Miesten empatiakyvyttömyys
Varmasti joku muukin kuin minä on törmännyt mieheen, joka on tosi mukava ja hyvää seuraa, jopa todella vahvasti kumppni, mutta tiukan paikan tullen on pakko tajuta, että homma sujuu vain myötämäessä. Miehellä ei ole kykyä asettua toisen asemaan vaikeuksien kohdatessa, ei vaikka miten yrittäisi selittää miten itse koen asiat.
Onko tämä asia, joka pitää vain oppia hyväksymään (miten) vai pitääkö siirtyä seuraavaan?
Kommentit (437)
Insinöörimiehissä on paljon tällaisia, ei vain yksinkertaisesti osata puhua mistään muuten kuin heittämll kevyttä läppää. Se on niin outoa ja raivostuttavaa
Yllättävää, että akat miehen puolella. Sellainen 70% teistä ottaa aviomiehen nimen, miehistä vain prosentti kykenee samaan empatiaan. Haluatteko kertoa miksi puollatte aina miehiä? Kertokaapa miksi tyttösikiö on huonompi, etenkin ukkojen mielestä?
Aina suhteessa naisia on suorastaan pakotettu pitämään miestä, miehen tarpeita ja miehen mielipiteitä tärkeämpinä. Miehet eivät näköjään kykene vastaavaan.
Abortoilaa lisää tyttöjä ja vaihtakaa nimiänne. Ei ne teidän ukot teitä sen enempää arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteilemalla ei mitään ratkaista kirjoitti:
Täällä taas miesviha valtoimenaan velloo. Tosiasiahan on se, että mies on ainoa aikuinen ja vastuullinen ihminen. Mies on se, joka jättää turhat tunnekuohut omaan arvoonsa ja ratkoo asiat rationaalisesti. Tästä syystä naisille ei olisi koskaan pitänyt antaa äänioikeutta tai ylipäänsä minkäänlaista mahdollisuutta vaikuttaa yhteiskunnallisesti. Yhteiskuntamme on jyrkässä alamäessä kun näille täysin edesvastuuttomille hormoniensa armoilla oleville tunnevammaisille naikkosille on annettu ihan liikaa sananvaltaa.
Koko maailman väkivaltarikollisisista yli 98% on MIEHIÄ, niitä rationaalisia ratkojia....
Siinä miesten rationaalisuutta ja aikuisuutta.
Itsemurhan tehneistä suurin osa on MIEHIÄ, taas sen takia, koska miehet on niin hyviä ratkomaan ilman tunnekuohua ongelmia.
Te olette se tunnekuohujen vallassa oleva epärationaalinen sekopäinen voima maailmassa, josta on lähinnä vain haittaa muille, koska olette niin epärationaalisia, ja se on totuus miehistä, siihen ei auta projisointi omista ongelmista naisia kohtaan.
Mies ei ainakaan vaivaa omilla asioillaan muita, vaan mieluummin vaikka tappaa itsensä kuin asettaa toisen ihmisen ikävään asemaan.
Nyt kaakatan naurusta!
Mies etsii kymmenellä deittipalstalla salaseksiä, koska vaimo on kylmä ja ei ymmärrä 😁 Sitä virttä kyllä jaksetaan veisata....
Ai tämä on taas sitä kun nainen ylianalysoi yksinkertaisen asian mahdottoman monimutkaiseksi.Ei ihme jos mies ei jaksa kuunnella.
Mä olen nainen, ja minuakin välillä rasittaa/ärsyttää tahtomattani, kun poikaystävä kertoo työhuolia/jne. Minulle tulee juurikin sellainen olo, että minun pitäisi tämä ongelma ratkaista. Vaikka kyse ei ole ollenkaan siitä, vaan hän haluaa vain purkaa pahaa oloaan puhumalla.
t. N24
Naiset! Mitäpä jos nuolisitte toisianne ja lopettaisitte sen turhanpäiväisen kaakatuksen. Pirakkaa nassuun ja sitä rataa, ei tartte miehiä enää mollata, kun on nainen kumppanina niin elämä on teillekin helpompaa. Eiks niin?
Hmm. Ketäkäs ne muuten tappoivat ja pieksivät omia lapsiaan eniten? Varmaan miehet, koska eihän empaattinen nainen tuollainen ole. Mukavasti taas mammat täällä noukkivat vain ne itselleen sopivat "faktat" ja toivovat, ettei tutkimuksia totuuksista tehtäisi tai ainakaan muistettaisi.
Perheväkivallasta noin puolet on naisten tekemää. Lapsiin kohdistuvasta suurin osa. Kovin on empaattista parisuhde-elämä sukupuoliin katsomatta. Saman sukupuolten välisistä suhteista huolestuttavia tutkimuksia myös.
Kaikki ovat empatiakyvyttömiä paskoja, jotka syyttelevät vain muita eivätkä itseään. Jokaisen meistä tulisi katsoa peiliin. Toivottavasti tiede edistyy, jotta voimme seurustella koneiden kanssa ja saada konelapsia. Ei enää olisi turhaa kitinää siitä, ku
Toisella on oma tahto ja persoona.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen, ja minuakin välillä rasittaa/ärsyttää tahtomattani, kun poikaystävä kertoo työhuolia/jne. Minulle tulee juurikin sellainen olo, että minun pitäisi tämä ongelma ratkaista. Vaikka kyse ei ole ollenkaan siitä, vaan hän haluaa vain purkaa pahaa oloaan puhumalla.
t. N24
Mainitsit kahteen kertaan olevasi nainen. Eli totuus taitaa olla ettet ole?
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä on taas sitä kun nainen ylianalysoi yksinkertaisen asian mahdottoman monimutkaiseksi.Ei ihme jos mies ei jaksa kuunnella.
Tai oisko sitä että mies vetää mutkat suoriksi ja yksinkertaistaa asian, missä on tuhansia vivahteita? Ei ihme jos naiset pitää miehiä vähän yksinkertaisina välillä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti joku muukin kuin minä on törmännyt mieheen, joka on tosi mukava ja hyvää seuraa, jopa todella vahvasti kumppni, mutta tiukan paikan tullen on pakko tajuta, että homma sujuu vain myötämäessä. Miehellä ei ole kykyä asettua toisen asemaan vaikeuksien kohdatessa, ei vaikka miten yrittäisi selittää miten itse koen asiat.
Onko tämä asia, joka pitää vain oppia hyväksymään (miten) vai pitääkö siirtyä seuraavaan?
Eipä tuota paljoa löydy naisiltakaan empatiaa muille miehille kuin komeille panomiesalfoille.
Perfect Future kirjoitti:
Hmm. Ketäkäs ne muuten tappoivat ja pieksivät omia lapsiaan eniten? Varmaan miehet, koska eihän empaattinen nainen tuollainen ole. Mukavasti taas mammat täällä noukkivat vain ne itselleen sopivat "faktat" ja toivovat, ettei tutkimuksia totuuksista tehtäisi tai ainakaan muistettaisi.
Perheväkivallasta noin puolet on naisten tekemää. Lapsiin kohdistuvasta suurin osa. Kovin on empaattista parisuhde-elämä sukupuoliin katsomatta. Saman sukupuolten välisistä suhteista huolestuttavia tutkimuksia myös.
Kaikki ovat empatiakyvyttömiä paskoja, jotka syyttelevät vain muita eivätkä itseään. Jokaisen meistä tulisi katsoa peiliin. Toivottavasti tiede edistyy, jotta voimme seurustella koneiden kanssa ja saada konelapsia. Ei enää olisi turhaa kitinää siitä, ku
Toisella on oma tahto ja persoona.
Tämä. Aioin juuri sanoa että kyllä tästä maasta ääriesimerkkejä löytyy molemmista sukupuolista. Ne ovat yleensä mielenvikaisten tekemiä julmuuksia eikä ole mitenkään loogista vetää niitä keskusteluun, jossa käsitellään tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Insinöörimiehissä on paljon tällaisia, ei vain yksinkertaisesti osata puhua mistään muuten kuin heittämll kevyttä läppää. Se on niin outoa ja raivostuttavaa
No miksi ette sano suoraan miltä teistä tuntuu tai mistä haluatte keskustella. Minusta taas on kaikista raovistuttavinta kun naiset kuvittelee, että heidän ajatuksiaan pitäisi pystyä lukemaan. Jos joku teistä kehtaa valittaa tässä maassa, niin terve menoa muualle. Täällä on näköjään liian hyvät oltavat eräillä.
No miksi et kysy miltä toisesta tuntuu tai mistä hän haluaa keskustella? Ei sun tarvitse sitä arvailla, suu auki vaan ja kysy niin saat varmaan vastauksen.
Perfect Future kirjoitti:
Olet taas ihan väärässä.
Naiset tappavat eniten sylivauvoja johtuen lapsivuodepsykoosista, vanhempia lapsia tappaa eniten taas jälleen kerran miehet, isät ja isäpuolet. Isäpuoli on tilastollisesti vaarallisin ihminen, jonka lapsi voi kohdata.
Samoin perheväkivallasta suurin osa on miesten tekemää, myös poikien kokema perheväkivalta tapahtuu suurimmaksi osaksi toisten miesten tekemänä.
Samoin tuo teidän viljelemä lesbosuhdeväkivalta on myytti, siitä oli juuri ketju redditissa, jossa etsittiin sitä tutkimusta, sitä ei löytynyt. Löytyi vain yksi tutkimus, jonka mukaan lesbotkin olivat kokeneet paljon väkivaltaa, jos olivat aikaisemmin olleet miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ette sano suoraan miltä teistä tuntuu tai mistä haluatte keskustella. Minusta taas on kaikista raovistuttavinta kun naiset kuvittelee, että heidän ajatuksiaan pitäisi pystyä lukemaan. Jos joku teistä kehtaa valittaa tässä maassa, niin terve menoa muualle. Täällä on näköjään liian hyvät oltavat eräillä.
Luuletko ettei olla yritetty? Moni insinöörimies yksinkertaisesti kävelee pois paikalta kun yrität puhua tunteista, edes niistä positiivisista. Naamalle nousee sellainen vahamainen, kärsivä ilme, aivan kun joku puhisi vierasta kieltä mitä ei voi ymmärtää.
Minä toivoisin miehiltä empatiakykyä esimerkiksi naisten kokemaa väkivaltaa kohtaan. Toivoisin mieheni jyrkästi tuomitsevan esimerkiksi r aiskaukset.
Veikkaan että tämän palstan naisista 90% on sinkkuja. Jaa mistäkö veikkasin? No kommenttien perusteella. :-)
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun mies joutuu siihen tilanteeseen, että tarvitsisi empatiaa ja tukea, sitä ei pyydetä. Mies lähtee kapakkaan ja vetää perskännit, hakkaa jonkun ja joutuu putkaan.
Tai vetää itsensä hirteen.
Sitten katkerana vuodatetaan baaritiskillä miten kaikki naiset on h.ria ja pitäis raiskata ja tappaa. Että siihen malliin.
Ehkä siihen on syynsä. Itse ainakin olen huomannut, että naiset hakevat miehestä turvaa. Miehen pitää olla heitä tukemassa, mutta annas olla kun mies olisi tuen tarpeessa. Mies nähdään heikkona ja raskaana eikä hän enää kiinnosta.. Tuen sijaan vinoillaan päin naamaa tai näytellään kiireistä. Jatkossa puhunkin ongelmani kavereille tai pidän sisälläni.
Vierailija kirjoitti:
Minä toivoisin miehiltä empatiakykyä esimerkiksi naisten kokemaa väkivaltaa kohtaan. Toivoisin mieheni jyrkästi tuomitsevan esimerkiksi r aiskaukset.
Löytyykö sinulta empatiakykyä miesten kokemaa väkivaltaa kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et kysy miltä toisesta tuntuu tai mistä hän haluaa keskustella? Ei sun tarvitse sitä arvailla, suu auki vaan ja kysy niin saat varmaan vastauksen.
Se vastaus on useimmiten "ei mitään, oon vain väsyny". Ja jatkokysymyksistä ärsyynnytään.
Oletko sinä Auerin kannattajia.