Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Saan peukalot taivutettua saman käden ranteisiin. En tiedä miten yleistä on.
Napani ei ole keskellä vatsaa vaan pari senttiä vasemmalla.
Noin 30 senttinen peenis. Vähän epätavallista mutta olen jo tottunut.
Todella iso kyömynenä,jollaista ei ole kellään muulla suvussa.
Kasvot on epäsymmtriset esimerkiksi leukalinja on tosi vino.
Outoa on se,että minua kehutaan nenästä ja muusta huolimatta kauniiksi ja vientiä on aina riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kives. Toinen proteesi lapsesta saakka
4 lasta
Ihan uteliaisuudesta...miksi proteesi? Ihan kormeettisista syistä?
Vierailija kirjoitti:
En saa kieltäni rullalle ollenkaan.
Kielen rullaaminen on geeneistä riippuva ominaisuus. Toiset saa ja toiset ei.
Minulla on lyhyet ylimääräiset ns kaulakylkiluut.
Vierailija kirjoitti:
Toinen silmä sininen ja toinen likaisen vihreä, melkein ruskea. Ihan pienenä silmä oli kirkkaan vihreä. Saa nähdä meneekö kokonaan ruskeaksi.
Tutkituttaisin silmät lääkärissä varmuuden vuoksi, heterokromia altistaa suonikalvon melanoomalle.
Silmät on muuten siniset mutta molemmissa on ylhäällä oranssi läikkä
Tähdenmuotoinen syntymämerkki toisessa kankussa.
Olin lapsena blondi, mutta kulmakarvani olivat tummat, ruskeat. Nyt iän myötä on väriero tasoittunut mutta lapsena se oli aika erikoinen
Minulla on aivan vaaleat (lähes värittömät) kulmakarvat, mutta pohkeisiin ja nilkkoihin kasvaa paksuja mustia karvoja. Olen siis nainen.
Pitkä penis, joka on aika ohut. Sopii paremmin analiin ellei kyseessä ole todella tiukka pillu. Voisin luopua osasta pituutta, jos se menisi paksuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä on pientä, mutta olen 45-vuotias eikä vieläkään viisaudenhampaita. ne tulee normaalisti parikymppisenä.
Voit lopettaa odottelun, sillä kaikille ei tule viisaudenhampaita. Ne joille tulee, saa ne alle 25v. Sinulla ei siis vain ole niitä.
Mulla tuli näkyviin kaksi viisaudenhammasta edellisvuonna, kun olin 33 v. Kaksi muutakin näkyy röntgenissä. Ei tiedä tulevatko joskus näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset
Tuo on nimeltään heterokromia, minullakin on. Minulla on myös kolmas nänni.
Ei muuten ole, ainakin Googlen mukaan heterokromiassa toinen silmä on kokonaan eri värinen toiseen silmään verrattuna. Itsellä sama homma eli vain pieni tumma läikkä sinisissä silmissä.
Mulla on ihan jäätävän, siis todella, erittäin valtavan kookas pippeli.
Xxxxl kirjoitti:
Monsterikyrpä, tääl olis emännät ihmeissään.
Kuule, jos oikeasti on iso, sitä ei tarvitse itse mainostaa. Naiset tekevät sen. Sinähän et sitä toki tiedä, kun olet ikuinen impi.
Yksi kives. Toinen proteesi lapsesta saakka
4 lasta