Apua! Mikä kellonaika tässä lapussa lukee?
Mulla ei ole puhelinta mukana ja labraan pitäisi mennä tänään, mutta moneltako? :D Muistin lähes satavarmaksi että lääkäri kysyi "sopiiko puoli 11", mutta tuossa lapussa on 11 ja alleviivattuna joku merkki ja "o" tai nolla?
Kommentit (39)
Kiitos kaikille neuvoista! Päätin, että menen tasaksi sinne tai jos ei kiire ole niin vaikka jo varttia vaille.
Ja pääsin sittenkin käymään vielä kerran pissalla, jipii! :D (virtsatesti väh. 2h edellisestä vessakäynnistä) Ap
Vierailija kirjoitti:
11. to, eli torstaina?
Viikonpäivä merkitään aina päivämäärän yhteyteen.
Tulkitsisin 11.50, vitonen jäänyt vajaaksi. Ole kuitenkin varmuuden vuoksi paikalla klo 11
Vierailija kirjoitti:
11 ro 😂, tiedä sitten mitä se tarkoittaa
Jospa se tuleekin 11 года eli vuonna 11 ... ?
Mä olisin kanssa sanonut, että 11:50 nopealla vilkaisulla, ehkä myös 11:10. Eka ajatus kuitenkin 11:50.
Eihän siinä voi lukee TO?
Vai onko lapussa kohta erikseen päivämäärälle?
Vierailija kirjoitti:
Soita labraan ja kysy?
Ja tässä näemme taas yhden lukutaidottoman...
Aina voi pyytää saako käyttää puhelinta vaikka missä
Vierailija kirjoitti:
Aina voi pyytää saako käyttää puhelinta vaikka missä
Vaikka missä? No joo. Olen tällä hetkellä metsässä, katotaan tulisiko vastaan joku ystävällinen jänis joka lainaisi ;)
Musta toi on 11.50, mutta mee vaan jo 11 niin etpä ainakaan myöhästy oli se sitten mikä vaan 11-12 välillä :D
Kerro sitten mikä oli oikea aika ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 11.00. Ekasta nollasta tulee helposti viivan näköinen, jos tekee "kaunonollia," eli sitoo nollat toisiinsa. Siis samoin kun kirjoitetaan kaksi oota peräkkäin vanhalla kaunolla.
No ei kyllä tule. Katso nyt tuota jälkimmäistä nollaa. Miksi ensimmäinen nolla olisi tuollainen viiva, kun jälkimmäinen nolla on ihan pyöreä?
Minun käsialallani kaksi nopeasti kirjoitettua nollaa näyttää juuri tuolta. Samoin monen muun keski-ikäisen kirjoittamana.
No kello 11 on siinä ihan selvästi ja sinullekin sanottu kello 11.
Kello 11 siinä lukee. Ja ihan samaan klo oo vai io sen jälkeen.
Milläs kirjoittelet metsässä, jos sulla ei ole puhelinta?
Itse olen sh ja paljon tulkinnut lääkärien tekstejä. Kyllä tuo on 11.50.
Sh
11. to, eli torstaina?