Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Paska lentää kuin huuli spitaalisten pikkujouluissa
Mulla on kuulemma todella komeat munuaiset. Lääkäri joskus ultratessaan kehui. Naurattaa vieläkin :’D
Sydämeni on käynyt 3 puoli tuntia vähemmän kuin minun ikäni on.
Mulla on verkko navan kohdalla, laitettu sairaalassa estämään napatyrää
En tiedä miten vaikuttaa elämässä ja pysyykö siellä vai tuleeko jotain komplikaatioita , sairaalassa ei sanottu mitään koko leikkauksesta kun kotiutettiin
Toinen korvani on alempana kuin toinen, silmälasit menee vinoon ja kampaajat ei huomaa ja leikkaa tukan erimittaiseksi eri puolilta
Selässäni on iso syntymämerkki ja niskassani aika iso syntymämerkki
Vierailija kirjoitti:
karvaiset korvakäytävät
Jos runkkaa niin karvat kasvaa korviin.
Yks aika iso juttu on tuolla alhaalla. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
karvaiset korvakäytävät
Haa, olet yli 40 v. Mulla sama, ilman omaa kättä tosin.
Yliliikkuvat nivelet, jalat ja leuka menevät helposti paikoiltaan. Kohtu on kuulemma vinossa, mutta en tiedä onko se yleistä tai onko sillä vaikutusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Yliliikkuvat nivelet, jalat ja leuka menevät helposti paikoiltaan. Kohtu on kuulemma vinossa, mutta en tiedä onko se yleistä tai onko sillä vaikutusta mihinkään.
No synnytät kieroutuneita lapsia. :(
Eläkkeelle jääneellä työtoverillani kasvoivat korvakäytävät ja sieraimet käytännössä umpeen. Vaimonsa tasasi ne aina suuaukon tasalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No synnytät kieroutuneita lapsia. :(
Varmasti kyllä kieroon kasvaisivat, en epäile. Onneksi en aio hankkia lapsia, että ei ole sitä vaaraa.
Mulla nivelet on hyvin jäykät. Venyn varsin huonosti, en esimerkiksi saa sormia varpaisiin ilman lämmittelyä ja pitempään jatkuvaa harjottelua ja silloinkin vaan vauhdista. Yläasteen liikunnanopettaja ei muuta rakastanutkaan kuin venyttelyä ja omasta telinevoimistelu-urastaan puhumista. Opettaja esitteli sarjan venytysliikkeitä, jotka jokaisen pitäisi pystyä tekemään lukuvuoden loputtua. Tein venytyksiä koko lukuvuoden, mutta en päässyt niihin tavoitteisiin kunnolla edes lämmittelyn jälkeen.
Tämä on ihan synnynnäinen rakenteellinen vika. Useampi mua venytellyt fyssari on vaan todennut, että joo, eipä tätä saa sen enempää liikutettua. Toinen vanhemmistani on samanlainen "rautakanki". Hän harrasti nuorempana runsaasti urheilua, joka vaati paljon liikkuvuutta keholta. Siitä huolimatta hän ei saanut sormia varpaisiin ilman vauhtia, vaikka kuinka yritti.
Joogan aloittaminen on hieman helpottanut kankeuteen, mutta vaikka teen sitä säännöllisesti niin sormia en saa vieläkään varpaisiin ilman vauhtia.
Mun perna on sydämen(❤️) muotoinen. Selvisi kun ilmoittauduin vapaaehtoiseksi koekaniiniksi johonkin ultraäänitutkimukseen. Tutkija sanoi että onpa erikoinen muttei kuitenkaan valtavan poikkeava.
Häpykarvani ovat kirkkaan violetit väriltään. Lääkäri on kertonut minulle, että kyseessä hyvin harvinainen geenimutaatio, sinänsä harmiton asia. Nuorempana häpesin tätä kovasti, en mm. kehdannut mennä muiden poikien kanssa suihkuun liikuntatunnin jälkeen. Nyttemmin olen päässyt sinuksi asian kanssa.
Neljä nänniä, toisella puolella 3, toisella vain 1. Eivät ole ihan täysiä nännejä, vaan pienet nipukat ne ylimääräiset
You made my day! Tämä lohdutti ihmistä, jota sairaus ja sen hoidon yhteydessä tulleet vahingot ovat vammauttaneet
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman kookas peeeeeenis!!
T.
ERKKI
🥴🤏
Kivekseni ovat erikokoiset ja roikkuvat "peräkkäin".