Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

MikÀ on pelottavin kauhuleffa?

Vierailija
18.06.2018 |

Kysymys olikin jo otsikossa 😹

Kommentit (3545)

Vierailija
1901/3545 |
18.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Critters - Keskiyön nakertajat on pelottavin minkÀ olen katsonut. Tosin se pelottavuus taisi johtua siitÀ, ettÀ olin ihan liian nuori katsomaan tuommoisen leffan.

Vierailija
1902/3545 |
18.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Night of the Living Dead

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/3545 |
19.03.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ootteko nÀhneet kotimaista Koputus elokuvaa?

EihÀn se niin mullistava ole, mutta on tosi viihteellinen.

Kiehtovan siitÀ teki se punainen vÀrimaailma itselleni ja kivalla tasolla oli painostava ilmapiiri siinÀ.

Elokuva ei ollut huono kotimaiseksi elokuvaksi.

Vierailija
1904/3545 |
25.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ari Asterilta on tulossa elokuviin Beau is Afraid lÀhipÀivinÀ. TÀltÀ ohjaajalta tunnetaan elokuvat Midsommar ja Hereditary. TÀmÀ Beau is Afraid on kauhu/komedia.

Luulen ettÀ elokuva on paremmin ilmaistuna eriskummallinen.

Joaquin Phoenix on pÀÀosassa siinÀ elokuvassa.

Vierailija
1905/3545 |
25.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Yksi hulluimmista kauhuelokuvista mitÀ viime aikoina olen nÀhnyt on Evil Dead 2. Voi nÀyttÀytyÀ toisille shokeeraavana elokuvana.

MÀ olin ihan haltioissani, kun katsoin sitÀ.

KÀvin myös lÀhiaikoina katsomassa elokuvissa Evil dead rise -leffan. TÀmÀ leffa oli tylsÀ, mutta lopussa sai sitÀ taattua Evil dead hulluuttelua.

Seuraavaksi olisi vuorossa Army of Darkness, joka on Evil dead trilogian pÀÀtösosa.

Myös Evil Dead (2013) pitÀisi lÀhipÀivinÀ katsoa.

EnsimmÀisen Evil Dead elokuvan olen nÀhnyt jo monta kertaa ja se on itselleni mukavaa kauhu viihdettÀ.

Vierailija
1906/3545 |
25.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Juni Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre

NetflixistĂ€ on anime kauhua, joka ainaskin itselleni kolahtaa đŸ˜±

Vierailija
1907/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alien on loistavaa avaruuskauhua alusta loppuun.

Vierailija
1908/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Smile (2022) (HBO Max)

Ehdottomasti viime vuoden paras leffa..! ÄlĂ€ katso yksin...? Ota kaveri seuraksi ja... Hymyile?

Vierailija
1909/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ndg kirjoitti:

Alien on loistavaa avaruuskauhua alusta loppuun.

KyllÀ..!

Varsinkin jos sattuu omistamaan "Alien Anthology" Blu-Ray boxin, jossa joka 4 leffaa on TÄYSIN leikkaamattomina. Esim. Alien 2-leffan (Aliens) kesto on 2:47:08. Aivan mahtava versio ja kaikki selittyy...

Kuka haluaisi ladata sen boxin multa?? Voin pistÀÀ torrentilla... Ei ole laitonta. Asenna vaan qBittorrent -ohjerlma koneelle (PC) ja kysy multa linkkiÀ...

Vierailija
1910/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ nyt on sellainen kysymys, johon ei ole vastausta.

MikÀ on pelottava toiselle, ei ole sitÀ toiselle.

Uskonnollinen kauhu(vaikkapa Ennustus) lienee pelottavaa uskovaiselle, mutta ei niinkÀÀn tepsi uskonnottomaan.

Vierailija
1911/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ nyt on sellainen kysymys, johon ei ole vastausta.

MikÀ on pelottava toiselle, ei ole sitÀ toiselle.

Uskonnollinen kauhu(vaikkapa Ennustus) lienee pelottavaa uskovaiselle, mutta ei niinkÀÀn tepsi uskonnottomaan.

HyvÀ kommentti.

Juuh.... Jos vaikka menee IMBD -sivustolle, sieltÀ löytyy leffoja joka lÀhtöön, muös "kauhu".

MikÀ on merkillepantavaa... Monet kauhuleffat ovat saaneet tosi huonot arvostelut.

"So What"? Yksi tykkÀÀ ÀidistÀ ja toinen tyttÀrestÀ? Pikku sponssi: "Smile". Ota kaveri mukaan katsomaan ja... Hymyile.

Vierailija
1912/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Smile (2022) (HBO Max)

Ehdottomasti viime vuoden paras leffa..! ÄlĂ€ katso yksin...? Ota kaveri seuraksi ja... Hymyile?

MÀ kÀvin viime vuonna katsomassa tuon elokuvissa. Oli mielestÀni ÀrsyttÀvÀ elokuva.

Ei mitÀÀn omaperÀistÀ. Sitten mua vielÀ inhottaa tuommoiset oravanpyörÀ elokuvat.

Vierailija
1913/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stephen Kingin kaikki kirjoittamat elokuvat mm. Hohto koska on psykopaatti pedofiili murhaaja. PÀÀosan esittÀjÀ myös nimen unohtanut onneksi mutta naaman muistaa. Alku elokuvassa oli tökerösti tehty. Kubrikin elokuvat ja Tarantinon jne.

Montako elokuvaa on tehty joissa ei ole em. hirviöitÀ ja trannyja joita katsellut tietÀmÀttÀ koko elÀmÀnsÀ ja sarjat myös. Tv ei muuta esitÀ kuin em saastaa.

MistÀ hohdossa löytyy pedofiili?

Vierailija
1914/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

sekin vielÀ ettÀ mikÀ se on sitÀ kauhua- toisten mielestÀ kerppu jump scareja, toisten taas tunnelma, jotkut ettÀ verta ja suolenpÀtkiÀ jne. Ite tykkÀsin manaaja 3:sta juuri tunnelman ja hyveksien nÀyttelijöiden takia. Ja toisin kuin manaaja 2:ssa, myös tarinasta vastaa alkuperÀisen kirjoittanut.

Vierailija
1915/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsellenihÀn riitti kauhuleffaksi 1960-luvun lopussa joku pitkien irtoripsien kanssa esiintynyt naislaulaja.

Painajaisia nÀin pikkutyttönÀ...

Haluan edelleen vain katsoa romanttisia elokuvia, hauskoja sketsejÀ, tiedeohjelmia yms.

En ymmÀrrÀ kauhuleffoja.

Vierailija
1916/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Manaaja

Vierailija
1917/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ tapahtui Baby Janelle?

Vierailija
1918/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

The Thing (1982)

Vierailija
1919/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun mielestÀ Jordan Peelen ohjaama Us on tosi karmiva elokuva.

Vierailija
1920/3545 |
26.04.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En muista yksittÀisiÀ leffoja, mutta pelottavimpia ovat ne, jotka perustuvat yliluonnolliseen eikÀ verellÀ tai vÀkivallalla mÀssÀilyyn. JÀlkimmÀisiin keskittyvissÀ aiheuttavat erilaisia tuntemuksia, mutta ei pelkoa. LÀhinnÀ inhoa ja vastenmielisyyttÀ. Oikeasti pelottavia leffoja on aika harvassa. EhkÀ joku Rosemaryn painajainen taisi olla sellainen, jonka olen viimeksi nÀhnyt. Tuli aika kauan herÀttyÀ keskellÀ yötÀ juuri tiettyyn kellon aikaan sen jÀlkeen, joten jÀi alitajuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi neljÀ kaksi