Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Vierailija kirjoitti:
Kauneuspilkku terskassa. ;D
Juurikin tämä 😊😋
Saan taitettua kieleni kaksinkerroin. Lisäksi, vaikka en osaa tehdä kainalopieruja, osaan tehdä kämmenilläni pierun äänen samalla periaatteella.
Pallomaha. Ei se ole erikoisuus mutta mukavan pehmeä.
Anukseni kykenee ottamaan sisäänsä todella isoja asioita. Aina kyennyt. Huomasin jo teininä, että minulla on tämmöinen "lahja". En vain tiedä mitä tekisin sillä. Olen hetero enkä erityisesti nauti suoleni täyttelystä. En kyllä inhoakaan, sillä se ei satu. Jotenkin sinne vain mahtuu tavaraa. Eräs partnerini tykkäsi, kuten hän sanoi, perseen käsittelystä ja halusi aina silloin tällöin työntää nyrkkinsä sinne. Kyllä se sopi minulle. Sain tehdä sitten vuorostani muita juttuja hänelle.
joustavaM78 kirjoitti:
Anukseni kykenee ottamaan sisäänsä todella isoja asioita. Aina kyennyt. Huomasin jo teininä, että minulla on tämmöinen "lahja". En vain tiedä mitä tekisin sillä. Olen hetero enkä erityisesti nauti suoleni täyttelystä. En kyllä inhoakaan, sillä se ei satu. Jotenkin sinne vain mahtuu tavaraa. Eräs partnerini tykkäsi, kuten hän sanoi, perseen käsittelystä ja halusi aina silloin tällöin työntää nyrkkinsä sinne. Kyllä se sopi minulle. Sain tehdä sitten vuorostani muita juttuja hänelle.
Kuka helv... haluaa työntää kätensä jonkun paskarakoon, sairasta, todellakin!
Viiltelyjälkiä käsivarressa. Ei syntymämerkkejä, mutta välistä porukka tuijottaa, jos huomaavat.
Minulla on kaksoisallasmunuainen. Muuta en tästä tiedä kuin nimen. Ikinä ei ole tullut puhetta siitä missään.
Peukaloni päissä kynnet ovat kaatuneet ulospäin, eli ovat vinossa.
Sääressäni on Playboy - pupun muotoinen syntymämerkki 🙄
Tämä on kuitenkin paras: vasemmassa silmässäni on kysymysmerkin muotoinen verisuoni 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Olen sairaana poikkeuksellisen vähän. Esim. omalla osastollani töissä on normaalia olla saikulla useampi päivä kuukaudessa ja joissain tapauksissa vielä vuosittain 2-4 viikkoa pitkittyneen "tavallisen" sairauden takia. tse olen ollut sairaana ja saikulla (eli en siis ole myöskään kipeänä töissä) viimeisen vuoden aikana 2 viikkoa ja kaksi päivää, josta 2 viikkoa johtui pakollisesta leikkauksesta.
Monesti kun muut ovat poissa flunssan takia viikon, mulla saattaa kurkkua kutittaa ja olla vetämätön olo yhden illan. Seuraavana päivänä on olo normaali.
Minulla on päiväkoti ja kouluikäiset lapset, joten pöpöjä tulee sieltäkin. Lapseni ovat myös kipeänä minua useammin mutta 3,5 v lapsellani on esim. vatsatauti ollut vain kerran.
Ehkä minun erikoisuuteni on poikkeuksellinen vastustuskyky?
Saattaa johtua vaikkapa skitsofreniasta:
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/mina_voin_nahda_todelli…
"Suomessa skitsofreniaa sairastaa noin 50000 ihmistä. Sitä esiintyy ilmeisesti kaikkialla maailmassa noin prosentilla väestöstä. Taudin säilyminen ihmiskunnassa on ihmetyttänyt. Sairastuneet avioituvat harvoin, ja he saavat keskimäärin kolmanneksen vähemmän lapsia kuin terveet, minkä olisi pitänyt evoluution myötä johtaa tautigeenien vähittäiseen häviämiseen. Selitys taudin sitkeyteen saattaa piillä siinä, että altistavat geenit myös suojaavat joiltakin vakavilta infektioilta.
Psykoottisten potilaiden sukulaisilla on muita vähemmän tiettyjä virustauteja. Skitsofreenikoilla todetaan puolestaan harvoin tulehtunut umpilisäke tai nivelreuma. Molemmat voi laukaista jokin virus.
On mahdollista, että laajalti levinneet skitsofrenian alttiusgeenit hyödyttävät koko ihmiskuntaa, koska ne lisäävät väestön vastustuskykyä. Teoria tukee vanhaa käsitystä skitsofreenikoista ihmiskunnan yhteisen taakan kantajina.
Asiantuntijana dosentti, ylilääkäri Hannu Lauerma Vankimielisairaalasta."
Tä ei oo synnynnäinen juttu, mutta oon kymmenisen vuotta sit laihtunut todella rajusti, joten vaikka olinkin silloin vain reipas 20v, niin ihoni on edelleen vaatteiden alla löysä nahkapuku ja täynnä roikkuvia raskausarpia ja muuta ylimääräistä nahkaa. Sen takia en tykkää edes pitää hihattomia, kun kainaloissa näkyy kauheat ryppyiset nahkakasat. Tästä en oo muille kertonut, koska arka aihe. Olen siis hoikka nainen, joka aina pukeutuu pitkähihaisiin jne, ja ihmiset ihmettelee et miksi pidän aina niin peittäviä vaatteita vaikka on niin "nätti kroppa".
Multa puuttuu kaksi hammasta edestä. Ne ei siis koskaan ole siihen tulleet, eikä niitä ole päässäni (otettu röntgenkuva). Sitä ei kyllä edes huomaa, koska hampaani ovat ihan vierekkäin ja tasaisessa rivissä. Moni on tätä ihmetellyt jos olen kertonut, koska eivät ole edes huomanneet. Eli ei ole mitään koloja :D
Vierailija kirjoitti:
Multa puuttuu kaksi hammasta edestä. Ne ei siis koskaan ole siihen tulleet, eikä niitä ole päässäni (otettu röntgenkuva). Sitä ei kyllä edes huomaa, koska hampaani ovat ihan vierekkäin ja tasaisessa rivissä. Moni on tätä ihmetellyt jos olen kertonut, koska eivät ole edes huomanneet. Eli ei ole mitään koloja :D
Kiva Turhapuro LOL
Mulla muodostuu ns. kamelinvarvas helposti kireissä housuissa. Ollut ihan pikkutytöstä asti tämä "vaiva".
Louhis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva Turhapuro LOL
Nimenomaan en näytä siltä :D hampaat ovat ihan kiinni toisissaan niinkuin normaalisti. Jos lähtee laskemaan nii sieltä vaan puuttuu molemmilta puolilta samasta kohtaa yksi hammas. Ei sitä muuten huomaa
Vierailija kirjoitti:
Olen mieheksi ns. hukkapala. Pituutta on 173 senttiä. Mutta vastapainoksi olen kasvanut maata pitkin. Kengän koko on siinä 46 ja 47 välillä. Pukeuduin kuinka hyvänsä, arvatkaa mikä osa näykyy ensin? Puhumattkaan sitten kun ollaan alasti.
No ylleensähän ne miehet suree päinvastaista tilannetta, eli neiti-kokoa olevia jalkojaan...
Minulla on niin pienet korvakaytavat etten saa edes pumpulipuikko sinne tungettua. Toisaalta omistan myos huomattavan kokoisen klitoriksen. aiemmin se kuvotti minua mutta miheni mielesta se on siisti. minulla on myos todella levea ja pitka kieli! puren siihen aina vahingissa ja siksipa kieli on usein kipea.. Semmosia outouksia:)
täähän voi alla kaksonen kohdussa joka on sulaunut suhun. Tutulla kasvaa hiuksia yhdestä kolikonkohtaisesta paikasta käsivarressa ja hänelle oli sanottu että se on kehitysvaiheessa joku sulautunut ...