Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-55 -vuotiaat sinkkunaiset? Millaisen miehen oikeasti haluaisit?

Vierailija
18.06.2018 |

Kelpaako teille vaan joku kunnollinen mies joka on tylsä, vai haluatteko komiestuksen edelleenkin? Sana on vapaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hieman lihaa luiden päällä kuin laiha. Ei kuitenkaan selkeästi lihava tai kaljamahainen. Naamalla ei mitään väliä, kunhan olomuodosta näkee että on edes jonkin verran terveelliset elämäntavat. Ei siis punakka viinanaama. Ja jos on edes jonkun verran liikuntaa harrastava, niin kyllä senkin näkee meidän ikäisistä jo kaukaa. Olen itsekin sporttinen, niin haluaisin kumppaninikin olevan samanlainen. Sohvaperunan kanssa kun ei olisi mitään yhteistä.

Luonne olisi kuitenkin se tärkein asia. Saisi olla kiltti ja vaikka hieman ujohkokin. Jaskanjauhaja ja hamesankari olisi inhotus. Sellainen rehti ja tekevä. Ketään en ala enää passaamaan, joten tasa-arvoinen kodinhoidon suhteen pitäisi olla. Työpaikka ja omillaan toimeen tuleva pitäisi olla. Seksissä pitäisi olla intohimoa ja yhteensopivuutta.

Lapset mielellään vähintään 10 v -> koska en haluaisi enää pienten lasten kanssa ruveta puljaamaan.

Vierailija
62/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kypsän, aikuisen miehen. Sellaisen, joka ei nosta itseään erityisesti esille, vaan jolla on kykyä tukea ja kantaa myös vähän ihmisiä ympärillään, lapsia ja nuoria ja vanhuksia.

Sellainen, jolla olisi paljon elettyä elämää takana, ja sen tuomaa rauhallisuutta, viisautta ja huumoria.

Myös kokemuksen tuomaa heittäytymistä erotiikkaan estottomasti.

Sellainen mies, joka arvostaa minua itsenäisenä naisena, ja on omilla jaloillaan. Ei tarvitse minua kannattelemaan häntä, mutta on lämmin ja avoin, ja ottaa vastaan rakkauttani sydän auki.

Aika monta vuotta piti olla sinkkuna, ennen kuin kohtasin tällaisen miehen. Älkää siskot luovuttako, näitäkin on! Minulla on nyt elävä todiste kotona :-)

t. n46, onnellisempi kuin ikinä aiemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua millaistakaan miestä. Joten ehkä "sinkku" sana ei kuvaa minua. En välitä partisuhteista, en ole koskaan välittänyt.

Minusta sinkku kuvaa vaan niitä jotka etsivät kumppania. Eivät osaa elää ilman kumppania. Minä taas en osaisi elää kumppanin kanssa.

Olen enemmänkin erakko. Vaikka äiti olenkin.

46v

Vierailija
64/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen tuon ikäinen mies harvoin on enää ns. komea - vaikka olisi nuorena sitä ollutkin ja naisilla sama juttu, että nuoruuden kauneus on jo ropissut pois, vaikka olisi hoikka ja nuorekaskin.

Sisältö on siis tärkein ja tätä puolta vanhempien sinkkumiesten kannattaa korostaa itsestään ja esim. deitti-ilmoituksissa.

Olen kaunis ja hoikka 50v nainen

Ja iloinen ja leikkisä

Jos olet itse tutiseva selluliitti vuori..niin voi voi

Kirjoittaja sanoi, että NUORUUDEN kauneus on rapissut pois. Et voi viisikymppisenä väittää, etteikö näin olisi käynyt. 

Jos ikäluokassasi olet kaunis, niin häviät joka tapauksessa kauniille kolmikymppiselle ja niille rumemmillekin. 

-N52 kaunis ja hoikka minäkin, mutta realiteetit hallussa

Vierailija
65/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kypsän, aikuisen miehen. Sellaisen, joka ei nosta itseään erityisesti esille, vaan jolla on kykyä tukea ja kantaa myös vähän ihmisiä ympärillään, lapsia ja nuoria ja vanhuksia.

Sellainen, jolla olisi paljon elettyä elämää takana, ja sen tuomaa rauhallisuutta, viisautta ja huumoria.

Myös kokemuksen tuomaa heittäytymistä erotiikkaan estottomasti.

Sellainen mies, joka arvostaa minua itsenäisenä naisena, ja on omilla jaloillaan. Ei tarvitse minua kannattelemaan häntä, mutta on lämmin ja avoin, ja ottaa vastaan rakkauttani sydän auki.

Aika monta vuotta piti olla sinkkuna, ennen kuin kohtasin tällaisen miehen. Älkää siskot luovuttako, näitäkin on! Minulla on nyt elävä todiste kotona :-)

t. n46, onnellisempi kuin ikinä aiemmin

Ehkä meiän kaikkien "onni" ei asu parisuhteissa ja miehissä ylipäätä.

Minun ei "pidä" olla "sinkkuna" (tyoerä sana), vaan haluan elää ilman parisuhdetta.

Mua jaksaa aina kummastuttaa ihmiset, jotka juoksee parisuhteen perässä, vaikka ilman elämä on niin paljon rennompaa.

Vierailija
66/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin 73-vuotiaan  Frederikin, joka eilisessä lehdessä naama tuhannen kureella vinkuu, että pitäisi saada korkeintaan nelikymppinen nainen.  Netissä kun on tarjolla vaan mummoja.

Ai niin, 45-55 -vuotiaathan on sille liian vanhoja.  Voi elämän kevät. 

Kyllä se on yhtä pirua kun fanitkin on yhtä vanhoja kuin idoli itse. 

Vierailija
67/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kauniskasvoisen ja hoikan miehen.

Pahoitteluni.

Sama mulla, ja mielellään n. kymmenen vuotta nuoremman kuin mitä itse olen. Ei mulla rima ole vanhemmiten ainakaan laskenut.

Vierailija
68/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei enää juuri merkkaa, kun 40 on mittarissa -  kunhan on hygienia kunnossa ja ei ole aivan kohtuuttoman huonokuntoinen tai valtavan ylipainoinen, koska itsekin hoikka.

Sympaattinen luonne, rehellisyys ja huumorintaju - siinä isoja valtteja.

Puhu omasta puolestasi, kiitos. Minulle merkitsee ulkonäkö TODELLA paljon. En mene sänkyyn ruman miehen kanssa, jos ei löydy komeaa, niin ollaan sitten ilman.

Vierailija
69/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joko astronautin tai pitkien linjojen merikapteenin - olisi paljon pois kotoa.

Oikeasti minä en halua ketään vakituiseen suhteeseen. Treffailu voisi olla välillä kivaa, mutta sekin tahtoo mennä plörinäksi, kun toinen alkaa hinkua vakavampaa suhdetta.

Vierailija
70/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin 73-vuotiaan  Frederikin, joka eilisessä lehdessä naama tuhannen kureella vinkuu, että pitäisi saada korkeintaan nelikymppinen nainen.  Netissä kun on tarjolla vaan mummoja.

Ai niin, 45-55 -vuotiaathan on sille liian vanhoja.  Voi elämän kevät. 

Kyllä se on yhtä pirua kun fanitkin on yhtä vanhoja kuin idoli itse. 

Joo ja samassa haastattelussa vielä erikseen "heitti läpällä", että pitäisi tämän nelikymppisen olla myös mielellään lapseton (tai lapset jo aikuisia ja omillaan pärjääviä); mutta että kyllähän naisessa pitää olla jotain vikaa, jos on nelikymppinen ja sinkku. Ehe-ehe, vitsi vitsi. Frederik, onnea etsintöihin sen jälkeen, kun tuon aivopierun suustasi päästit. 

T: Nelikymppinen lapseton sinkku, joka ei ikinä huolisi itseä 30 vuotta vanhempaa papparaista :D

Vierailija
71/71 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sitä vasta kriittinen onkin. Ei ole mikään pakko saada parisuhdetta, perhe-elämä on koettu jo. Haluan kaikin puolin ihanan miehen, niin fyysisiltä kuin henkisiltä ominaisuuksiltaan ja taidoiltaan. Joko sellaisen tai en ketään. Seksiä voin harrastaa ja hauskoja hetkiä viettää jonkun (joidenkin) kauniin, hauskan ja fiksun nuoren miehen kanssa siihen asti.

N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi