, kun tiedät että oma miehesi voisi myös tehdä niin ellei ole jo tehnyt. :-)
Joo, oikeesti ärsyttää toi MUIKKI. Ja ei ole miestä, olen onnellinen samanikäisen tyttöystäväni kanssa. Mua vaan stadilaisena ärsyttää toi muikki, ja joo, olen nainen.
Eikä! Onpa törkeää. Toivottavasti edes tajuaa jättää talon vaimolle.
Niin miehet joilla on rahaa tekee niin mutta kun on köyhä mies niin se ei vaihda.