45-55 -vuotiaat sinkkunaiset? Millaisen miehen oikeasti haluaisit?
Kelpaako teille vaan joku kunnollinen mies joka on tylsä, vai haluatteko komiestuksen edelleenkin? Sana on vapaa.
Kommentit (71)
Joka olisi hyvä isäpuoli pienelle lapselleni, jonka omasta isästä ei ole muuhun kuin juomiseen ja itsesääliin. Jonka kanssa voisin jakaa ajatukseni ja vastuuni. Lapsi on niin tärkeä, että ilman aitoa välittämistä ja sitoutumista siihen ei ole saumaa muhun, edes mihinkään on/off-suhteeseen, koska lapseisästä ei ole huolehtimaan lapsesta, joten olen koko ajan vastuussa lapsesta. Iällä ei ole niin paljon väliä, ulkonäön ja tyylin täytyy toki jotenkin miellyttää, olla mulle tuttua ikäänkuin, mutta ne on toisarvoisia eikä mulla ole tiettyjä kriteerejä, kemia on tärkeä pää kuin joku hiusten väri tai pituus tai paino, ne on yhdentekeviä. Makujen pitää sopia yhteen, en jaksaisi jotakuta, jonka maku esim musiikin suhteen on ratkaisevasti eri, se vain käytännössä olisi rankkaa arjessa, jos inhoaisi toisen lempimusiikkia. Raha ja varallisuus absoluuttisen yhdentekeviä, kunhan ei ole joissain merkittävissä ongelmissa. Päihdeongelma absoluuttinen ei.
Jos ei löydy noilla spekseillä, saa olla löytymättä. En etsi aktiivisesti.
Ap, ei tylsyys ole mikään pysyvä määre. Eri asiat on tylsiä eri tyypeille. Mulle äärettömän tylsä olisi joku dude, joka harrastaa jotain lapsellista extremeä tms ikäkriisistä "jännää". Jollekin muulle hän olisi unelma. Kaikki on ihmisestä kiinni,
Ulkonäkö ei enää juuri merkkaa, kun 40 on mittarissa - kunhan on hygienia kunnossa ja ei ole aivan kohtuuttoman huonokuntoinen tai valtavan ylipainoinen, koska itsekin hoikka.
Sympaattinen luonne, rehellisyys ja huumorintaju - siinä isoja valtteja.
Olen 30v mies ja ihastunut noin 50-60v hyvin kauniiseen naiseen.
Tavallinen tuon ikäinen mies harvoin on enää ns. komea - vaikka olisi nuorena sitä ollutkin ja naisilla sama juttu, että nuoruuden kauneus on jo ropissut pois, vaikka olisi hoikka ja nuorekaskin.
Sisältö on siis tärkein ja tätä puolta vanhempien sinkkumiesten kannattaa korostaa itsestään ja esim. deitti-ilmoituksissa.
Ihannemies olisi pitkä ja ei kaunis, mutta kuitenkin omaa silmääni jotenkin miellyttävä kokonaisuus. Voi olla hoikka, normaali tai vähän tukeva vartalo. Hän olisi myös älykäs ja lämminsydäminen. Hän tykkäisi keskustella niin syvällisiä kuin kepeitäkin, mutta ei puhuisi koko aikaa kuitenkaan. Hän ei missään nimessä olisi poliitikko, mutta kannattaisi vihervasemmistolaisia aatteita.
Hän tulisi omillaan toimeen niin henkisesti, fyysisesti kuin taloudellisestikin, aivan kuten minä itsekin. Minun ei siis tarvisi kannatella häntä millään tasolla, vaan olisimme kaikin tavoin tasavertaisia. Hänellä ei olisi pieniä lapsia, isot lapset ok. Hänellä ei olisi vaimoa tai tyttöystävää.
Siinä ihanne. Mutta kuka sitten kelpaisi? Kuka vaan, kenen kanssa kokisin kemiaa, kehen tuntisin vetoa. Se on se vaikeiten saavutettava kohta, olen tuntenut vetoa hyvin harvoihin miehiin.
Oma elämä hallussa. Tarkoittaen työ, siisti asunto, tekee edes joskus oman safkansa siksi että huvittaa ja voi, koska osaa.
Elämässä on joku asia mitä seuraa ja tekee sydämellä, oli sitten jalkapallo, junien bongaus, vuorikiipeily.
Lapsia saa olla, joista on huolehtinut. Lapsia ei ole pakko olla, edellinen suhde on pakko olla. Viiskymppinen eikä koskaan seurustellut, niin ei. Tai niin ainakin kuvittelen ettei osaa huomioida parisuhteessa oloa kun tottunut itsenäiseen elämään.
Huumorin pitäis olla samansorttista kuin itsellä. Tykkään liikkua vapaa-ajalla. Omistan auton mutta alle 3km matkat teen kävellen ja pyörällä pidemmät.
Lemmikkejä ei ole mutta voi olla kunhan ei oleta että meistä tukee heti bestiksiä.
Matkustele en koska olen köyhä yksinhuoltaja. Lapsilleni en vanhempaa etsi, heillä on isä mutta pärjätä täytyy kuten mä sen lemmikin kanssa.
Konsertteja ja Marvel leffoja. Pääsispä Porin Jatseille tai DBL Turku 👍
Jotta ihan tavallista miestä etsin. Omasta mielestäni.
Olen 166/75 ristiverinen 49v enkä oikeasti edes tiedä mistä lähtisin etsimään. Yksinolo ei myöskään pelota voin olla, mutta olishan se kaksin kauniimpaa.
Ihan vain tervepäisen.
Eli ei päihdeongelmaista, äitiään ja lapsuudestaan tai entisistä suhteistaan vinkuvaa.
Saa olla työtönkin, mutta tietysti ihan kauhea rahapula voisi aiheuttaa ongelmia. Jokin perusfiksuus tietenkin: ei uhoa maa --hanmuuttajista jne.
Mutta eipä juuri tarjolla ole 54-vuotiaalle naiselle. Ne fiksut ja koulutetut samanikäiset katsovat tietysti nuorempia.
Taidan pitää enemmän rumista kuin komeista miehistä. Käsillä tekemisen osaaminen on aina plussaa. Tämän hetkinen ihanteeni on rumahko, parrakas ja karvainen suomalainen mies. Lihaksia löytyy ja päälaki alkaa kaljuuntua. Tekeminen on tärkeämpää kuin kauniit sanat. Rakastamani mies tekee minkä lupaa ja kunnioittaa minua ihmisenä. Ja minä kunnioitan ja arvostan häntä. Seksi on suhteemme liima. N55.
Nuorena mietin enemmän miehen koulutusta ja toisarvoisia asioita, että olisi enemmän statusta. Ei koskaan oikein napannut oikeasti kukaan.
Yli nelikymppisenä aloin katsoa miehessä vain komeaa ulkonäköä ja miehekkyyttä ja seksikkyyttä ja sitä, että löytyy kemiaa. Tapasin ihmeen nopeasti unelmamiehen ja menimme naisiinkin.
Sanonta good on paper bad in bed todellakin pitää paikkansa!
Luotettavan, kunnollisen, hyvän ystävän, kemiaa pitäisi olla myös.
Ihannemies on n. 180 cm / 80 -90 kg. Tumma. Siniset silmät. Valloittava hymy. Valkoiset hampaat.
Lihaksia sopivasti.
Luonne: hauska, huumorintajuinen, itsevarma, ei tuppisuu. Rehellinen ja aito itsensä. Raha tai ammatti ei ratkaise, kunhan on omillaan toimeen tuleva.
T. Sinkku 53 v.
Ottaisin miehen, joka on tunne-elämältään tasapainossa, ja pn aidosti oma itsensä ilman maskeja. Enkä myöskään enää halua pihiä miestä.
Ulkobäkösekoilla ei ole väliä, kunhan sytyttää minut.
Kiltti, mukava, hauska ja uskollinen. Löysin sellaisen. :)
Olen 43, mutta saanen vastata. :)
Nyt taas treffaillessani ole huomannut, että seuraavat asiat ovat mulle turn-off:
-rahalla retostelu
-oman koulutustason korostus
-hifistely kahvilla/viineillä/viskeillä/ravintoloilla ihan vaan tehdäkseen vaikutuksen (so. puheista huomaa että pintaa syvemmälle mennessä ei tiedetäkään p*skan vertaa)
-urakeskeisyys (työnarkomaani)
-hifistely harrastuksilla (kiteboarding, vuorikiipeily, benji-hyppy, alasti patikointi autiomaassa tjms harrastus jota on tehty ehkä kerran mutta joka lasketaan harrastukseksi koska sillä tekee vaikutuksen)
-"alempitasoisten" (so. palveluhenkilökunnan tms) kyykyttäminen
On varmasti muitakin, mutta siis nämä ns. pukuäijät alfaurokset ei_vaan_sytytä_pätkääkään kun niitä näkee päivittäin töissä samoissa hommissa, joissa itsekin olen.
Minkälaisen miehen sitten oikeasti haluaisin?
-huomaavainen ja minua huomioiva (elein, ei lahjoin)
-lempeä
-empaattinen
-"jalomielinen" - antaa vähästäänkin
-hellä
-viriili
-huumorintajuinen
-älykäs
-suvaitseva
-mielellään tupakoiva (tupakoin itse), pössytelläkin saa jos ei ihan joka päivä vetele
-nuorempi kuin itse olen (omanikäiset niin äijääntyneitä)
-lapseton
-lojaali
-mieluummin ujo kuin kukko tunkiolla
Ulkonäöllä ei ole hirveästi väliä, kunhan on karismaattinen eikä ylipainoinen. Samoin koulutustasolla tai tienesteillä ei ole mitään väliä, tienaan itse riittävästi omiin tarpeisiin ja ylikin.
Amelie kirjoitti:
Olen naimisissa ja ihan kysyttyä kamaa silti, vaikka ikää kohta 50vee. Olen miettinyt että jos sinkuksi syystä tai toisesta joutuisin, en ikinä ottaisi ikäistäni miestä. Kaikki poikamaisuus on heistä kadonnut, ovat pönöttäviä kaljamahoja lähes kaikki. Ja ubervakavia. Ei mitään ilkikurisuutta tai pilkettä silmäkulmassa. Hirveitä marisijoita ja valittajia.
Mitään erektio-ongelmia en myöskään alkais kattelemaan, joten ikähaarukka minkä huolisin ois max. 25-35vee.
Ne 50 vuotiaat miehet jotka ovat pitäneet itsensä kunnossa ovat harvinaisuuksia, tyyliin 1:10000000000.
Tervetuloa alapeukut :D
Naisethan ne ovatkin tunnettuja huumoristaan ja helposti laukeamistaidosta seksissä. :D 23-vuotiaana alkaa mammavaihe jolloin ollaan niin aikuista kun samanikäiset pojat vaan pelaa pleikkaa. Ja jyystää/nuollaa saa kuin tulpatonta mopoa jotta pimu sattuis laukeamaan alle tunnissa. Sit kun itsellä ei kerran vuodessa seiso niin ---> impotentti! Reilu peli ;-)
No, sinun missiosihan oli, että miehillä jotain eivät palvele naisen etua, ei tee mitään eikä heitä edes ihmisenä tarvitse arvostaa.
Tasapainoinen, viisas, kiltti ja hellä mies, joka tykkää kirjoista, musiikista ja elokuvista.
Tässä ketjussa on monta naista jotka ottaisin mielihyvin ystäväksi.