Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmaskymmeneskolmas Viikko

Eeppi
28.11.2009 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä raskausviikkoja nyt 31 ja oloni on aivan samanlainen!

Yölliset kääntymiset ovat aivan hirveitä, sitä kun yrittää kammeta itsensä toiselle kyljelle repien joko patjan kyljestä tai vaihtoehtoisesti miehestä (joka siis ei edes herää tähän repimiseen :D) tulee monesti mietittyä että joko tämä olisi jo valmis.

Tätä kääntymisen ihanuutta korostaa tietysti nämä "pienet ja helpot" nivuskivut...

Ja mikä parhautta, kun on 15minuuttia käyttänyt aikaa tähän operaatioon ja laskeutunut toiselle kyljelle, niin vatsa-asukki on sitä mieltä että asento ei ole hänen mielestä hyvä ja kylkiin kipeästi potkiminen alkaa...

Tässä vaiheessa yleensä huomaa että tarvii myös mennä vessaan ja sitten vessareissun jälkeen voikin aloittaa tämän kaiken alusta...

Ihanaa aikaa tämä loppuraskaus ;)

Vierailija
22/36 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas hauskasta tekstistä... Minun oma mieheni luulee myöskin tietävänsä mitä on synnytys. Sehän on kuin istuisi vähän jämäkämmällä kakkoshädällä. Juupajuu... Tosin, että se synnytys kestää pahimmillaan 2vuorokautta ja pää on 10x isompi...! Mua hiukan pelottaa, jännittää ja hirvittää siipan osallistuminen synnytykseen. Toivon todella, että se osaa pitää siellä suunsa kiinni!!! Mulla on esim. armoton piikkikammo ja ekalla neuvolakäynnillä verikokeen oton aikaan herra päätti kommentoida miten ISO se neula on! Kylläpäs lohdutti, kun 1½tuntia oot jännittänyt naama valkoisena, pulssi pilvissä sitä. Täällä alkoi tänään 25viikko ja tuntuu et nukkuminen ja liikkuminen on nyt jo pelkkää puhinaa ja ähkimistä. Varsinkin koulun portaissa ravaaminen. Ylös kun vihdoin pääsee puhkuu kuin 50km lenkin tehnyt juoksija. Flunssakin kestänyt jo 2viikkoa, kolmas siis alkamassa. Yöunet vähissä kiitos hirmuisen yskän ja tuggoisen nenän. Hyvää asentoa ei tahdo löytää ja kun kylkeä kääntää niin parin minuutin köhköh! Manasin syödessäkin miehelle, että sekin on kuin maratonin juoksisi. Hengästyy vallan kun on puolen lautasellista nauttinut. PHUUH! Tänään sain annettua luokanvalvojallemme keskeyttämisilmoituksen. Jopas helpotti. Ei enää opettajien huonoa kohtelua (niinkuin 2viikon poissaolo hemmetillisen flunssan takia olis minun vikani), pitkiä puuduttavia oppitunteja, kuumia, "ilmattomia" luokkahuoneita ja jatkuvaa utelua vauvasta ja vanhempien muistelua, sillon kun meidän lapset oli pieniä niin...! Tosin äitiysloma alkaa VASTA helmikuussa! Huoh! Ps. Ja vaikka opiskelenkin niin olen JO 27v. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa: onneksi saa sellaista siedätyshoitoa neulakammoon tuon raskauden aikana että luulen että kaikki mitä synnytyssairaalassa neulojen ja putkien kanssa tehdään tuntuu hyvin hyvin pieneltä :)

Vierailija
24/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintunen: se taitaa kyllä olla se raskaus aina niin henkilökohtainen kokemus että on hirvittävän vaikeaa muistaa ettei yksikään raskaus ole samanlainen. Itse en esimerkiksi saa aivojani lainkaan kääriytymään sen ajatuksen ympärille että jotkut nauttisivat raskaudesta!

Vierailija
25/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiu: mielestäni viimeinen kolmannes pitäisi nimetä uudestaan "tule jo tule jo tule jo!"-kolmannekseksi...

Vierailija
26/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve78: Onnea tehtailuun, ja kiitos :)

Vierailija
27/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna: Paljon onnea pienestä tytöstä :)

Vierailija
28/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on todella kökkömäistä lukea facebook sivuston sivusta teidän mainoksianne. EIkö ole tullut mieleen että me lapsettomat ei ehkä hauluta lukea sun mahas kasvusta ja teidän vauvatehtaastanne (tyhmä nimi sitäpaitsi) yhtään mitään. todella ajattelematonta.

Mä toivon teille joka tapauksessa kaikkea hyvää, mutta ottakaa nyt helkutti soikoon tuo vauvatehdas pois fb sivulta. Hävettää teidän puolestanne miten torvia olette. Ja... minä en ole kohduton turska, vaan kohdullinen joka ei jostain syystä vain tule raskaaksi.

Vierailija
29/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Kiitos.

Vierailija
30/36 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: En ole itse vastuussa fb-mainoksesta, uskoakseni siitä vastaa Vauva-lehden nettipuolen ylläpito, mutta olen todella pahoillani jos se on aiheuttanut mielipahaa. Olen itse myös fb:n kautta monien ei-toivottujen mainosten kohde, mutta tuskin yhtäkään niistä tehdään nimenomaan minua loukatakseen. Henk. koht. vastaan blogista ja sen sisällöstä, joka myöskään ei ole suunnattu nimenomaan ketään vastaan joskin on ikävää jos se siltä tuntuu ja pahoittelen sitäkin. Nimestä ja blogista saa olla ihan mitä mieltä haluaa eikä niitä tarvitse lukea, mutta ne eivät ainakaan vähään aikaan katoa mihinkään. Kaikkea hyvää.

-Kulta & Isäntä-

Vierailija
31/36 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule jo" - kolmannes viimeisillään. Hartaasti toivon, että masusta pääsisi jo eroon, samoja oireita edelleen (minulla oksentaminen jatkunut läpi koko raskauden) kääntyminen sängyssä vaatii melkein trukkia ja autoon mahdun juuri ja juuri ratin taakse...

Vierailija
32/36 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS hirvittävän paljon tästä blogista. Se on herättänyt monenlaisia tunteita, nauramisesta ihmettelyyn.

En voi itse saada lapsia, mutta en ole niitä koskaan erityisesti toivonutkaan. 12 lapsen tätinä ja 2 kummitätinä on jo tarpeeksi hommaa yhdelle naiselle. Blogisi on auttanut ymmärtämään raskaana jo olleita siskoja ja ystäviä. "Ai että tämän takia...".

Minua ei mainos häirinnyt, se varmaan monet tänne blogiin toikin. Uskon, että moni raskaana oleva ja raskaaksi haluava on saanut tästä paljon iloa ja helpotusta omaan tilanteeseensa.

Vierailija
33/36 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenekään pakko ole klikkailla auki jokaikistä banneria mitä facebook tarjoaa... Varsinkin, jos ko. banneri vaikuttaa lukijalle sopimattomalta, niin omalla vastuullaan kai sitä jokainen meistä tekee päätöksensä lukeako vai eikö lukea. Näin ulkopuolisesta kuulostaa hassulta tuo "tämä taitaa olla jotakin mistä minä en pidä, siinä tapauksessa tietysti katson mitä se on jotta varmasti saan sopivan kiukun kerättyä" -periaate. Tämä siis vain minun mielipiteeni.

Minullakaan ei ole lapsia, eikä suunnitelmissa niitä vielä yrittääkään, ja silti minusta on hauska lukea tätä blogia. Kiitos siis Kullalle viihdyttävistä postauksista, keep up the good work! Ja tottakai tsemppiä viimeisille raskausviikoille :)

Vierailija
34/36 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään hauskaa tekstiä kyllä :) Harmi vaan että paistaa läpi liioitteleminen, mutta sitähän se huumori on.

Kuvista päätellen hoikka nainen kuitenkin odottaa, oli sitten raskausvatsaa hiukan ei tuo elo voi oikeasti olla noin kamalan "vaikeaa" :))

Vierailija
35/36 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna: Onhan se elo vaikeaa, varsinkin kun ei ole tottunut mahaan, mutta jos liioittelu olisi rikos olisin jo kauan aikaa sitten jököttänyt kuolemaantuomittujen sellissä :D

Vierailija
36/36 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naama kiinni senkin kohduton turska"... MAAILMANHISTORIAN PARAS VASTAUS MIEHISEEN MÖLÄYKSEEN! Tuota pitääkin käyttää :-)