Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat sinkkunaiset? Millaisen miehen oikeasti haluaisit?

Vierailija
18.06.2018 |

Kelpaako teille vaan joku kunnollinen mies joka on tylsä, vai haluatteko komiestuksen edelleenkin? Sana on vapaa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä järjestyksessä. En jaksaa enää tässä vaiheessa riitoja ex:n tai suvun kanssa tai mitään taloussotkuja.

Vierailija
42/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Olen 43, mutta saanen vastata. :)

Nyt taas treffaillessani ole huomannut, että seuraavat asiat ovat mulle turn-off: 

-rahalla retostelu

-oman koulutustason korostus

-hifistely kahvilla/viineillä/viskeillä/ravintoloilla ihan vaan tehdäkseen vaikutuksen (so. puheista huomaa että pintaa syvemmälle mennessä ei tiedetäkään p*skan vertaa)

-urakeskeisyys (työnarkomaani)

-hifistely harrastuksilla (kiteboarding, vuorikiipeily, benji-hyppy, alasti patikointi autiomaassa tjms harrastus jota on tehty ehkä kerran mutta joka lasketaan harrastukseksi koska sillä tekee vaikutuksen)

-"alempitasoisten" (so. palveluhenkilökunnan tms) kyykyttäminen

On varmasti muitakin, mutta siis nämä ns. pukuäijät alfaurokset ei_vaan_sytytä_pätkääkään kun niitä näkee päivittäin töissä samoissa hommissa, joissa itsekin olen. 

Minkälaisen miehen sitten oikeasti haluaisin? 

-huomaavainen ja minua huomioiva (elein, ei lahjoin)

-lempeä

-empaattinen

-"jalomielinen" - antaa vähästäänkin

-hellä

-viriili

-huumorintajuinen

-älykäs

-suvaitseva

-mielellään tupakoiva (tupakoin itse), pössytelläkin saa jos ei ihan joka päivä vetele 

-nuorempi kuin itse olen (omanikäiset niin äijääntyneitä)

-lapseton

-lojaali

-mieluummin ujo kuin kukko tunkiolla

Ulkonäöllä ei ole hirveästi väliä, kunhan on karismaattinen eikä ylipainoinen. Samoin koulutustasolla tai tienesteillä ei ole mitään väliä, tienaan itse riittävästi omiin tarpeisiin ja ylikin.

Huh huh. Onnea yritykseesi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä varmaan mailman tyhmin kommentti tähän ketjuun, mutta mä haluan naisen. Sellaisen aivan tavallisen, huumorintajuisen keski-ikäisen naisen. Ei sen suurempia kriteereitä.

Vierailija
44/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Olen 43, mutta saanen vastata. :)

Nyt taas treffaillessani ole huomannut, että seuraavat asiat ovat mulle turn-off: 

-rahalla retostelu

-oman koulutustason korostus

-hifistely kahvilla/viineillä/viskeillä/ravintoloilla ihan vaan tehdäkseen vaikutuksen (so. puheista huomaa että pintaa syvemmälle mennessä ei tiedetäkään p*skan vertaa)

-urakeskeisyys (työnarkomaani)

-hifistely harrastuksilla (kiteboarding, vuorikiipeily, benji-hyppy, alasti patikointi autiomaassa tjms harrastus jota on tehty ehkä kerran mutta joka lasketaan harrastukseksi koska sillä tekee vaikutuksen)

-"alempitasoisten" (so. palveluhenkilökunnan tms) kyykyttäminen

On varmasti muitakin, mutta siis nämä ns. pukuäijät alfaurokset ei_vaan_sytytä_pätkääkään kun niitä näkee päivittäin töissä samoissa hommissa, joissa itsekin olen. 

Minkälaisen miehen sitten oikeasti haluaisin? 

-huomaavainen ja minua huomioiva (elein, ei lahjoin)

-lempeä

-empaattinen

-"jalomielinen" - antaa vähästäänkin

-hellä

-viriili

-huumorintajuinen

-älykäs

-suvaitseva

-mielellään tupakoiva (tupakoin itse), pössytelläkin saa jos ei ihan joka päivä vetele 

-nuorempi kuin itse olen (omanikäiset niin äijääntyneitä)

-lapseton

-lojaali

-mieluummin ujo kuin kukko tunkiolla

Ulkonäöllä ei ole hirveästi väliä, kunhan on karismaattinen eikä ylipainoinen. Samoin koulutustasolla tai tienesteillä ei ole mitään väliä, tienaan itse riittävästi omiin tarpeisiin ja ylikin.

Huh huh. Onnea yritykseesi...

Miten niin? Nytkin tapailen yhtä kaikki nuo kriteerit täyttävää :) Ei mun mielestä se, että haluaa mielellään ns. hyväluonteisen miehen, ole liikaa vaadittu? :) Piti kyllä vähän aikaa seuloa Tinderiä että tuon löysin kaikkien niitten turn-off miesten joukosta, myönnän! :D 

Vierailija
45/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, en ole sinkku, mutta vastaan silti. Haluaisin elämässä menestyneen miehen, jos olisin sinkku. N45

Vierailija
46/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen tuon ikäinen mies harvoin on enää ns. komea - vaikka olisi nuorena sitä ollutkin ja naisilla sama juttu, että nuoruuden kauneus on jo ropissut pois, vaikka olisi hoikka ja nuorekaskin.

Sisältö on siis tärkein ja tätä puolta vanhempien sinkkumiesten kannattaa korostaa itsestään ja esim. deitti-ilmoituksissa.

Olen kaunis ja hoikka 50v nainen

Ja iloinen ja leikkisä

Jos olet itse tutiseva selluliitti vuori..niin voi voi

Vierailija
47/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itseäni nuoremman koulutetun miehen jonka kanssa voisi jauhaa politiikasta ja yhteiskunnallisista asioista mutta joka ei enää halua lapsia eli joku +40 v jolla jo lapset tehtynä tai joka ei halua niitä. Oon itse 49 v mutta vielää nätti eli nuoremmat kyllä lähestyy vielä.

Mutta monilla on nykyään jotain ihme polyamoriakuvioita jotka ei kiinnosta. Jopa 50-vuotiailla miehillä. Sellaiseen kuvioon en halua että nuori mies voi olla kanssani ja etsiä samalla lapselleen äitiä kuten tämä Marjo Vilkko.

Vierailija
48/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean ja rikkaan, jolla on pitkä se. Niin ja on hyvin antelias ja huumorintajuinen. Ei olisi pahitteeksi jos olisi huvila Floridassa ja kutsu linnan juhliin taskussa. Niin ja käsistään kätevä ja liikunnallinen. Tanssitaitoinen. Ei pieniä lapsia. En oo sinkku, mut jos olisin.

Vierailija
49/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin samanlaisen miehen kuin itsekin olen eli sporttinen, hyväkroppainen, tasapainoinen, hyvin koulutettu, rauhallinen, ujo, introvertti, terveelliset elämäntavat omaava (ei tupakkaa, nuuskaa, huumeita), alkoholin käyttö pysyy kohtuudessa, keskipituinen, silmää miellyttävä, rento, vastuullinen, keskustelutaitoinen, talousasiat kunnossa pitävä, hellä, kiihkeä ja intohimoinen sängyssä.

Vierailija
50/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen tuon ikäinen mies harvoin on enää ns. komea - vaikka olisi nuorena sitä ollutkin ja naisilla sama juttu, että nuoruuden kauneus on jo ropissut pois, vaikka olisi hoikka ja nuorekaskin.

Sisältö on siis tärkein ja tätä puolta vanhempien sinkkumiesten kannattaa korostaa itsestään ja esim. deitti-ilmoituksissa.

Ja iloinen ja leikkisä

Olet varmasti kaunis myös sisäisesti.

Vierailija
51/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, seurallinen, avoin, töissä, ei lapsia (tai ovat jo aikuisia eikä heidän lapset ole koko ajan hoidossa), kekseliäs sekä hiukset ja hampaat (itse kasvatetut) tallessa. Ylipaino ei haittaa, kunhan se ei haittaa normaalia elämää. Sporttihirmut ja kiiltokuvat ei sytytä samoin kaikki vapaat alkoholin voimalla tai mitään ei voi tehdä jos siihen ei liity alko on myöskin sitä ei kiinnostavaa puolta.

N50

Vierailija
52/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iloinen ja leikkisä

Hoikka, urheilullinen ja nuorekas 40v. - mutta  en sanoisi enää juuri ketään ikäistänikään varsinaisesti kauniiksi ja varsinkin 50 v. naisilla se ikä nyt vaan näkyy sitten jo vieläkin selvemmin eli ei ole sellaista nuoren naisen kauneutta enää, vaan parhaimillaankin lähinnä sisäistä kauneutta...

Vierailija
53/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitäisi olla myös oma elämä. Ei takertujia enää tässä vaiheessa elämään. Lapset ei haittaisi.

Siisti olemus, mutta tiukat ulkonäkökriteerit jäi sinne teini-ikään. Koulutuksella ei väliä, mutta fiksu pitäisi olla. En kaipaa elättäjää, joten myös miehen pitäisi olla taloudellisesti omillaan.

Kalja-krapula-t..ssikuva -linjan keskustelijat ei nappaa yhtään. Matkustaminen yhdessä olisi jees.

Miehen kanssa pitäisi voida nauraa ja tehdä joskus ihan hassujakin juttuja yhtä lailla kuin kaivautua kainaloon ja olla vaan.

Vierailija
54/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemani mukaan kaunis, älykäs ja hauska. Omasta mielestäni olen empaattinen ja kiva.

Haen sellaista miestä, jonka kanssa tulen juttuun ja joka ei vaadi älyttömiä.

Koska olen nätti, miehet haluavat että 51v nainen kulkee vesiraja-hameessa, veneillessäkin ja huojuu korkkareissa ja pyllistää metsässä. No heh.

Olen Nigellan tyylinen ja näköinenkin. Haluan näyttäytyä asiallisesti, kotioloissa voin vetää päälle mitä vaan.

Sellainen mies, jota kiinnostaa muukin asia kuin oma urheilusuoritus tai formulatulos, ois kiva.

Oon menossa muusikon kanssa treffeille, harmi että hän on vähän liian hoikka, mutta syötän hänet äkkiä miehen kokoiseksi, jos flaxi käy.

Vierailija
55/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku niin en haluaisi miestä ollenkaan. Haluaisin olla täysin vapaa.

Se on joko tämä nykyinen mies tai vapaus.

Vierailija
56/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuus ja ylipaino eivät haittaa. Tosin alkoholin suurkulutuksen pöhöttämät, punakat kasvot ovat viisikymppisillä aika yleinen näky ja välitön turn off. Tykkään enemmän kookkaista kuin laihoista miehistä, mutta salityyppejä pidän liian ulkonäkökeskeisinä. Viisikymppisellä luulisi jo olevan kiinnostavampaa tekemistä kuin kasvattaa lihaksiaan.

Ihannemieheni olisi fiksu ja hyvä tyyppi. Mukava ja rento, ei fanaattinen vaahtoaja eikä urakeskeinen suorittaja. Harrastuksilla ei muuten ole väliä, mutta hän lähtisi kanssani keikoille ja viettäisi kanssani rauhallisia leffa- ja pizzailtoja. Ei pidä mykkäkoulua, vaan haluaa selvittää ongelmat puhumalla, niin ettei nukkumaan tarvitse mennä koskaan vihaisena. Lapseton, sillä minullakaan ei lapsia ole.

Osaa tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, niin ettei hänestä tarvitse pitää huolta kuin pikkulapsesta. Seksuaalisesti yhteensopiva kanssani ja tietenkin seksiin kykenevä.

Vierailija
57/71 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kypsän, aikuisen miehen. Sellaisen, joka ei nosta itseään erityisesti esille, vaan jolla on kykyä tukea ja kantaa myös vähän ihmisiä ympärillään, lapsia ja nuoria ja vanhuksia.

Sellainen, jolla olisi paljon elettyä elämää takana, ja sen tuomaa rauhallisuutta, viisautta ja huumoria.

Myös kokemuksen tuomaa heittäytymistä erotiikkaan estottomasti.

Sellainen mies, joka arvostaa minua itsenäisenä naisena, ja on omilla jaloillaan. Ei tarvitse minua kannattelemaan häntä, mutta on lämmin ja avoin, ja ottaa vastaan rakkauttani sydän auki.

Vierailija
58/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30v mies ja ihastunut noin 50-60v hyvin kauniiseen naiseen.

Minä se olen:)

Olen huomannut katseesi ja tunnen vetovoimaisuutesi. Tunnen myös intohimoa sinuun.

Voisitko lähestyä minua rohkeasti. En torju. Olen vapaa.

Tavataan mustikoiden äärellä:)

Vierailija
59/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amelie kirjoitti:

Olen naimisissa ja ihan kysyttyä kamaa silti, vaikka ikää kohta 50vee. Olen miettinyt että jos sinkuksi syystä tai toisesta joutuisin, en ikinä ottaisi ikäistäni miestä. Kaikki poikamaisuus on heistä kadonnut, ovat pönöttäviä kaljamahoja lähes kaikki. Ja ubervakavia. Ei mitään ilkikurisuutta tai pilkettä silmäkulmassa. Hirveitä marisijoita ja valittajia.

Mitään erektio-ongelmia en myöskään alkais kattelemaan, joten ikähaarukka minkä huolisin ois max. 25-35vee.

Ne 50 vuotiaat miehet jotka ovat pitäneet itsensä kunnossa ovat harvinaisuuksia, tyyliin 1:10000000000.

Tervetuloa alapeukut :D

Uh, mulla on tällainen tuore harvinaisuus näpeissäni. Sporttinen paketti, joka nauttii liikkumisesta, ei liiku ulkonäkösyistä. Ikää 50, mutta kroppa on kyllä erittäin toimiva. Mieskuntoa piisaa myös makkarin puolella, ei tarvitse tässä suhteessa seksin vähyydestä valittaa. :) Ja on muutenkin hyvä tyyppi, juuri sellainen peruspositiivinen, kohtelias, huomaavainen, huolehtivainen ja keksii aina jotain hauskaa. 

N40

Vierailija
60/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja iloinen ja leikkisä

50v. nainen ei ole millään tavalla kaunis. Hänestä ehkä voin nähdä, että on ollut joskus kaunis. Naisten kauneus ajoittuu 15-28v välille, sen jälkeen alkaa ulkomuodon rapistuminen. Miehillä muutokset alkavat myöhemmin koska preferenssit ovat erilaiset.

T. M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän