Mitä erikoisuuksia kehossanne on?
Onko teillä mitään (synnynnäisiä) poikkeavuuksia tai jotain muuta erikoista kehossanne? Saa kertoa isoja ja pieniä juttuja. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Kommentit (1574)
Olen mieheksi ns. hukkapala. Pituutta on 173 senttiä. Mutta vastapainoksi olen kasvanut maata pitkin. Kengän koko on siinä 46 ja 47 välillä. Pukeuduin kuinka hyvänsä, arvatkaa mikä osa näykyy ensin? Puhumattkaan sitten kun ollaan alasti.
Kaksoissisarus on jäänyt sisälleni kohdussa ollessamme. Se on munuaisen kokoinen ja kiinni toisessa munuaisessa estäen sen toiminnan. Eli minulla on yksi toimiva munuainen.
gynecomastia. eli ns. kaljatissit vaikka olen laiha mies.
Mulla on siniset silmät ja vaalea tukka. Vähemmistönä maaailmassa.
Hikoilen ihan hirveästi, vaikka olen normaalipainoinen. Olen aina hikoillut, suunnilleen 10-vuotiaasta asti. Kiusallista naisena. Pitää vaihtaa aluspaita monta kertaa yhden työpäivän aikana, vaikka on istumatyö. Kasvoilla helmeilevät hikipisarat melkein koko ajan. Jalat ovat litimärät.
Mulla ei oo dominoivaa kättä, molemmat on ihan tasavertasia ja käytän sitä kumpi sattuu tilanteessa olemaan kätevämpi ja vapaana.
Erikoistissit.
Silikonit siis.
Toinen jalka on toista lyhyempi, Suu aukeaa niin paljon että leuka voi lähteä sijoiltaan, punavihersokeus ja toiseen kivespussiin kerääntyy nestettä
Oikea tissi roikkuu varmaan sentin alempana kuin vasen.
Mulla ei ole ollenkaan refleksejä. Vaikka lääkäri, kuinka hakkaa pikku vasarallaan mun polvia, niin mitään ei tapahdu.
Verenpaine on alhainen kuin kuolleella.
Erityisen pitkät ripset jotka peittää näkökentän mikäli en niitä taivuta tai leikkaa.
Myös alaripset hankaa silmäpusseja ja iho ärtyy.
Tää on myös asia mistä ei saisi valittaa kuulemma
Reilusti sisäänpäinkääntyvät pikkurillit. Muuten minulla on ihan nätit kädet. Mutta taitaa olla kyllä aika yleistä.
Ylöspäin kääntyneet isovarpaan kynnet, todi rasittavaa miten helposti kuuluu sukkahousut ja sukat, jos en muista/ehdi leikata tarpeeksi usein.
Visual snow/lumisade jatkuvasti, ja huono pimeänäkö johtuen siitä että näen kaikkien valonlähteiden ympärillä ”viivoja”.
Aina kun sanon tästä jollekin vaikuttaa siltä ettei kukaan oikein usko, ja mitä olen itse asiaa tutkinut, sille ei ole oikein mitään hoitokeinoa. Olen siihen tottunut, mutta olisihan se kiva pystyä näkemään ilman että koko maailma näyttää värisevän.
Vierailija kirjoitti:
Visual snow/lumisade jatkuvasti, ja huono pimeänäkö johtuen siitä että näen kaikkien valonlähteiden ympärillä ”viivoja”.
Aina kun sanon tästä jollekin vaikuttaa siltä ettei kukaan oikein usko, ja mitä olen itse asiaa tutkinut, sille ei ole oikein mitään hoitokeinoa. Olen siihen tottunut, mutta olisihan se kiva pystyä näkemään ilman että koko maailma näyttää värisevän.
Itellä on tommosta ennen migreeniä, voiskohan näillä olla joku yhteinen tekijä. Ootko koskaan ottanut migreenilääkettä?
Minulle on tehty Ympärileikkaus.Olen Mies
Reilusti kokoa oleva siitin, ei siis ”vain iso” vaan oikeasti ”liian iso” joillekin. Erityistä siinä on se että terska on tennispallon kokoa, joskaan ei saman mallinen
Penikseni kaartuu hyvin paljon ylöspäin. Kuin koukku.
Vierailija kirjoitti:
Minulla virtsaputken suu aukeaa peniksessä terskan alapinnalle. On leikattu lapsena, kutsutaan hypospadiaksi. Penis on myös ylöspäin kaareva, vähän kuin koukistunut sormi. Löysänä todella pieni, erektiossa 12cm.
Ilmeisesti muoto hankaa mukavasti gpistettä vaimon mielestä. Kivekset ovat pienet ja päällekkäin kivespussissa, ei vierekkäin. Olivat syntymässä vatsaontelossa, leikkauksella saatu sinne. Koko juttu johtuu luultavasti äitini 60-luvun lopussa saamista hormonihoidoista lapsettomuuden hoidossa. Oma spermani on heikkoa. Koko elämäni olen hävennyt epänormaalia penistäni ja vihaankin äitiäni sen takia.Kun virtsaputkeni on ikäänkuin rakennettu, on se alkanut kuroutua aikuisiällä. Sitä on laajennettu useita kertoja. Minun pitää käyttää kertakäyttökatetreja säännöllisin väliajoin, jotta virtsaputki ei ahtaudu.
Oikealla viiltäjä-Jackillä sama vaiva. Häpeä ja hu%rien pilkka nuorella iällä johti itsetunto-ongelmiin ja veritekoihin.
Mulle ilmestyi lähemmäs 10v sitten olkapäähän kaksihaarainen, n.1,5cm pitkä "jouhikarva". Nyppäisin sen pois ja siinä kohdassa on yhä punainen pilkku. En vieläkään tiedä mikä se oli... Ei ollut ihokarvan tuntuinen vaan karkea, ja haaraisuus ihmetyttää.
Solisluuni on hypoplastinen, sormieni nivelet ovat yliojentuvat ja häpyluuni on vino