Apua! Mikä kellonaika tässä lapussa lukee?
Mulla ei ole puhelinta mukana ja labraan pitäisi mennä tänään, mutta moneltako? :D Muistin lähes satavarmaksi että lääkäri kysyi "sopiiko puoli 11", mutta tuossa lapussa on 11 ja alleviivattuna joku merkki ja "o" tai nolla?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Puoli 11
Noinko se kuuluu merkata? ap
Apua! Ihan kuin 1 väärinpäin. Ite varmaan menisin sinne klo 11 varmuuden vuoksi.
Voi olla 11.00 Jos Eka nolla on jäänyt laihaksi.
Puoli yksitoista kirjoitetaan 10:30.
11.10 eli mee sinne labraan n. 15 minuuttia ennen istumaan jotta keho ehtii tasaantua
Vierailija kirjoitti:
11.10
Tätä minäkin veikkaisin.
Kellonajoissa käytettävä jälkeen merkki. Eli aikasi on yhdestä toista eteen päin.
Mun mielestä 11.00. Ekasta nollasta tulee helposti viivan näköinen, jos tekee "kaunonollia," eli sitoo nollat toisiinsa. Siis samoin kun kirjoitetaan kaksi oota peräkkäin vanhalla kaunolla.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Ihan kuin 1 väärinpäin. Ite varmaan menisin sinne klo 11 varmuuden vuoksi.
Oon tässä miettinyt vaihtoehtoja, moneltako menen paikalle. Muistan niin varmaksi et lääkäri sanoi "puoli 11", mutta tota lappua tutkaillessa aloin harkita meneväni paikan päälle vasta tasalta. Sitten jos olenkin tyylikkäästi puoli tuntia myöhässä... :D Ehkä kuitenkin parempi mennä puoleksi nököttää siellä odotushuoneessa sitten, jos aika onkin vasta tasalta.
Sen muistan varmaksi, että klo 11.10 se ei ole.
Annas kun setä neuvoo. Eli olet klo 11.00 paikalla, ainakin saat homman hoidettua. Annat kyseisessä paikassa palautetta asiasta pää punaisena ja kitarisat 5 cm suusta ulkona huutaen. Ja vot, homma hoidettu.
Lääkärien käsiala on maineensa veroista (niiden käsinkirjoittamia tekstejä on tullut joskus nähtyä). Näyttää ykköseltä mutta se on varmaan pieleen mennyt nolla, koska se on sidottu viereiseen nollaan. Mene varmuuden vuoksi 11.00.
11 ro 😂, tiedä sitten mitä se tarkoittaa
Eikös näitä selvitetä apteekissa.
Aikasi labraan on joko klo 11.00 tai 11.10 mutta kuitenkin aikaisintaan klo 11 joten tähtää tuohon klo 11 niin et myöhästy ja jos pitää istua ennen kokeita paikallaan jos ohjeissa lukee, niin menet ajoissa. Kirja mukaan ja rannekello niin aika kuluu mukavasti odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 11.00. Ekasta nollasta tulee helposti viivan näköinen, jos tekee "kaunonollia," eli sitoo nollat toisiinsa. Siis samoin kun kirjoitetaan kaksi oota peräkkäin vanhalla kaunolla.
No ei kyllä tule. Katso nyt tuota jälkimmäistä nollaa. Miksi ensimmäinen nolla olisi tuollainen viiva, kun jälkimmäinen nolla on ihan pyöreä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös näitä selvitetä apteekissa.
Mitä ne siellä tietää labran jutuista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tässä miettinyt vaihtoehtoja, moneltako menen paikalle. Muistan niin varmaksi et lääkäri sanoi "puoli 11", mutta tota lappua tutkaillessa aloin harkita meneväni paikan päälle vasta tasalta. Sitten jos olenkin tyylikkäästi puoli tuntia myöhässä... :D Ehkä kuitenkin parempi mennä puoleksi nököttää siellä odotushuoneessa sitten, jos aika onkin vasta tasalta.
Sen muistan varmaksi, että klo 11.10 se ei ole.
Joo, no ei se aika ennen klo 11 ainakaan ole, koska lapussa selvästi lukee 11. jotakin. Menisin paikalle klo 11, pahimmassa tapauksessa lapussa lukee 11.50.. mutta ei ainakaan 10.30 eli puoli yksitoista.
Puoli 11