Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
1161/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 klitorista

Vierailija
1162/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn koskemaan kielellä nenään, eikä nenäni ole kovin pieni. Yliliikkuvat nivelet, eli pystyn koskemaan peukalolla saman käden rannetta, kääntämään nilkat nurin, yliojentamaan polvia jne. luultavasti samaa "rakennevikaa" edustaa myös alaselän lordoosi, eli perse työntyy enemmän taakse ja ylös seistessä, maatessa lattialla alaselän alle mahtuu edelleen käsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia eri vahvuisia ja värisiä. Kiharaa ja suoraa.  Pehmeää ja karkeaa. Jos keskelle laittaa jakauksen, niin toinen puoli huomattavasti paksumpi, ja kasvaa ihan eri pituutta. Haastavaa laittaa tukkaa siististi.

Vierailija
1164/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammas ollu kohta 2 vuotta .

N 37

Vierailija
1165/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pystyn värisyttämänn silmäluomiani! Luulin että kaikki pystyvät. 

Vierailija
1166/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuus nenää ja seitsemän sierainta.

Vierailija
1167/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on suunnattoman suuri peenis

Entä tunnetko ylpeyttä siitä että laitoit tänne juuri sen kommentin, jota kaikki jo etukäteen masentuneena odottivat? Että joku sen kohta tänne oksentaa....

Oli sitten valetta tai ei. Sillä ei ole tässä mitään merkitystä.

Vierailija
1168/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkamera esiin! Helpompi vertailla kun siirrät kuvat/videot tietokoneelle ja vertailet isolta näytöltä.

Vierailija
1169/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella paljon luomia kehossa ja kaikkialla. Seuraa siinä muutoksia sitten, kun suuren lukumäärän puolesta ei vain voi tietää, onko jokin luomi uusi vai ei, saati sitten onko jokin muuttunut.

Kännykkäkamera esiin!

Helpompi vertailla kun siirrät kuvat/videot tietokoneelle ja vertailet isolta näytöltä silloin tällöin.

Vierailija
1170/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama!! Oikean jalan polvi ja jalkaterä eivät ole linjassa, vaan jalkaterä on ulospäin jos polvi on suorassa. Tästä johtuen astun myös enemmän jalan ulkosyrjällä

Vierailija
1171/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kierossa toinen jalka. Eli en saa polvea ja varpaita samaan suuntaan. Jos polvi on suoraan eteenpäin, jalkaterä osoittaa selkeästi ulospäin. Toinen jalka on ihan normaali. Haitta on onneksi suurimmaksi osaksi kosmeettinen, mutta joskus tiettyjä liikkeitä tehdessä tuntuu ikävältä. En tämän vuoksi käy missään ohjatussa ryhmäliikunnassa ja kuntosalillakin välttelen tiettyjä liikkeitä.

Minulla on sama!! Oikean jalan polvi ja jalkaterä eivät ole linjassa, vaan jalkaterä on ulospäin jos polvi on suorassa. Tästä johtuen astun myös enemmän jalan ulkosyrjällä

Vierailija
1172/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alopecia, joten olen täysin karvaton. Ei ole hiuksia, ei mitään.

Vierailija
1173/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tylsä eikä ole mitään synnynnäistä erikoisuutta, veljelläni on heterokromia, toinen hänen silmänsä on sininen ja toinen ruskea. Olen aina ollut jotenkin kateellinen hänelle siitä :'D

Vierailija
1174/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa jalassa pari ylimääräistä luuta. Löytyi ihan sattumalta, kun koipea kuvattiin murtuman vuoksi. Ehdotin silloin, että jos niillä korjattaisiin se murtuma, muttei mennyt läpi 😆

Vierailija
1175/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman kookas peeeeeenis!!

T.

ERKKI

Vierailija
1176/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta mulla on miehen käsien mittasuhde, siis selvästi eripituiset etusormi ja nimetön.

Yleensä naisilla etusormi ja nimetön ovat samanmittaiset tai ero on pieni, ja jos eroa on, etusormi on pidempi. Miehillä taas nimetön on usein pidempi kuin etusormi.[/quote

?????

Keskisormeni on vajaan sentin pitempi kuin etusormi ja nimetön.

Tämä on normaaliltapaus sekä miehillä että naisilla. Olen opettanut pianonsoittoa 45 vuotta ja nähnyt kymmeniätuhansia sormia lähietäisyydeltä.

Vierailija
1177/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasva lainkaan säärikarvat eli jalkoja ei tarvitse höylätä (isän perimä). En tiedä kuinka erikoista tämän tosin on.

Vierailija
1178/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nelikymppinen, fysioterapeutti kysyi, olinko pitkäänkin harrastanut balettia. Hän oli tehnyt päätelmänsä sen perusteella, että seison luontevasti jalkaterät huomiotaherättävästi ulospäin. En ole koskaan harrastanut mitään tanssia. Jalkojen outo asento johtunee hieman yliliikkuvista nivelistä.

En ajatellut jalkojeni asentoa, ennen kuin huomasin verrata vastasataneeseen lumeen jättämiäni jalanjälkiä naapureideni jalanjälkiin. Varjelkoon. Minä myös kävelen jalat tuossa asennossa! Ihan kuin Charlie Chaplin olisi kävellyt lumessa pihan poikki. Huomattuani tuon olen yrittänyt jättää pihalle samanlaiset jäljet kuin muutkin, mutta joudun vääntämään jalkojani väkisin suoriksi. Käveleminen "oikein" on niin vaikeaa, että jos en keskity tosissani, alan heti tepsutella kintut vinossa. Onneksi en ikinä muista kävelytyyliäni muulloin kuin matkalla roskakatokselle vastasataneessa lumessa. Joskus 80-luvulla opiskelijakaverini huomautti jotain siitä, että kävelen jotenkin kankeasti. Tätä se taisi olla. Ei ihme, että olen edelleen sinkku.

Tämän filmin kohdassa 00:50 Charlie esittelee sen, miltä näytän, kun yritän kävellä normaalisti. :(

Vierailija
1179/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla yleistäkin, mutta sain itse tietää vasta jokunen vuosi sitten, että selkänikamia on yksi enemmän alaselässä kuin pitäisi. Lisäksi alaselässä on selkärankahalkio.

Nämä yhdessä saavat alaselän kipuilemaan enkä pysty esimerkiksi istumaan autossa tuntia pidempään, vaan on pysähdyttävä ja heiluteltava lantiota. Kotitöistä vihoviimeisin on imurointi. Lisäksi jotkut vatsallaan tehtävät jumppaliikkeet ovat sellaisia, että tuntuu kuin puukkoa työnnettäisiin nikamien väliin.

Arvatkaas, uskoivatko vanhemmat tai joku jumppamaikka, että nyt sattuu.

Siis sinulla on spina bifida? Oletko tsekannut, mistä vammasta on kyse? Onko sulla pidätysongelmia, jalka lyhyempi tai kävely vaikea? Kummallisia päänsärkyjä ponnistaessa?

Vierailija
1180/1574 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole otsaonteloita.. sen kertoi kerran eräs sairaanhoitaja joka tutki poskiontelot ym ontelot uä -laitteellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi