Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisuuksia kehossanne on?

Vierailija
19.06.2018 |

Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Kommentit (1574)

Vierailija
821/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen silmä on vihreä ja toinen ruskea. Mastopatiset rinnat.

Vierailija
822/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarijalat. Jalkojen keskikohta ei osu lattiaan ollenkaan kävellessä, joudun käyttämään minulle muotoiltuja tukipohjallisia. Rasittaa nilkkoja ja heikentää tasapainoa. Vanhuudessa tiedossa on myös kippuravarpaat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on v@gina ja penis, siis molemmat.

Vierailija
824/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuonet ihan ihon pinnalla, eli näkyvät selkeästi myös kasvoissa.

Vierailija
825/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean käden nimetön on suorassa lievästi mutkalla nivelten taipumissuunnassa, muistuttaa reumassa esiintyvää "joutsenkaula"-virheasentoa, mutta on synnynnäinen ja koskee vain tätä yhtä sormea. Nimetön jää aavistuksen rivistä ulos kun käden laittaa nyrkkiin, koska ylin nivel on jäykkä. Ei suoristu eikä taivu edes vääntämällä yhtä paljon kuin muut. Ei ole haitannut käden käyttöä yhtään.

Olisi jännä saada joskus röntgenkuva tuosta.

Vierailija
826/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on v@gina ja penis, siis molemmat.

Oletko kokeillut yhdyntää itsesi kanssa?

Sori, mielikuvitus lähti heti lentoon.

Vierailija
827/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet nakkisormet :D ei vain peukaloni (eli ns. clubbed thumb) vaan myös muut sormeni ovat melko lyhyet. Sormikkaita en oikeastaan pysty käyttämään sillä pituus olisi sopiva vain lasten malleissa mutta lasten sormet ovat omiani kapeammat. Onneksi poikaystäväni mielestä nämä ovat hellyyttävät pikkutassut :D

Olen keskipituinen mutta se pituus on jakautunut jotenkin mystisesti sillä jalkani ovat lyhyet (vaikea löytää sopivan mittaisia housuja) ja yläruumiini yläosa (siis tuo osa kaulan ja rintojen välissä) on myös lyhyt. En pysty käyttämään mitään v-kaula-aukkoisia vaatteita sillä ne tulevat itselläni niin alas.

828/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuulema todella pienet korvat, kuin vauvalla. Saan kuulla siitä välillä. :D

829/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkini ei ole hopeinen😔

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
830/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääni kääntyy sen 360 astetta.

Vierailija
831/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääni kääntyy sen 360 astetta.

Piti lisäämäni, että päässäni on myös jengat, voisin siis vaihtaa pääni toiseen, mutta valitettavasti vaihtopäitä ei vielä ole saatavilla. Vartalossani on etu-, sekä takapuolella vetoketjut kaulalta haaroihin saakka. Tosi kätsyä, jos vaikka tarvitsis operoida jotain niin kirurgi sen kun avaa vetoketjun, ja alkaa hommiin. Vielä ei ole tarvinnut, mutta ehkä joku päivä sekin on edessä. Välttämättä kuvantamistakaan ei tarvita keskivartalon osalta, kun asiat pystyy tsekaamaan ihan vain vetoketjua avaamalla, ja elimiä käsin siirtämällä, sanoi yleislääkärini kerran, kun asiaa tiedustelin.

Vierailija
832/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypospadia

Vierailija
833/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon luomia.

Vierailija
834/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iiriksessä ruskea läikkä, muuten silmät on siniset

1) Minullakin on kirjavat silmät. Toisen silmän Iiris on puoliksi ruskea, puoliksi sininen. Ja toinen silmä on sininen, ainoastaan iiriksen sisäreunalla vähän ruskeaa.

2) Rintakehäni on luonnottoman suuri. Se todellakin näkyy (ja kylkiluut myös), ja vatsani näyttää sen takia olevan kuopalla. Toki olen hyvä pitkänmatkanjuoksussa, joten olisiko yhteyttä keuhkojen tilavuuteen.

3) Saan taitettua molempien käsien peukalot kämmenten taakse. Tein tätä aikoinaan ehkä liian usein, kun nykyään toinen peukalo lähtee helposti pois sijoiltaan (esim kuorimaveistä käyttäessä).

4) Minulla on erittäin paljon pieniä luomia, jo yhdessä käsivarressa on lähemmäs 50 luomea.

5) Vyötäröä ei ole. Olen lyhytselkäinen, joten kun suuren rintakehäni kylkiluut loppuvat, niin siitä jo 3-5 sentin päästä alkaa lantioluut.

Vierailija
835/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynposkeni eivät osu seisoessa yhteen (en kyllä tiedä onko tämä erikoista vai ei, mutta useimmilla käsittääkseni osuu) ja vyötärönympärykseni on 58cm vaikken ole pienikokoinen tai lyhyt ihminen.

Kapea vyötärö on kai pohjoismaalaisilla semi harvinainen.

Muuten ei oo mitään edes vähän harvinaisempaa, kaikki on silmämääräisesti symmetriassa eikä mitään erikoista missään.

Vierailija
836/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visual snow/lumisade jatkuvasti, ja huono pimeänäkö johtuen siitä että näen kaikkien valonlähteiden ympärillä ”viivoja”.

Aina kun sanon tästä jollekin vaikuttaa siltä ettei kukaan oikein usko, ja mitä olen itse asiaa tutkinut, sille ei ole oikein mitään hoitokeinoa. Olen siihen tottunut, mutta olisihan se kiva pystyä näkemään ilman että koko maailma näyttää värisevän.

Lapsena ihmettelin kelluaisia, ajattelin että ne on pölyä silmissä. Huvittelun joskus niin että tuijotin valoon päin ja muljauttelin silmiäni ja ne läpinäkyvät kelluvat pyörivät hitaasti samaan suuntaan kuin silmieni liikkeet.

Myöhemmin sain tietää että ne on lasiaisen ”samentumia” eli siitä hyytelöstä erottuu nestettä.

Sinuna menisin silmälääkäriin, jos silmiäsi ei ole tutkittu. Silmänpohjanrappeuma voi aiheuttaa kaksoiskuvia.

Itse ”kelluaiset” ovat enimmäkseen harmittomia, paitsi jos verkkokalvo irtoaa jolloin näkyy tummia hiutaleita ja salamoita.

Minulla miinuslasit 8-vuotiaasta, ehkä liittyvät asiaan. Isot miinusluvut altistavat verkkokalvon irtaumalle, joten myös silmänpainetta tulee seurata.

Vierailija
837/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visual snow/lumisade jatkuvasti, ja huono pimeänäkö johtuen siitä että näen kaikkien valonlähteiden ympärillä ”viivoja”.

Aina kun sanon tästä jollekin vaikuttaa siltä ettei kukaan oikein usko, ja mitä olen itse asiaa tutkinut, sille ei ole oikein mitään hoitokeinoa. Olen siihen tottunut, mutta olisihan se kiva pystyä näkemään ilman että koko maailma näyttää värisevän.

Lapsena ihmettelin kelluaisia, ajattelin että ne on pölyä silmissä. Huvittelun joskus niin että tuijotin valoon päin ja muljauttelin silmiäni ja ne läpinäkyvät kelluvat pyörivät hitaasti samaan suuntaan kuin silmieni liikkeet.

Myöhemmin sain tietää että ne on lasiaisen ”samentumia” eli siitä hyytelöstä erottuu nestettä.

Sinuna menisin silmälääkäriin, jos silmiäsi ei ole tutkittu. Silmänpohjanrappeuma voi aiheuttaa kaksoiskuvia.

Itse ”kelluaiset” ovat enimmäkseen harmittomia, paitsi jos verkkokalvo irtoaa jolloin näkyy tummia hiutaleita ja salamoita.

Minulla miinuslasit 8-vuotiaasta, ehkä liittyvät asiaan. Isot miinusluvut altistavat verkkokalvon irtaumalle, joten myös silmänpainetta tulee seurata.

Sinulla voi myös olla pelkkää hajataittoa, se pystytään hoitamaan laseilla. Itsellä hajataittoa (ja miinusta)ja kuvailemasi ilmiö, että valonlähde muuttuu tähtimäiseksi pimeässä, sitä on minullakin jos katson ilman laseja.

Hajataitto on sitä että linssisi ei ole tasainen. Miinus taas johtuu siitä että silmämuna on pitkänomainen ja plus taas kun silmämuna on lyhyt.

Optikolle tai silmälääkäriin niin asiat selkenee.

Vierailija
838/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitalakeni on kupera.

Vierailija
839/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki kaksi kertaa suurempi maksa kuin ihmisellä normaalisti, kyllä kelpaa ryyppäillä eikä ole krapulaa ja selviää aamuksi.

Vierailija
840/1574 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ruskea pilkku toisessa iiriksessä. Muuten silmät ovat vihreät

-Puolisenttiä pitkät "räpylät" sormien välissä

-Saan molemmat jalkani niskan taakse

-Saan molemmat peukalot kämmenen päälle

-Toinen ranteeni taipuu enemmän kuin toinen

-Pystyn liikuttamaan molempia isovarpaitani liikuttamatta samalla muita varpaita

-Pystyn liikuttamaan sieraimiani 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi